Få svar på dine spørgsmål om lukningen af SummaSummarum

Den 28. februar 2018 lukker SummaSummarums support.
Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål om lukningen. 

  • Hvad sker der, hvis SummaSummarum fejler efter den 28. februar 2018?

    Det er jeres ansvar at sikre, at I har en back-up af SummaSummarum-programfilen og jeres regnskabsdata. Vi anbefaler, at du skifter til en online regnskabsløsning inden den 28. februar 2018.

    Prøv eventuelt e-conomic, som er vores bedste alternativ til din virksomhed.

  • Kan jeg fortsat opgradere til den seneste version?

    Ja, hvis du har en betalt abonnementsaftale hos SummaSummarum, kan du indtil den 28. februar 2018 frit downloade den seneste version, som du finder på Visma Community. Efter den 28. februar vil der ikke komme nye opdateringer af SummaSummarum.

  • Kan jeg gratis afprøve e-conomic inden SummaSummarum lukker?

    Hvis du har en betalt abonnementsaftale hos SummaSummarum, har du mulighed for at prøve e-conomic gratis frem til den 28. februar 2018. Her kan du afprøve alle de fordele og funktionaliteter, der følger med et online regnskabssystem. Med e-conomic følger også gratis kundesupport 5 dage om ugen også efter 28. februar 2018.

  • Kan jeg få mine stamdata med fra SummaSummarum til
    e-conomic?

    Ja, selvfølgelig. Du kan faktisk selv klare konverteringen af dine stamdata med denne konverteringsguide. Som noget nyt kan du også få hjælp til yderligere konvertering af en af vores partnere. 

    Se de konverteringspakker, du kan vælge imellem

  • Kan jeg fortsat bruge programmet efter den 28. februar 2018?

    Ja, men vi anbefaler det ikke. Du vil fortsat kunne anvende programmet og lave opslag i historiske regnskaber o.lign., men regnskabsprogrammet er et vigtigt værktøj for din virksomhed, og det er vigtigt, at du til enhver tid kan fakturere korrekt, bogføre, trække rapporter, lave moms, årsrapport osv. Du skal desuden være opmærksom på: 
    1. At vi ikke kan hjælpe dig, hvis der opstår tekniske problemer i programmet.
    2. At der ikke kommer nye opdateringer i forhold til lovgivning eller systemopdateringer (Windows eller lign.)

  • Er der support efter den 28. februar 2018?

    Nej, der vil ikke være support på SummaSummarum efter ovenstående dato.

  • Findes der alternativer til e-conomic?

    Hvis du allerede har prøvet e-conomic og ikke finder programmet passende til din virksomhed, så kontakt vores branche-team på tlf. 78 79 19 55 eller branche@e-conomic.com og få rådgivning til, hvad der passer til netop din virksomhed

 
 

Hvis du har spørgsmål til SummaSummarum eller flytningen af data til e-conomic, kan du ringe til tlf. 88 20 48 40
eller skrive til info@e-conomic.dk.

 
Illustration, mand med computer

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

 
E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din inbakke (eller spam-mappe) med det samme.