Hastigheden
i e-conomic

 

Se seneste opdatering    Udfyld formular om hastighed

 

Driftstatus
 
 
 

Nogle kunder oplever sporadiske hastighedsudfordringer i e-conomic


Vi vil gerne tilbyde dig den bedste og mest stabile regnskabsløsning. Det er derfor vores vigtigste prioritet at identificere og løse udfordringer med hastigheden i e-conomic, så du kan arbejde med vanlig effektivitet i systemet. 


Oplever du, at e-conomic kører langsomt? Udfyld denne formular og hjælp os med kortlægge og løse hastighedsudfordringer endnu hurtigere.


Senest opdateret d. 29-11-2022

 
 

Seneste opdateringer

23-11-2022

Vi har de seneste uger haft fokus på: 

  At optimere hastigheden i bankafstemningen og kassekladden

  Derudover fortsætter vi implementeringen af langsigtede hastighedsforbedringer på tværs af systemet

En undersøgelse foretaget blandt en større gruppe af administratorer i e-conomic viser, at 77 % blandt de adspurgte oplever, at hastigheden er forbedret.

08-11-2022

I den seneste uge har vi: 

  Øget antallet af servere, som vil forbedre ydeevne på tværs af e-conomic i spidsbelastningstidspunkterne

  Implementeret forbedringer til Smart Inbox - f.eks. til aflæsning af dokumenter og data - som forventes at forbedre indlæsningstiderne i modulet

03-11-2022

Vi har implementeret store forbedringer i vores lagring af data. Det medfører betydelige hastighedsforbedringer på tværs af e-conomic og reducerer tilfældige belastninger, som påvirker hastigheden på tværs af systemet.

01-11-2022

Vi har forbedret e-conomics ydeevne ved bl.a. at optimere:

  Vores database og API

  Mailudsendelse og modtagelse af notifikationer

  Brug af straksindbetaling og AIIA i applikationen

Lige nu arbejder vi på yderligere optimering af kode, som bl.a. understøtter massebogføringsfunktoner. Det skal gøre det muligt hurtigt at bogføre flere posteringer og fakturaer på én gang.

Udover ovenstående, så har vi fortsat fuld fokus på at undersøge de sporadiske hastighedsudfordringer i e-conomic. Ligesom vi arbejder intensivt med at blive hurtigere til at opdage og reagere på lignende udfordringer i fremtiden.

26-10-2022

Nogle kunder oplever sporadiske hastighedsudfordringer, som vi arbejder på at løse. Vi opdaterer, når der er nyt.

 
 
 
 

Skriv dig op for seneste opdateringer

For at få ugentlige opdateringer om de seneste ændringer, skal du registrere din e-mail her.

*Vi sletter denne e-mail liste fra systemet, så snart problemerne er løst.

Vi bruger kun dine persondata til at kontakte dig. Læs mere om, hvordan e-conomic behandler dine persondata her.

Jeg giver samtykke til at modtage driftsopdateringer om Smart Bank pr. email. Jeg kan til hver en tid trække mit samtykke tilbage.

 

 

 

 

Mest stillede spørgsmål

 
 
  • Mine transaktioner er duplikerede, hvad kan jeg gøre ved dette?

  • Jeg mangler transaktioner på tilfældige dage.

  • Hvorfor skal jeg opdatere mit samtykke så tit?

 
 
 
 
 

Har du spørgsmål?

Så tøv ikke med at tage kontakt til vores support. Vi sidder klar til at besvare alle dine spørgsmål omkring Smart Bank.
Du kan kontakte os på chatten eller på telefon 88 20 48 40.

 
 
 

 

TidspunktStatus

14/10-22
 

20/10-22
 

Problemer med..
 

Problemet er løst nu