e-copedia
Opret kategorier i Inboxen
Denne artikel viser hvordan du kan oprette eller redigere kategorier i Inboxen. Det kan give et nemt og overskueligt overblik over dine indscannede bilag.
Kategorier bruges til arkivering af indscannede bilag. Du kan oprette dine egne eller bruge de angivne til at fordele dine bilag i. På den måde kan det lette overblikket og give en struktur i din bilagsindbakke.
Sådan opretter du nye indscanningskategorier
- Tryk på det orange tandhjul og vælg "Alle indstillinger".
- Tryk på "Kategorier og enheder" i menuen til venstre og vælg "Indscanningskategorier".
- Tryk på knappen "Ny indscanningskategori" over listeområdet.
- Indtast det ønskede navn på indscanningskategorien.
- Tryk på "Gem" eller "Gem & ny" for at fortsætte med at oprette indscanningskategorier.

Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?