e-copedia
Få forbindelse til din bank gennem Bank Connect
Med pakkerne Plus, Smart og Avanceret kan du oprette forbindelse mellem dit regnskab og din bank enten gennem Bank Connect eller Aiia. Vi har samlet oplysninger ind fra de forskellige banker i Danmark - om hvad der skal til for at få en udvekslingsaftale. Med en udvekslingsaftale kan du oprette en aktiv bankforbindelse, således e-conomic automatisk henter bevægelser fra din bankkonto én gang i døgnet.
Bankforbindelse igennem Aiia er gratis og anbefales af e-conomic. Du kan se guiden her.
Det er kun et udvalg af banker vi kender den præcise process for.
Ser du ikke din bank på listen - så er det ikke ens betydende med du ikke kan få en bankforbindelse. Kontakt i stedet din bank for nærmere information.
- Funktionen Bankintegration er inkluderet i pakkerne Plus, Smart og Avanceret.
Sådan får du en bankforbindelse hos din bank
- Vælg din bank på listen herunder
- Følg vejledningen som findes under din bank
- Arbejdernes Landsbank
Hos Arbejdernes Landsbank skal du have produktet “Erhvervs Connect” for at koble din bank sammen med e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Arbejdernes Landsbank.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Arbejdernes Landsbank, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Erhvervs Connect-aftale, modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Arbejdernes Landsbank, er du klar til at opsætte Erhvervs Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Arbejdernes Landsbank
Hvor lang tid tager det?
Arbejdernes Landsbank kan oprette og klargøre en Erhvervs Connect aftale i løbet af 7-14 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Det kaldes et "Brugernummer" hos Arbejdernes Landsbank. Du får dit Brugernummer via almindelig postbrev på den adresse, du har oplyst til Arbejdernes Landsbank.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til Arbejdernes Landsbank.Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic, kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Erhvervs Connect-aftale, hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Arbejdernes Landsbank. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Erhvervs Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Arbejdernes Landsbank, for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Danske Bank
Hos Danske Bank skal du have produktet “Fil integration med e-conomic” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Danske Bank.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Danske Bank og du skal benytte produktet Business Online med tilknyttet Webservice-modul, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din "Fil integration med e-conomic"-aftale og modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Danske Bank, er du klar til at opsætte "Fil integration med e-conomic" i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Danske Bank
Hvor lang tid tager det?
Danske Bank kan oprette og klargøre en "Fil integration med e-conomic"-aftale i løbet af 7-14 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID, det kaldes et Bruger ID hos Danske Bank. Du får din kontrakt på aftalen med Danske Bank via almindelig postbrev på den adresse, du har oplyst til Danske Bank. Efter du har underskrevet og returneret kontrakten sender Danske Bank dit Bruger ID og din aktiveringskode til dig via postbrev.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via almindelig post på den adresse, du har oplyst til Danske Bank, så snart du har underskrevet og returneret den kontrakt, du modtager fra Danske Bank.Bemærk, at Danske Bank kalder dette en Pinkode.
Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de kontim, du lyster, så længe disse konti er i den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én "Fil integration med e-conomic"-aftale hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Danske Bank, hvis du benytter Business Online. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte "Fil integration med e-conomic". Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Danske Bank for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Handelsbanken
Hos Handelsbanken skal du have produktet “Erhvervs Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Handelsbanken.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Handelsbanken, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Erhvervs Connect-aftale og modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Handelsbanken, er du klar til at opsætte Erhvervs Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Handelsbanken
Hvor lang tid tager det?
Handelsbanken kan oprette og klargøre en Erhvervs Connect aftale i løbet af 7-14 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID, det kaldes et "Brugernummer" hos Handelsbanken. Du får dit Brugernummer via e-mail, sammen med din kontrakt for aftale om Erhvervs Connect.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til Handelsbanken.Bemærk at Handelsbanken kalder dette en aktiveringsnøgle.
Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic, kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Erhvervs Connect-aftale, hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Handelsbanken. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Erhvervs Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Handelsbanken for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Jyske Bank
Hos Jyske Bank skal du have produktet “Bank Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Jyske Bank.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Jyske Bank, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Bank Connect-aftale og modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Jyske Bank, er du klar til at opsætte Bank Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Jyske Bank
Hvor lang tid tager det?
Jyske Bank kan oprette og klargøre en Bank Connect aftale i løbet af 3-7 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Du får dit funktions-ID via e-boks sammen med din kontrakt for aftale om Bank Connect. Aftalen skal underskrives i e-boks med digital underskrift.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS, på det mobilnummer du har oplyst til Jyske Bank.Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic, kan du forbinde alle de konti du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord behøver du kun én Bank Connect-aftale, hos din bank.Vær opmærksom på at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Jyske Bank, hvis du benytter dig af Jyske Netbank Erhverv. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Bank Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Jyske Bank, for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Nordea
Bankforbindelse er ikke tilgængeligt hos Nordea
Det er, på nuværende tidspunkt, ikke muligt at benytte Bankforbindelse i e-conomic, sammen med en bankkonto hos Nordea. Dog kan du stadig indlæse kontoudtog fra Nordea, i din bankafstemning og benytte funktionen Autoforslag.
- Nordjyske Bank
Nordjyske Bank er fusioneret med Ringkjøbing Landbobank og du skal vælge den bank på listen og følge guiden til opsætning af Ringkjøbing Landbobank.
- Nykredit
Hos Nykredit skal du have produktet “Erhvervs Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din lokale Cash Management-rådgiver.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Nykredit, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Erhvervs Connect-aftale, modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Nykredit, er du klar til at opsætte Bank Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Nykredit
Hvor lang tid tager det?
Nykredit kan oprette og klargøre en Erhvervs Connect-aftale i løbet af 1-3 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Det kaldes et "Bruger ID" hos Nykredit. Du får dit Bruger ID via e-mail sammen med din kontrakt for aftale om Erhvervs Connect.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til Nykredit.Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Erhvervs Connect-aftale, hos din bank.Vær opmærksom på at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Nykredit. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Erhvervs Connect.Tal med din lokale Cash Management-rådgiver, for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Ringkjøbing Landbobank
Hos Ringkjøbing Landbobank skal du have produktet “Bank Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Ringkjøbing Landbobank.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Ringkjøbing Landbobank, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Bank Connect-aftale, modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Ringkjøbing Landbobank, er du klar til at opsætte Bank Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Ringkjøbing Landbobank
Hvor lang tid tager det?
Ringkjøbing Landbobank kan oprette og klargøre en Bank Connect-aftale i løbet af 1-3 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic med din bank skal du bruge et såkaldt funktions-ID, det kaldes et "Bank Connect ID" hos Ringkjøbing Landbobank. Du får dit Bank Connect ID via e-boks, sammen med din kontrakt for aftale om Bank Connect. Aftalen skal underskrives i e-boks med digital underskrift.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til Ringkjøbing Landbobank.Bemærk, at Ringkjøbing Landbobank kalder dette en aktiveringsnøgle.
Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord behøver du kun én Bank Connect-aftale hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Ringkjøbing Landbobank. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Bank Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Ringkjøbing Landbobank for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Sparekassen Kronjylland
Hos Sparekassen Kronjylland skal du have produktet “Bank Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Sparekassen Kronjylland.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Sparekassen Kronjylland, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Bank Connect-aftale og modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Sparekassen Kronjylland, er du klar til at opsætte Bank Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Sparekassen Kronjylland
Hvor lang tid tager det?
Sparekassen Kronjylland kan oprette og klargøre en Bank Connect-aftale i løbet af 7-14 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Det kaldes et "Bank Connect ID" hos Sparekassen Kronjylland. Du får dit Bank Connect ID via e-mail sammen med din kontrakt for aftale om Bank Connect.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via almindelig postbrev på den adresse, du har oplyst til Sparekassen Kronjylland.Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Bank Connect-aftale hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Sparekassen Kronjylland. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Bank Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Sparekassen Kronjylland for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Sparekassen Sjælland-Fyn
Hos Sparekassen Sjælland-Fyn skal du have produktet “Bank Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Sparekassen Sjælland-Fyn.
Bemærk venligst, at din konto skal have en udvekslingsaftale med Sparekassen Sjælland-Fyn, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din udvekslingsaftale og modtaget dit Funktions-ID og din aktiveringskode fra Sparekassen Sjælland-Fyn, er du klar til at opsætte Bank Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit Funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank.Praktisk information om Bankforbindelse via Sparekassen Sjælland-Fyn.
Hvor lang tid tager det?
Sparekassen Sjælland-Fyn kan oprette og klargøre en udvekslingsaftale i løbet af 2-3 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Det kaldes også Bank Connect ID. Du får din udvekslingsaftale samt Funktions-Id gennem din eboks.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til Sparekassen Sjælland-Fyn.Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via BankConnect.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Bank Connect-aftale hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Sparekassen Sjælland-Fyn. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Bank Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Sparekassen Sjælland-Fyn for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Spar Nord
Hos Spar Nord skal du have produktet “Bank Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Spar Nord.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Spar Nord, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Bank Connect-aftale og modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Spar Nord, er du klar til at opsætte Bank Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank.Praktisk information om Bankforbindelse via Spar Nord
Hvor lang tid tager det?
Spar Nord kan oprette og klargøre en Bank Connect aftale i løbet af 1-3 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Det kaldes et "Bruger ID" hos Spar Nord. Du får dit Bruger ID via e-mail sammen med din kontrakt for aftale om Bank Connect.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til Spar Nord.Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Bank Connect-aftale hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos Spar Nord. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Bank Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Spar Nord for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - Sydbank
Hos Sydbank skal du have produktet “Bank Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til Sydbank.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos Sydbank, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Bank Connect-aftale og modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra Sydbank, er du klar til at opsætte Bank Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via Sydbank
Hvor lang tid tager det?
Sydbank kan oprette og klargøre en Bank Connect aftale i løbet af 7-14 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Det kaldes et "Aftale-ID" hos Sydbank. Du får dit Aftale-ID via e-mail sammen med din kontrakt for aftale om Bank Connect.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til Sydbank.Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Bank Connect-aftale hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Krav til bankaftale
Denne service kan tilvælges hos Sydbank som tillæg til din aftale med banken. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Bank Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til Sydbank for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank. - VestjyskBank
Hos vestjyskBANK skal du have produktet “Erhvervs Connect” for at benytte dig af Bankforbindelse i e-conomic. Det får du ved at tage kontakt til din personlige rådgiver eller ved kontakt til vestjyskBANK.
Bemærk venligst, at din konto skal være oprettet som en erhvervskonto hos vestjyskBANK, for at du kan benytte dig af denne service.
Når du har oprettet din Erhvervs Connect aftale og modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra vestjyskBANK, er du klar til at opsætte Erhvervs Connect i din e-conomic aftale, så du kan benytte Bankforbindelse.
Praktisk information om Bankforbindelse via vestjyskBANK
Hvor lang tid tager det?
vestjyskBANK kan oprette og klargøre en Erhvervs Connect aftale i løbet af 1-3 hverdage.Hvordan modtager jeg mit funktions-ID?
For at forbinde e-conomic til din bank, skal du bruge et såkaldt funktions-ID. Det kaldes et "Bruger ID" hos vestjyskBANK. Du får dit Bruger ID via e-mail sammen med din kontrakt for aftale om Erhvervs Connect.Hvordan modtager jeg min aktiveringskode?
Før du kan benytte Bankforbindelse i e-conomic, skal du bruge en aktiveringskode. Denne kode modtager du via SMS på det mobilnummer, du har oplyst til vestjyskBANK.Jeg har flere bankkonti, jeg vil forbinde
Med Bankforbindelse i e-conomic kan du forbinde alle de konti, du lyster, så længe disse konti er hos den samme bank og skal forbindes til én aftale i e-conomic. Det vil sige, at du blot skal opsætte dine bankkonti i e-conomic med samme funktions-ID og aktiveringskode. Med andre ord, behøver du kun én Erhvervs Connect-aftale, hos din bank.Vær opmærksom på, at nogle banker opkræver gebyr, når du vælger at have flere forbindelser.
Kan jeg overføre gamle kontoudtog?
Nej, du kan ikke hente historisk data via AutoBank.
Vi henter kontoudtog fra din bank én gang i døgnet. Kontoudtoget vi henter er altid én dag bagud for dags dato. Med andre ord, henter vi altid gårsdagens kontoudtog hos din bank. Sådan gør vi, for at sikre alt kommer med og at vi ikke laver dubletter i din bankafstemning.Hvis du har brug for at overføre historisk data, kan du altid importere kontoudtog manuelt i din bankafstemning.
Krav til bankaftale
Ingen, denne service kan tilvælges hos vestjyskBANK. Der kan være ekstra omkostninger forbundet med at benytte Erhvervs Connect. Tal med din personlige rådgiver eller tag kontakt til vestjyskBANK for mere information.Jeg har modtaget oplysninger fra min bank, hvad gør jeg nu?
Hvis du har modtaget dit funktions-ID og din aktiveringskode fra din bank, skal du opsætte din Bankforbindelse i e-conomic for at skabe forbindelse til din bank.
Relaterede tags
Kontakt os
Chat med os nu
Ring til os
Spørg os om alt
man-tors 9-15
og fre 9-14Ring
88 20 48 40Skriv til os
Vi sidder klar til at svare
man-tor 9-20, fre 9-15
og søn 10-13
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?