Indscanning flytter til Inbox

 

31. oktober 2020

 
 
 

Nemmere
dokumenthåndtering

 

Bilags- og bogføringsarbejdet
samlet ét sted

 

Slip for at 
vedhæfte bilag

 

 
 
 
 
 

Nyt og forbedret arbejdsområde

 

I Inbox kan du gøre alt, hvad du plejer i Indscanning, men du får også nogle af de vigtigste funktioner fra kassekladden. Inbox samler derfor kernefunktionerne for bilags- og bogføringsarbejdet ét sted, med et forbedret layout og en nemmere håndtering.

 

Opret posteringer direkte fra bilag

Du kan stadig vedhæfte til posteringer, som du plejer at gøre. Men det helt særlige ved Inbox er, at du istedet også kan oprette posteringer direkte fra bilaget, uanset om det ligger i en kategori eller i indbakken.

Bilagshåndtering og
kladdepostering i samme vindue

Når du arbejder i Inbox, behøver du ikke gå frem og tilbage mellem kassekladden og Indscanning eller mellem "Arkiv" og "Ubehandlet". Nu kan du klare både din bilagshåndtering og kladdeposteringer fra samme vindue, også mens dine bilag ligger i kategorier.

 
 

Mærk forskellen i Inbox

 

Den 31. oktober 2020 flytter Indscanning til sin nye placering i e-conomic, nemlig Inbox. Det betyder, at den gamle Indscannings-menu lukker og at du og dine kunder fremover skal arbejde med jeres bilag i Inbox. I Inbox kan I det samme som før og jeres bilag ligger allerede klar.

 

Nem dokumenthåndtering

Inbox skaber nu ét centralt arbejdsområde for både håndteringen af bilag og bogføringsarbejdet.

Slip for at vedhæfte bilag

Opret posteringen direkte fra bilaget, og se posteringsfelter fra kassekladden side om side med dit bilag.

Bedre overblik

Med listevisning og visning af hele dit bilag med posteringsfelter, selv i kategorier, får du et bedre overblik i Inbox.

 

Bedre teknologi

Inbox indeholder en nyere teknologi. På sigt vil dine kunder også få mulighed for at modtage e-fakturaer i deres Inbox.

Simpelt godkendelsesflow

Vær sikker på, at dine bilag er godkendt, med vores simple godkendelsesflow i Inbox.

Notifikations-e-mail

Du kan vælge at modtage en notifikationsmail, som fortæller dig, at du har fået et nyt bilag i Inbox.

 
 
 
 
 
 
 
 

FAQ: Sådan arbejder du i Inbox

Her får du svar på, hvordan de fleste opgaver udføres i Inbox.

 
 
  • 1. Hvordan vedhæfter jeg bilag fra "Ubehandlet" til mine posteringer?

  • 2. Hvordan vedhæfter jeg mine dokumenter direkte fra computeren?

  • 3. Hvordan opretter jeg en postering til mit bilag i Inbox?

  • 4. Hvordan får mine posteringer bilagsnumre, når de oprettes i Inbox?

  • 5. Hvordan organiserer jeg bilag i kategorier og flytter bilag til "Ubehandlet"?

  • 6. Hvordan navngiver jeg bilag og tilføjer noter i Inbox?

  • 7. Hvordan sender jeg bilag til Inbox?

  • 8. Hvor finder jeg indsendings-e-mailadressen?

  • 9. Hvordan henter jeg mine bilag ind i Inbox?

  • 10. Hvordan arbejder jeg bedst med posteringer i Inbox?

  • 11. Hvordan får jeg samme overblik som i "Ubehandlet"?

  • 12. Hvordan sorterer jeg mine bilag i oversigten?