Visma Advisor giver dig
bedre overblik og mere tid

Advisor giver dig fuld kontrol over dine kunder, opgaver og tidsregistreringer.
Det giver dig et stærkt informationsgrundlag til at træffe de rigtige beslutninger. 

 

Hør mere om Advisor

 

Få Advisor
for kun 200 kr. per bruger

FLEKSIBILITET

Kan enkelt konfigureres til dine
forretningsprocesser

OVERBLIK

Få fuld kontrol over kunder,
medarbejdere, opgaver og
dokumentation

EFFEKTIVITET

Hjælper dig med at arbejde
med de rigtige opgaver i rigtig
rækkefølge


Alt samlet i ét system

Advisor giver dig en helstøbt administrationsløsning, så du kan arbejde effektivt og professionelt i alle dele af forretningen.

  • Overblik over kunder og opgaver
  • Tidsregistrering & fakturering
  • Ressourceplanlægning & tjeklister
  • Omsætningskontrol og rapportering

Hør mere om Advisor


Hvorfor vælge Advisor?
 

  • Klar oversigt over kommende deadlines
  • Se, hvem der har udført opgaverne
  • Se, hvornår opgaverne er udført
  • Nem rapportering af planlagte og brugte timer
  • Alle opgaver kan defineres på kundeniveau - og for hver opgave følger en række tjeklister med deadlines
  • Send sms eller e-mail til et udvalg af kunder
  • Mange muligheder for at justere fakturagrundlaget
  • Fleksible prislister og fakturering med få klik
  • Tid kan opgøres som timepriser, faste priser, transaktionspriser eller kombinerede priser
  • Tidsregistrering er integreret i alle arbejdsprocesser og kan faktureres med få klik

Se alle funktionerne

 
 

Hvem gør hvad - og hvornår?

Visma Advisor har et integreret værktøj til ressourceplanlægning, der gør det enkelt at fordele tid og indsats, hvor den gør mest nytte.
 

  • Planlæg tid på kunden eller de enkelte opgaver på kunden
  • Planlæg tid på medarbejderen eller de opgaver, medarbejderen står for
  • Fordel planlagte timer ud på hele året med ét klik

     

Tæt samarbejde uanset afstand

Kommunikér med en eller flere kunder samtidig via e-mail eller sms - og få samlet dokumenter, e-mails og notater ét sted.
 

  • Send sms eller e-mail til et udvalg af kunder
  • Gem dokumenter på kundekortet

     

Fuld kontrol over alle opgaver

Alle opgaver kan defineres på kundeniveau - og for hver opgave følger en række tjeklister med deadlines.
 

  • Oversigt over kommende deadlines
  • Se, hvem der har udført opgaverne
  • Se, hvornår opgaverne er udført

     

Tidsregistrering er penge

Tidsregistrering er integreret i alle arbejdsprocesser og kan faktureres med få klik.
Tid kan opgøres som timepriser, faste priser, transaktionspriser eller kombinerede priser.
 

  • Nem rapportering af planlagte og brugte timer
  • Mange muligheder for at justere fakturagrundlaget
  • Fleksible prislister og fakturering med få klik
     
 

 

Klar til en bedre forretning?

Advisor giver dig en sammenhængende online løsning til din forretning. Den effektiviserer alle dine arbejdsgange og sikrer dig en nærværende kommunikation med dine kunder. Interesseret i at høre mere om Advisor?

Ring på 78 79 19 59, skriv til a-team@e-conomic.com eller udfyld formularen, så kontakter vi dig.