e-conomic regnskabsprogram

Få styr på dit regnskab, så du i stedet kan 
fokusere på dét du elsker.

  • Du får alle funktioner du har brug for
  • Gratis support på telefon, mail og chat
  • Prøv demo gratis og uforpligtende
 
 
 
 

140.000 danske virksomheder kan ikke tage fejl.
Derfor er e-conomic det bedste regnskabsprogram:

 
 

Få alle kernefunktioner til fakturering, bogføring og moms i vores grundpakke

Vores modulsystem lader dig udvide og skræddersy programmet efter behov

Kom hurtigt fra start med vores mange hjælpemuligheder og altid gratis support

 
 
 

Alle funktioner du skal bruge

 
 

Nem håndtering af bilag

Slut med at bekymre dig om forsvundne kvitteringer.

Fakturering og salg

Tilpas din faktura efter behov, eller brug en fakturaskabelon.

Finans og bogholderi

Få overblik over samtlige finansielle poster i din virksomhed.

 

Momsregnskab og -opgørelse

Moms udregnes automatisk i e-conomic og gør indberetningen let.

Order, tilbud og rykkere

Opret og send ordrer, tilbud eller rykkere til dine kunder på mail.

Nem bankafstemning

Du kan nemt hente kontobevægelser fra din bank og sammenligne dem med dit regnskab.

 
 
 
 
 
 
 

Men du kan så meget mere end det...

Automatisk aflæsning af bilag og assisteret bogføring

Vores system kan aflæse dine bilag automatisk og derefter give bogføringsforslag, så alt du skal gøre er at godkende.

Integration til din bank

Vi kan importere dine bankposteringer automatisk til e-conomic, så du slipper for at printe kontoudtog og matche posteringer manuelt.

EAN fakturering til det offentlige

Har du kunder inden for det offentlige, er det en fordel at kunne sende fakturaer elektronisk. Det kan du med e-conomic. Og ikke nok med det, du kan også selv modtage de sikre og hurtige e-faktura.

 
 
 
 
 
 
 

Tilpas e-conomic til dine behov

Vores modulsystem lader dig skræddersy din løsning nemt og smertefrit.

 

 
 
 
 
 
 

Support ud over det sædvanlige

 
 

Engageret kundeservice på telefonen 

 
 

Hurtige besvarelser på chatten 

 
 

Gratis online kurser hver dag
- også for demo-brugere

 
 

Hjælpeartikler til enhver situation 

 
 

Utallige hjælpevideoer

 
 
 
 

Men hvad koster det?

 

  • Start-Up

    119 kr/md.
    ekskl. moms
    Kvartalsvis afregning
    Til dig med grundlæggende regnskabsbehov
    • 1000 posteringer pr. regnskabsår
    • Fakturering og salg
    • Finans og bogholderi
    • Momsregnskab

      EAN/offentlig fakturering
    •  
  • Small Business

    189 kr/md.
    ekskl. moms
    Kvartalsvis afregning
    Til dig med behov for effektivisering og automatisering
    • 2000 posteringer pr. regnskabsår
    • Fakturering og salg
    • Finans og bogholderi
    • Momsregnskab
    • EAN/offentlig fakturering

      Bankafstemning
    • Ordrer, tilbud og rykkere
    • Eksport af leverandørbet. til bank
  • Professional

    359 kr/md.
    ekskl. moms
    Kvartalsvis afregning
    Til dig med en kompleks virksomhed
    • 5000 posteringer pr. regnskabsår
    • Fakturering og salg
    • Finans og bogholderi
    • Momsregnskab
    • EAN/offentlig fakturering

      Bankafstemning
    • Ordrer, tilbud og rykkere
    • Eksport af leverandørbet. til bank
    • Tillægsmodulet Budget
    • +flere tillægsmoduler
 
 
 
 
 

Prøv det gratis og uden forpligtelser

 

Kræver ikke kreditkort

Ingen binding

Udløber automatisk

 

Prøv e-conomic nu

 
  • Nanna Ajslev
    Medejer, WHY - Food and Cocktails
    Det har stor betydning, at vi har let adgang til alle kasserapporter, varekøb og generelle nøgletal som omsætning, udgifter mm. Det betyder bl.a., at vi hele tiden kan følge indtjeningen på de enkelte varegrupper og optimere på eksempelvis indkøb.
  • Martin Dahl Carstensen
    CFO, Miinto
    Med C5, der ikke var integreret med vores eget administrationssystem var arbejdsgangene besværlige, og vi brugte et hav af dyre konsulenttimer, når systemet skulle rettes til. Med e-conomic har vi et skalerbart system, der kører problemfrit i skyen, hvor vi slipper for dyre konsulenttimer.
  • Rene Lohpehre
    Direktør, Malerfirmaet NPC
    Vores lønsystem er Dataløn. Og det har vi valgt, fordi det er helt integreret - både med vores time-lønsystem, som er Intempus, og så vores regnskabssystem, som er e-conomic. ...det er utrolig lidt, vi beskæftiger os med administration. Det er noget, vi kan sætte ind i kalenderen til en formiddag hver 14. dag. Så det er bare at komme i gang.