NY

TolkePlan

Hero sub title: 
Intelligent planlægning og administration af tolke

Fordele ved denne app

  • Intelligent planlægning af tolke og opgaver
  • Automatiseret fakturering og løn
  • Digital booking samt dokumentation

Denne app kræver

  • Abonnement til TolkePlan
  • e-conomic-aftale
Appen er en del af:

Hvad kan du med TolkePlan-appen?

Med TolkePlan får tolkebureauer et samlet overblik over kunder, tolke, fakturering, statistik og historik. TolkePlan er som standard integreret med lønsystemet Danløn og økonomiprogrammet e-conomic. Tidsbesparelse, overblik og nem administration af tolkeopgaver.

TolkePlan skaber overblik over de mange data, der er i tolkebureauers administrative opgaver. Du kan bruge tid på de aktiviteter, som skaber værdi for din forretning, mens TolkePlan tager sig af det administrative.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

TolkePlan
Norddigesvej 2
8240 Risskov
Denmark

Sådan fungerer appen fra TolkePlan:

TolkePlan er et online administrations- og bookingsystem, der gør hverdagen lettere for tolkebureauer. Opgavestyring klares med få klik, og tolkeadministratoren får hjælp af intelligente algoritmer til at udvælge den bedst egnede tolk til opgaven.

Løn og fakturering er dybt integreret med dit bureaus løn- og økonomisystem hvilket gør processen til en leg. Med få klik har du indberettet løn til alle medarbejdere, og faktureret alle kunder.

Brug tiden på dét, som skaber værdi for din forretning, og lad TolkePlan klare det administrative arbejde.

Fortæl os, hvad du synes om denne app

** Kun til internt brug. Dette vil ikke blive synligt på din bedømmelse.

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis