Martinsen, København

Charlotte Davodi
Øster Allé 42, 4.
2100
København

Martinsen, København

Telefon:
35 38 48 88
Fax:
76 11 44 01
Admin type:
Statsaut. revisor

Services

Projektstyring
Lagerstyring
Revision
Fakturalayout
Bogføring
Konvertering og start
Lønadministration

e-conomic customers

101+ kunder

Vi gør livet nemmere i danske virksomheder

Hos Martinsen Rådgivning & Revision gør vi livet nemmere i små og mellemstore virksomheder. Frigiver tid og overskud til kerneforretningen.

Vi ved, at der i små og mellemstore virksomheder er kort fra tanke til handling. At ejerlederen med skabertrang og handlekraft kan udnytte mulighederne i sin niche til at skabe sund vækst. Vi ved også, hvis væksten skal fortsætte med at være sund, kræver det fremsynet forretningsudvikling og styr på tallene.

Det er her, Martinsen kommer ind.

Vi leverer rådgivning og revision via vores 220 medarbejdere, der hjælper små mellemstore virksomheder. Vi udarbejder regnskaber, reviderer og rådgiver virksomheder om, hvordan de udvikler deres forretning og skaber sund vækst fra vores kontorer Esbjerg, Grindsted, Kolding, København, Odder, Skjern, Tørring, Vejen, Vejle og Aarhus.

Vi er mange nok til at kunne løfte komplekse opgaver effektivt. Og få nok til at være i øjenhøjde. Den, du taler med, er også den, der udfører arbejdet for dig.

Rådgivning og revision går hånd i hånd

En god revisor er offentlighedens tillidsrepræsentant. En god rådgiver skal forstå kundens forretning og levere værdiskabende rådgivning. Martinsen er begge dele.

Revision er selvfølgelig en kerneopgave i et revisionsfirma. En kerneopgave, vi aldrig tager let på. Offentligheden skal kunne stole på, at finansiel information fra vores kunder giver et retvisende billede af virksomhedens situation.

Siden 1940 har vi leveret rådgivning til små og mellemstore virksomheder. Vores rådgivning dækker en bred palet af temaer fra iværksætteri over internationalisering til ejerskifte. Nogle rådgivningsopgaver løser vi på kundens initiativ. Andre begynder med, at vi spotter en forretningsmulighed for kunden. Fælles for al vores rådgivning er, at det skal skabe værdi for vores kunder.

Vi hjælper dig i mål med e-conomic

Opstart af e-conomic
Har du brug for hjælp til konvertering fra andre regnskabssystemer til e-conomic, konverterer vi data fra andre økonomisystemer og opsætter e-conomic, som du ønsker med fx. tilretning af fakturalayout eller scanning af kvitteringer.

Derudover kan du også få adgang til en lang række funktionaliteter og udvidelser, som kan optimere din daglige administration og forbedre administrative arbejdsgange i din virksomhed.

Support af e-conomic
I din løbende brug af e-conomic kan der opstå spørgsmål til programmet og til faglige spørgsmål omkring driften af dit bogholderi. Vores specialister har grundig indblik i e-conomic's funktionaliteter og forskellige tillægsmoduler, og naturligvis i bogholderi og regnskabsmæssige forhold.

Vi underviser i brugen af e-conomic - selvfølgelig altid med udgangspunkt i dine specifikke behov.