Dansk Regnskab ApS

Henrik San Miguel Mogensen
Trindsøvej 6
8000
Aarhus C

Find på kort

Dansk Regnskab ApS

Telefon:
81118116
Mobile:
81118116
Admin type:
Anden revisor

Services

Lagerstyring
Fakturalayout
Bogføring
Konvertering og start
Lønadministration
Lønadministration

e-conomic customers

11-25 kunder

Bogføring og rapportering til rimelige priser

Hos Dansk Regnskab ApS udfører vi bogføring, økonomistyring og opstilling af regnskab for små og mellemstore virksomheder til fornuftige priser. Vi servicerer alle slags kunder, og de fleste af vores kunder ligger inden for følgende fag: - Produktion - Detailbutikker / Frisører / Online-shops - Tømrere - Murere - Elektrikere - VVS - Andre håndværkere og enkeltmandsvirksomheder - Restauranter - Pizzeriaer - Caféer Vores kunder vælger os for at kunne frigive tid til dét, de er gode til. Det er ofte sur opgave at skulle lave regnskab, når man kunne bruge tiden på at tjene penge i stedet. Og det er her, vi kommer ind. Vores kunder oplever en større frihed, fordi de slipper for at følge med i nye regler og instrukser omkring regnskab. Samtidig ved de, at der bliver fulgt op på deres tilgodehavender, og at deres regninger bliver betalt til tiden. Det giver tit en stor besparelse og større fradrag at benytte sig af os, fordi vi laver tingene til tiden og kender reglerne godt. Vi laver kun de opgaver, som vi bliver bedt om. Det kan være en stor besparelse for mange, fordi der ikke er en fast omkostning til regnskabsmedarbejdere, og desuden undgår vores kunder sygdom i bogholderiet.

Den typiske pakke

Vi leverer de ydelser, som vores kunder beder os om, og de fleste har en standardpakke, der inkluderer:- bogføring fra vores adresse i Aarhus - bankbetalinger til leverandører - fakturering og rykning af kunder - lønkørsel - et månedligt regnskab - årsregnskabDerudover håndterer vi kontakten til ekstern revisor og SKAT og laver dokumentationen til revisionen. Vi har stor erfaring fra både revisionsbranchen og økonomifunktionen i private virksomheder, og vi har arbejdet med alt fra bogføring til intern og ekstern rapportering i store internationale selskaber. Uanset, hvilken udfordring, din virksomhed står over for, så er vi klar til at hjælpe dig.

Ydelser

Vi har stor erfaring og kan udføre alle bogførings-, regnskabs- og administrationsopgaver. Blandt vores ydelser kan nævnes: - Bogføring - Afstemning af konti - Fakturering af kunder, rykkerskrivelser og inddrivelse - Momsregnskab og -indberetning - Leverandørafregning - Lønkørsel - Interne regnskaber på månedlig/kvartalsvis basis - Opstilling af eksternt regnskab - Kontakt med samt udarbejdelse af dokumentation til revisor - Kontakt med SKAT, Gældsstyrelsen, bank m.v. - Budget og budgetopfølgning - Selvangivelse - Rapportering til interessenter - Automatisering af administrative processer Når vi starter op, laver vi en gennemgang med dig, så vi kan få et overblik over, hvordan vi bedst kan hjælpe, og hvad det vil koste. Derefter udfører vi de ydelser, som er aftalt med dig. Hvis der er andre ting, vi tænker vil give mening, tager vi kontakt til dig, før vi går i gang. Vi kan hjælpe med bogføring i SAP, e-conomic, Microsoft Dynamics 365 (NAV/Business Central), Dinero m.v. Derudover laver vi gerne løn for dig i programmer som Danløn, Salary, Dataløn, Dinero og andre.