QuickPOS - Det moderne kasseapparat

Hero sub title: 
Kasseapparatet der er skræddersyet til din restaurant og dine behov

Fordele ved denne app

  • Ét samlet system til din restaurant
  • Al din data gemmes i skyen
  • Moderne og brugervenligt design

Denne app kræver

  • QuickPOS-aftale
  • e-conomic-aftale
Appen er en del af:

Hvad kan du med appen fra QuickPOS?

QuickPOS er et cloud-baseret Point of Sale-system (POS) til restauranter. Indtast bestillinger, tag mod betalinger, opret gavekort, print kvitteringer og køkkenboner. Du får alle de funktioner, du skal bruge i din restaurant - og systemet er intuitivt.

Du får et dybdegående indblik i din restaurant. Med QuickPOS får du dagsrapporter, omsætningstal, statistikker, og får en indsigt i hvordan din restaurant kører rundt. Du får med andre ord rammerne til altid at optimere og forbedre din forretning.

Med QuickPOS-integrationen til e-conomic, bliver dine salgsdata automatisk overført til regnskabsprogrammet. Du sparer derved din revisor for en masse tid.

Se mere om hele systemet på www.quickorder.dk.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

QuickOrder ApS
Kochsgade 31D, 2. sal
5000 Odense C
Denmark

Sådan fungerer appen:

QuickPOS er en del af QuickOrders totalløsning til restauranter. Produktsortimentet dækker alle dine behov som restauratør:

  • QuickPOS (kasseapparat) dækker alle de gængse betalingsmetoder, som betalingskort, kontant, eller MobilePay.
  • QuickOrder (det elektroniske menukort) forkorter ventetiden for kunderne ved at give dem det elektroniske menukort i hånden. Effektivisér tjenernes administrative arbejde og skab mere tid til god personlig betjening. Når kunden ikke skal vente på tjeneren, skaber det mulighed for mersalg.
  • QuickServe (håndterminal) holder øje med ventetiden ved de enkelte borde, så du ved hvor du skal prioritere ressourcerne i køkkenet og på gulvet - selv når der er travlt. Ingen borde glemt er lig med gladere kunder.
  • QuickManager (Løn- og vagtplan) letter den administrative byrde for dig selv ved at planlægge vagter online i et system, som lader medarbejderne bytte vagter med hinanden og hvor de kan holde øje med deres løn. Benyt også muligheden for at trække data ud som kan indlæses i dit foretrukne lønsystem.

Med e-conomic-integrationen til QuickPOS bliver alle dine salgsdata automatisk synkroniseret til regnskabsprogrammets kassekladde. Det er hurtigt og nemt at sætte op. Når du har opsat integrationen til e-conomic, får du disse muligheder:

  • Import af dine varer og varegrupper fra e-conomic
  • Synkronisering af dine salgsdata fra QuickPOS (Vælg selv hvor ofte du vil have overført data)

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis