Aarhus Administrationsbureau

Karsten Jensen
Søren Nymarks Vej 15, 1. Sal
8270
Højbjerg

Aarhus Administrationsbureau

Telefon:
86757575
Mobile:
23354641
Fax:
86757574
Admin type:
Administrationsbureau

Services

Projektstyring
Lagerstyring
Revision
Fakturalayout
Bogføring
Konvertering og start
Lønadministration

e-conomic customers

26-100 kunder
Engagement til forskel er grundsætningen i vores daglige arbejde for og med vores kunder – derfor har vi også valgt dette slogan, og vi gør alt for at efterleve det. At være kunde hos os betyder ikke kun adgang til seriøs rådgivning på et højt niveau – men også en tæt og løbende dialog, herved sikres de bedste rammer for din virksomhed. Vi giver dig overblik – skræddersyet rådgivning og dermed tryghed i hverdagen, så du kan koncentrere dig om det du er bedst til. Kontakt os og hør mere om, hvad vi kan tilbyde netop dig.

Iværksætter startpakke

Vi tilbyder særligt til iværksættere en startpakke som inkluderer 10 timers rådgivning og assistance. Pakken fungerer som et klippekort, som kan bruges efter Jeres egne ønsker og behov. Startpakken koster 2.500,- excl. moms.

Bogføring

Bogføring er grundlaget for dit regnskab. Løbende bogføring er som oftest nødvendig for at kunne fakturere kunder, følge op på tilgodehavender, leverandørgæld, lager og ikke mindst virksomhedens resultater. Vi tilbyder at varetage Jeres løbende bogføring, hvad enten det skal ske løbende eller ved faste terminer. Vores arbejde tager afsæt fra vores kontor, men vi kommer også gerne til Jer, hvis I ønsker det. Ved at overgive bogføringen til os, giver det Jer tid til at koncentrere om Jeres virksomhed. Tid som vi mener derved anvendes bedre og dermed skaber et større økonomisk resultat – og samlet en mérværdi for virksomheden efter omkostningen til os er betalt. Vi er også behjælpelige i situationer med behov for akut assistance for bogføring, herunder i forbindelse med oprydning og genskabelse af bogholderiet. Ved at vælge os til at varetage bogføringen for Jeres virksomhed, sikres I samtidig en korrekt behandling af moms og afgifter, herunder korrekt håndtering og bogføring af de forskellige regnskabsmæssige poster.

Debitorstyring

Manglende betalinger fra kunder er dyrt for Jeres virksomhed. Det koster både tid og penge, og i værste fald kan manglende opfølgning på inddrivelse af Jeres tilgodehavender medføre betydelige tab for Jeres virksomhed. Det er derfor vigtigt, at der er en fast procedure for Jeres debitorstyring. Vi tilbyder en debitorstyring tilpasset Jeres individuelle ønsker. Vi foretager debitorstyringen ved afsendelse af påmindelser, rykkerskrivelser og eventuel efterfølgende kontakt til inkasso ved fortsat manglende betaling. Ved at overlade debitoropfølgningen til os, kan I med ro i sindet koncentrere Jer om virksomhedens fremadrettede drift, således I ikke bliver forstyrret af opkald og mails fra dårlige betalere.