e-copedia
Administrator
Artikler med tagget “Administrator” i
Alle artikler med tagget “Administrator”
Med Virksomhedsoverblik får du et mere detaljeret overblik end nogensinde før - direkte i e-conomic. Skræddersy dit eget personlige overblik og få en fleksibel arbejdsgang tilpasset dine behov.
Som administrator har du adgang til funktionen "Rapportforsider". Denne funktion giver dig mulighed for at lave skræddersyede forsider til de rapporter du kan trække på dine kunders aftaler.
I denne guide vil du få vejledning i at tilføje og redigere information i dine stamplysninger som administrator.
Denne guide vejleder til, hvordan du kan vælge hvilket abonnement, den administrator-fakturerede aftale skal have.
I e-conomic er det kun muligt at have én superbruger. Hvis en anden bruger skal være superbrugeren, skal superbruger-rollen overdrages til en anden bruger.
Hvis du er administrator i e-conomic, kan du begrænse din klients superbruger-adgang. På den måde kan du sikre at brugeren ikke laver om i opsætningen på aftalen eller påvirker bogføringen mv.
Denne guide vejleder til, hvordan du som administrator kan skifte abonnement på din kundes aftale fra en intern aftale til en ekstern aftale, så kunden selv kan tilgå aftalen.
Admin Central er dit nye centrale overblik over virksomheder, som du administrerer i e-conomic. Skræddersy dit overblik og få en fleksibel arbejdsgang tilpasset dine behov.
Læs mere om, hvordan du kommer godt i gang med din kundes bankintegration. Med en bankintegration gennem Aiia kan din kundes bankposteringer blive overført automatisk til e-conomic.
Her kan du se, hvordan du, som administrator, tilmelder din betaling af fakturaen fra e-conomic til automatisk betaling via Leverandørservice.
For at beskytte din bankdata ved brug af en bankintegration, så skal du forny forbindelsen til din bank, ca. hver tredje måned. Du vil modtage en mail om, at forny forbindelsen, og indtil det er gjort, vil posteringer ikke blive overført fra banken til e-conomic.
Som superbruger kan du oprette nye brugere på din administrator aftale og tildele eller ændre adgangskoder.
Dette er en guide til, hvordan du som administrator kan flytte faktureringen til dig selv (administrator-fakturering) eller til kunden selv (klient-fakturering).
Skal du ikke længere være administrator for en internal aftale eller skal du overtage ejerrettighederne og dermed faktureringen på en given internal aftalen, så hjælper vi dig i denne guide med overtagelses-/overdragelsesprocessen.
Du kan, som administrator, vælge hvilken side du skal starte på, når du administrerer dine aftaler.
Denne guide vejleder til, hvordan du som administrator kan oprette en ny virksomhed (aftale) direkte fra dit administratormodul samt vælger hvem der skal betale aftalen.
Alle artikler med kategori “”
Kontakt os
Chat med os nu
Ring til os
Spørg os om alt
man-tors 9-15
og fre 9-14Ring
88 20 48 40Skriv til os
Vi sidder klar til at svare
man-tor 9-20, fre 9-15
og søn 10-13