QuickPOS - Det moderne kasseapparat

Hero sub title: 
Kasseapparatet der er skræddersyet til din restaurant og dine behov

Fordele ved denne app

  • Ét samlet system til din restaurant
  • Al din data gemmes i skyen
  • Moderne og brugervenligt design

Denne app kræver

  • QuickPOS-aftale
  • e-conomic-aftale
Appen er en del af:

Hvad kan du med appen fra QuickPOS?

QuickPOS er et cloud-baseret Point of Sale-system (POS) til restauranter. Indtast bestillinger, tag mod betalinger, opret gavekort, print kvitteringer og køkkenboner. Du får alle de funktioner, du skal bruge i din restaurant - og systemet er intuitivt.

Du får et dybdegående indblik i din restaurant. Med QuickPOS får du dagsrapporter, omsætningstal, statistikker, og får en indsigt i hvordan din restaurant kører rundt. Du får med andre ord rammerne til altid at optimere og forbedre din forretning.

Med QuickPOS-integrationen til e-conomic, bliver dine salgsdata automatisk overført til regnskabsprogrammet. Du sparer derved din revisor for en masse tid.

Se mere om hele systemet på www.quickorder.dk.

Prøv e-conomic gratis i 14 dage.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

QuickOrder ApS
Kochsgade 31D, 2. sal
5000 Odense C
Denmark

Sådan fungerer appen:

QuickPOS er en del af QuickOrders totalløsning til restauranter. Produktsortimentet dækker alle dine behov som restauratør:

  • QuickPOS (kasseapparat) dækker alle de gængse betalingsmetoder, som betalingskort, kontant, eller MobilePay.
  • QuickOrder (det elektroniske menukort) forkorter ventetiden for kunderne ved at give dem det elektroniske menukort i hånden. Effektivisér tjenernes administrative arbejde og skab mere tid til god personlig betjening. Når kunden ikke skal vente på tjeneren, skaber det mulighed for mersalg.
  • QuickServe (håndterminal) holder øje med ventetiden ved de enkelte borde, så du ved hvor du skal prioritere ressourcerne i køkkenet og på gulvet - selv når der er travlt. Ingen borde glemt er lig med gladere kunder.
  • QuickManager (Løn- og vagtplan) letter den administrative byrde for dig selv ved at planlægge vagter online i et system, som lader medarbejderne bytte vagter med hinanden og hvor de kan holde øje med deres løn. Benyt også muligheden for at trække data ud som kan indlæses i dit foretrukne lønsystem.

Med e-conomic-integrationen til QuickPOS bliver alle dine salgsdata automatisk synkroniseret til regnskabsprogrammets kassekladde. Det er hurtigt og nemt at sætte op. Når du har opsat integrationen til e-conomic, får du disse muligheder:

  • Import af dine varer og varegrupper fra e-conomic
  • Synkronisering af dine salgsdata fra QuickPOS (Vælg selv hvor ofte du vil have overført data)

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Illustration, mand med computer
E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.