Elektronisk fakturering er den absolut mest effektive måde at håndtere fakturaer på. Og i 2017 er det vejen frem for den ambitiøse virksomhed. Der er nemlig flere fordele ved at sende og modtage elektronisk:
Elektronisk fakturering er langt billigere end PDF og papir
Du får hurtigere håndtering og bogføring med færre fejl
Du får større sikkerhed, bl.a. fordi alle elektroniske fakturaer kan spores.
Derfor har vi dedikeret november måneds nyhedsmail til elektronisk fakturering, så du kan komme godt i gang.
God fornøjelse.
Derfor skal du modtage dine fakturaer elektronisk
Når du modtager dine fakturaer elektronisk sparer du både arbejdstimer og besvær, fordi du slipper for manuel håndtering og indtastning. Samtidig er der garanti for, at ingen fakturaer forsvinder eller bliver beskadiget. Og det eneste du skal bruge for at komme i gang er et EAN-nummer.
Vidste du, at det både er nemt og gratis at sende elektroniske fakturaer fra e-conomic? Det betyder, at du lynhurtigt kan sende fakturaer til fx det offentlige, som kun kan modtage elektronisk. Samtidig giver det dig en langt bedre styring, fordi alle elektroniske fakturaer kan spores.
Når du aktiverer tillægsmodulet Smart Inbox i e-conomic, får du automatisk et gratis EAN-nummer. Det betyder, at du kan modtage elektroniske fakturaer i dit regnskabsprogram, hvor de ovenikøbet bliver aflæst automatisk. Så skal du kun godkende oplysningerne og bogføre med et klik.