Vil du også spare tid på bilagshåndtering? Med Smart Inbox får du en digital assistent, der samler alle bilag, aflæser dine fakturaer og kvitteringer automatisk og giver forslag til din bogføring. På den måde bliver din håndtering og bogføring af bilag både nemmere og mere automatiseret.
Få Smart Inbox gratis resten af året
Vi har tilføjet en række efterspurgte funktioner til Smart Inbox, som vi rigtig gerne vil vise dig. Derfor får du tillægsmodulet gratis året ud, når du indløser tilbuddet på din aftale senest den 12. december 2019. Normalprisen er 99-149 kr./md.
“Smart Inbox har virkelig gjort, at vi sparer en masse tid på tastearbejde, og det fungerer sindssygt godt. Vores arbejde med fakturaer er langt lettere, og så er det mere driftssikkert, fordi der ikke laves tastefejl.”
- Christian Harboe, CEO, Blacksnow ApS
3 tips til dine arbejdsgange i e-conomic
Her får du 3 tips til en nemmere arbejdsgang i dit regnskabsprogram, som du kan tage i brug allerede i dag:
Find den rette kunde
Har du glemt navn eller nummer på den kunde, du har brug for at finde i e-conomic? Så kan du i stedet søge på fx kundens by eller e-mailadresse.
Nu kan du få et betalingslink på fakturaer, så dine kunder nemt kan betale med kort. Og når kunderne bruger betalingslinket, bliver dine posteringer automatisk oprettet i e-conomic.
Du kan lynhurtigt springe fra fane til fane og funktion til funktion i e-conomic. Bare tryk punktum (.) på dit tastatur, skriv navnet på fanen/funktionen, du vil hen til og tryk enter. Det bliver ikke meget nemmere.
Mange hilsner Dit e-conomic-team
Kan vi hjælpe dig med noget? Ring på telefon 88 20 48 40