e-copedia

Opret indscanningskategorier i Inboxen

Vejledning
Denne artikel viser hvordan du kan oprette eller redigere kategorier i Inboxen. Det kan give et nemt og overskueligt overblik over dine indscannede bilag.

Indscanningskategorier bruges til arkivering af indscannede bilag. Du kan oprette dine egne eller bruge de angivne til at fordele dine bilag i. På den måde kan det lette overblikket og give en struktur i din bilagsindbakke. 

  • Denne funktion kræver tillægsmodulet Indscanning eller Smart Inbox.

Sådan opretter du nye indscanningskategorier

  1. Tryk på det orange tandhjul og vælg "Alle indstillinger".
  2. Tryk på "Kategorier og enheder" i menuen til venstre og vælg "Indscanningskategorier".
  3. Tryk på knappen "Ny indscanningskategori" over listeområdet.
  4. Indtast det ønskede navn på indscanningskategorien.
  5. Tryk på "Gem" eller "Gem & ny" for at fortsætte med at oprette indscanningskategorier.
 
 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

 
 
Illustration, mand med computer