eOffice med e-conomic

Sub title

En samlet kreditorløsning

Fordele ved denne app

  • Få overblik over alle bilag
Appen er en del af:

En samlet kreditorløsning

eOffice er et scannings- og workflow-værktøj til indkommende fakturaer.  

Icon

Accountor-logo
Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

Accountor A/S
Herlev Hovedgade 195
2730 Herlev
Denmark

Spar medarbejdere og tid

eOffice er en kreditorløsning (indkommende fakturaer) som bygger på software fra Basware og konsulentassistance fra Accountor, der samlet giver en smart løsning til scanning, workflows og bogføring.

Når du modtager en faktura fra en leverandør i dag, er der 3 måder at modtage denne på:

1) Leverandøren mailer via PDF-faktura
2) Leverandøren sender fakturaen pr. brev
3) Leverandøren sender fakturaen digitalt

Alle 3 typer af fakturaer bliver herefter håndteret digitalt.

Med eOffice til dit e-conomic-regnskab, kan du automatisk modtage dine fakturaer hver dag digitalt enten via PC, smartphone eller tablet. Så kan du kontere, godkende, bogføre og lægge dine fakturaer til betaling. Alt data er aflæst, så du ikke skal indtaste data flere gange.

Accountor tilbyder løsningen således, at du altid kan få hjælp af deres kreditorbogholder. Du skal stort set bare godkende og betale indkommende fakturaer.

Få en introduktion til eOffice

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis