e-conomic regnskabsprogram

190.000 danske virksomheder kan ikke tage fejl. Derfor er e-conomic det bedste regnskabsprogram:

Med e-conomic får du en lang række funktioner, som optimerer din bogføring, fjerner manuelle arbejdsgange fra din hverdag, og frigiver tid til de opgaver, der skaber mest værdi for dig. Vores løsning egner sig til alle slags virksomheder, og kan tilpasses din arbejdsgang - uanset størrelsen på din virksomhed eller hvor digitaliseret dit regnskab er.

Se funktioner og priser Prøv e-conomic gratis
 

Få alle de nødvendige kernefunktioner i e-conomics grundpakke

Få alle de vigtigste regnskabsfunktioner til fakturering, bogføring og moms i vores pakker

Integrér dine systemer med e-conomic

Få det fulde overblik ved at integrere 
e-conomic med dine systemer

Kom godt i gang med hjælp fra supporten

Kom hurtigt fra start med vores mange hjælpemuligheder og altid gratis support

 

Alle værktøjer samlet et sted

e-conomic giver dig de nødvendige værktøjer som sætter standarden for et regnskabsprogram

Nem håndtering af bilag

Brug funktionen Indscanning til at opbevare dine bilag digitalt, ligesom du kan anmode om manglende bilag hos de gratis brugere af mobilappen.

Fakturering og salg

Skræddersy din faktura, eller spar tid og brug en af vores fakturaskabeloner.

Finans og bogholderi

Hold styr på regnskabet og få overblik over alle finansielle poster i din virksomhed

Momsregnskab og -opgørelse

Moms udregnes automatisk i e-conomic og gør indberetningen let.

Bedre samarbejde om regnskab

Med e-conomic mobile app samarbejder du endnu nemmere med din revisor eller bogholder.

Nem bankafstemning

Du kan nemt hente kontobevægelser fra din bank og sammenligne dem med dit regnskab.

 

Prøv e-conomic gratis

Tag en demo og prøv danskernes foretrukne online regnskabsprogram

Få simpel bogføring og fakturering med e-conomic


Du får alle funktioner du har brug for  
Gratis support på mail, chat og telefon
Få en gratis prøveperiode - helt uforpligtende

Dine oplysninger behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik
 

Meget mere med e-conomic

Men du kan så meget mere med 
e-conomic regnskabsprogram

Digitalisering af din bankintegration

Sæt tempoet for din digitalisering

Der er stor forskel på, hvor digitaliseret vores kunder ønsker at arbejde. Derfor har vi sammensat vores pakker, så du selv vælger hvor digitaliseret og automatiseret dit regnskab skal være. Hvis du ønsker det, så kan du i e-conomic få redskaberne til at lade teknologien trække det tunge læs og klare det tidskrævende tastearbejde.

Hav regnskabet med 
på farten

Med e-conomics regnskabs app har du dit regnskab lige ved hånden. Brug appen til alt fra at holde styr på omsætningen i din virksomhed og til at sende fakturaer. Ligesom du også kan bruge funktionen Indscanning til at tage billeder af dine bilag og opbevare dem digitalt. Så er det slut med krøllede kvitteringer og manglende overblik over dine bilag.

Send bilag via appen
Fakturering via EAN

Bedre samhandel med elektronisk fakturering

Med EAN-fakturering kan du spare bekymringer og værdifuld tid ved at få en fakturering, der er nemmere og mere sikker for både dig og dine kunder. I e-conomic kan du både afsende og modtage de sikre og hurtige e-fakturaer, ligegyldigt hvilken pakke du har.

Samarbejd effektivt med
din revisor eller bogholder

Samarbejdet med din revisor/bogholder er ekstremt vigtigt - og det kan gøres endnu smartere. Med fuld adgang til dit regnskab, deler I hurtigt dokumenter, håndterer bilag digitalt og møder deadlines med alt papirarbejdet i orden. Brug gerne funktionen bilagsanmodning hvor din revisor/bogholder, ud fra den enkelte postering, kan sende en anmodning om et manglende bilag. Herefter kan du nemt tage et billede af det manglende bilag fra din mobil-app, og sende det retur.

Få hjælp til årsafslutningen
 

et regnskabsprogram til Dine behov

Find det bedste regnskabsprogram 
der passer til dine behov

I Danmark findes der flere regnskabsprogrammer end bare e-conomic, som fokusere på vidt forskellige behov. Vi har udarbejdet en oversigt over de største regnskabsprogrammer på det danske markedet, e-conomic, Dinero og Billy. Du kan gennemgå forskellen på de forskellige udbydere, og finde det program der passer bedst til dig - og din virksomheds regnskabsbehov. 

Sammenlign regnskabsprogrammer 

 

Skræddersy din e-conomic løsning

Tilpas e-conomic regnskabsprogram 
til dine behov

Med vores mange samarbejdspartnere kan du nemt udvide og skræddersy din løsning. Ingen regnskabsprogrammer i Danmark giver dig lige så mange muligheder som e-conomic. I vores app-univers kan du vælge mellem 200+ apps og integrationer som kan binde dit regnskabsprogram sammen med de andre systemer du bruger i din virksomhed.
 

Udvid e-conomic regnskabsprogram med flere funktioner gennem apps og tillægsmoduler
 
Få hjælp af vores support

Support

Support ud over det sædvanlige

  • Engageret kundeservice på telefonen

  • Hurtige besvarelser på chatten

  • Gratis online kurser hver dag
    - også for brugere på en prøveperiode

  • Hjælpeartikler til enhver situation

  • Utallige hjælpevideoer

 

priser på e-conomic regnskabsprogram

Men hvad koster e-conomic regnskabsprogram?

Kom billigt i gang med Basis-pakken. Den er til virksomheder med simple regnskabsbehov, som foretrækker manuelt tastearbejde. Med Plus-pakken får du en løsning, der kan vokse med din forretning. Her får du muligheden for at integrere e-conomic med eksterne arbejdssystemer via API’et. Vil du hellere have, at e-conomic trækker det tunge læs og det tidskrævende tastearbejde, så er Smart-pakken det rigtige valg. Her bliver dit regnskab automatiseret og sparer dig en masse tid. Vi tilbyder også en pakke for dig, der har behov for udvidet bilagsgodkendelse, nemlig Avanceret-pakken.

Se priser for de forskellige pakker i oversigten nedenfor.

Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 150,- kr./md
Op til 5.000 posteringer+ 350,- kr./md
Op til 10.000 posteringer+ 500,- kr./md
Op til 25.000 posteringer+ 950,- kr./md
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 220,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet med typisk 3 posteringer pr. bevægelse: en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

Særpriser

Med funktionen Særpriser kan du sætte forskellige priser på den samme vare til forskellige kunder. Det betyder, at du både kan sætte en standardpris og en eller flere særpriser til bestemte typer af kunder. Det kan fx være en billigere pris til store kunder eller forskellige priser til virksomheder og slutkunder.

Sproglag

Med funktionen Sproglag kan du tilføje flere sprog til den samme vare eller ydelse i e-conomic. Hvis du fx sælger den samme vare til danske, tyske og engelske kunder, kan du knytte de forskellige sprog til varen eller ydelsen, i stedet for at oprette den samme vare eller ydelse flere gange på forskellige sprog. Det nye sproglag knyttes derefter til kunden, så varer/ydelser automatisk er på kundens sprog, når de bliver tilføjet fakturaen.

Varesamlinger

Funktionen Varesamlinger gør det nemt at oprette en faktura, hvis du ofte sælger bestemte varer sammen eller har nogle varer, som altid udløser en bestemt ydelse eller afgift. Det betyder, at du fx kan oprette en varesamling med 3 bestemte varer eller en vare + et miljøtillæg og derefter overføre dem til en faktura på én gang. Varerne i varesamlingen vil stå på fakturaen enkeltvis, så du også har mulighed for at tage dem retur enkeltvis.

Følgesedler

Følgesedler gør det nemt at sende tydelige følgesedler med dine ordrer. Du kan enten udskrive følgesedler direkte fra en ordre eller fra dine tidligere ordrer i Arkiv. Derudover kan du nemt markere og udskrive følgesedler for flere ordrer på én gang. 

Overfør til fakturering (bulk)

Med Overfør til fakturering (bulk) kan du overføre dine ordrer til fakturering direkte fra ordreoversigten i e-conomic. Du kan både samle flere ordrer på én faktura og overføre flere ordrer til separate fakturaer på én gang. Derudover kan du se, hvilke ordrer der er blevet overført til fakturering. 

Delfakturering

Med funktion Delfakturering kan du fakturere dine ordrer i flere dele med enten et fast beløb eller en procentdel af ordren. Samtidig kan du få et godt overblik over, hvor meget du har delfaktureret og bogført.

Bilagsmatch

Slip for at bruge tid på at organisere dine bilag og vedhæfte dem manuelt til den rette postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.

Aflæsning af bilag

Spar tid og minimér fejl med automatisk aflæsning af bilag. e-conomic kan scanne og indlæse dine bilag og kvitteringer, så du slipper for tastearbejdet. Du får overblik over, hvilke bilag du har behandlet, og hvilke er klar til at blive bogført.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatiske konteringsforslag

Få automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres og spar dig selv for tidskrævende tastearbejde. Du modtager konteringsforslaget efter, at systemet har aflæst dine bilag, og du skal til at oprette en ny postering. Alt du skal gøre er at godkende.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatisk bilagshåndtering

Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du kan bl.a. bestemme, om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse, skal sendes direkte til kassekladden. På den måde kan du automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.

Automatisk bilagshåndtering er funktionen Workflow i Smart Inbox.

Autoforslag i bankafstemning

Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.

Denne funktion er en del af Smart Bank.

Udvidet bilagsgodkendelse

Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.

Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.

I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.

Abonnement til holdingselskab

Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Basis-pakken og 250 posteringer.

Ekstra bruger

Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.

Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 100,- kr./md
Op til 5.000 posteringer+ 300,- kr./md
Op til 10.000 posteringer+ 500,- kr./md
Op til 25.000 posteringer+ 750,- kr./md
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 165,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet med typisk 3 posteringer pr. bevægelse: en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

Særpriser

Med funktionen Særpriser kan du sætte forskellige priser på den samme vare til forskellige kunder. Det betyder, at du både kan sætte en standardpris og en eller flere særpriser til bestemte typer af kunder. Det kan fx være en billigere pris til store kunder eller forskellige priser til virksomheder og slutkunder.

Sproglag

Med funktionen Sproglag kan du tilføje flere sprog til den samme vare eller ydelse i e-conomic. Hvis du fx sælger den samme vare til danske, tyske og engelske kunder, kan du knytte de forskellige sprog til varen eller ydelsen, i stedet for at oprette den samme vare eller ydelse flere gange på forskellige sprog. Det nye sproglag knyttes derefter til kunden, så varer/ydelser automatisk er på kundens sprog, når de bliver tilføjet fakturaen.

Varesamlinger

Funktionen Varesamlinger gør det nemt at oprette en faktura, hvis du ofte sælger bestemte varer sammen eller har nogle varer, som altid udløser en bestemt ydelse eller afgift. Det betyder, at du fx kan oprette en varesamling med 3 bestemte varer eller en vare + et miljøtillæg og derefter overføre dem til en faktura på én gang. Varerne i varesamlingen vil stå på fakturaen enkeltvis, så du også har mulighed for at tage dem retur enkeltvis.

Følgesedler

Følgesedler gør det nemt at sende tydelige følgesedler med dine ordrer. Du kan enten udskrive følgesedler direkte fra en ordre eller fra dine tidligere ordrer i Arkiv. Derudover kan du nemt markere og udskrive følgesedler for flere ordrer på én gang. 

Overfør til fakturering (bulk)

Med Overfør til fakturering (bulk) kan du overføre dine ordrer til fakturering direkte fra ordreoversigten i e-conomic. Du kan både samle flere ordrer på én faktura og overføre flere ordrer til separate fakturaer på én gang. Derudover kan du se, hvilke ordrer der er blevet overført til fakturering. 

Delfakturering

Med funktion Delfakturering kan du fakturere dine ordrer i flere dele med enten et fast beløb eller en procentdel af ordren. Samtidig kan du få et godt overblik over, hvor meget du har delfaktureret og bogført.

Bilagsmatch

Slip for at bruge tid på at organisere dine bilag og vedhæfte dem manuelt til den rette postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.

Aflæsning af bilag

Spar tid og minimér fejl med automatisk aflæsning af bilag. e-conomic kan scanne og indlæse dine bilag og kvitteringer, så du slipper for tastearbejdet. Du får overblik over, hvilke bilag du har behandlet, og hvilke er klar til at blive bogført.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatiske konteringsforslag

Få automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres og spar dig selv for tidskrævende tastearbejde. Du modtager konteringsforslaget efter, at systemet har aflæst dine bilag, og du skal til at oprette en ny postering. Alt du skal gøre er at godkende.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatisk bilagshåndtering

Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du kan bl.a. bestemme, om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse, skal sendes direkte til kassekladden. På den måde kan du automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.

Automatisk bilagshåndtering er funktionen Workflow i Smart Inbox.

Autoforslag i bankafstemning

Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.

Denne funktion er en del af Smart Bank.

Udvidet bilagsgodkendelse

Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.

Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.

I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.

Abonnement til holdingselskab

Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Basis-pakken og 250 posteringer.

Ekstra bruger

Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.

Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 50,- kr./md
Op til 5.000 posteringer+ 250,- kr./md
Op til 10.000 posteringer+ 450,- kr./md
Op til 25.000 posteringer+ 650,- kr./md
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 110,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet med typisk 3 posteringer pr. bevægelse: en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

Særpriser

Med funktionen Særpriser kan du sætte forskellige priser på den samme vare til forskellige kunder. Det betyder, at du både kan sætte en standardpris og en eller flere særpriser til bestemte typer af kunder. Det kan fx være en billigere pris til store kunder eller forskellige priser til virksomheder og slutkunder.

Sproglag

Med funktionen Sproglag kan du tilføje flere sprog til den samme vare eller ydelse i e-conomic. Hvis du fx sælger den samme vare til danske, tyske og engelske kunder, kan du knytte de forskellige sprog til varen eller ydelsen, i stedet for at oprette den samme vare eller ydelse flere gange på forskellige sprog. Det nye sproglag knyttes derefter til kunden, så varer/ydelser automatisk er på kundens sprog, når de bliver tilføjet fakturaen.

Varesamlinger

Funktionen Varesamlinger gør det nemt at oprette en faktura, hvis du ofte sælger bestemte varer sammen eller har nogle varer, som altid udløser en bestemt ydelse eller afgift. Det betyder, at du fx kan oprette en varesamling med 3 bestemte varer eller en vare + et miljøtillæg og derefter overføre dem til en faktura på én gang. Varerne i varesamlingen vil stå på fakturaen enkeltvis, så du også har mulighed for at tage dem retur enkeltvis.

Følgesedler

Følgesedler gør det nemt at sende tydelige følgesedler med dine ordrer. Du kan enten udskrive følgesedler direkte fra en ordre eller fra dine tidligere ordrer i Arkiv. Derudover kan du nemt markere og udskrive følgesedler for flere ordrer på én gang. 

Overfør til fakturering (bulk)

Med Overfør til fakturering (bulk) kan du overføre dine ordrer til fakturering direkte fra ordreoversigten i e-conomic. Du kan både samle flere ordrer på én faktura og overføre flere ordrer til separate fakturaer på én gang. Derudover kan du se, hvilke ordrer der er blevet overført til fakturering. 

Delfakturering

Med funktion Delfakturering kan du fakturere dine ordrer i flere dele med enten et fast beløb eller en procentdel af ordren. Samtidig kan du få et godt overblik over, hvor meget du har delfaktureret og bogført.

Bilagsmatch

Slip for at bruge tid på at organisere dine bilag og vedhæfte dem manuelt til den rette postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.

Aflæsning af bilag

Spar tid og minimér fejl med automatisk aflæsning af bilag. e-conomic kan scanne og indlæse dine bilag og kvitteringer, så du slipper for tastearbejdet. Du får overblik over, hvilke bilag du har behandlet, og hvilke er klar til at blive bogført.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatiske konteringsforslag

Få automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres og spar dig selv for tidskrævende tastearbejde. Du modtager konteringsforslaget efter, at systemet har aflæst dine bilag, og du skal til at oprette en ny postering. Alt du skal gøre er at godkende.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatisk bilagshåndtering

Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du kan bl.a. bestemme, om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse, skal sendes direkte til kassekladden. På den måde kan du automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.

Automatisk bilagshåndtering er funktionen Workflow i Smart Inbox.

Autoforslag i bankafstemning

Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.

Denne funktion er en del af Smart Bank.

Udvidet bilagsgodkendelse

Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.

Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.

I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.

Abonnement til holdingselskab

Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Basis-pakken og 250 posteringer.

Ekstra bruger

Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.

Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 50,- kr./md
Op til 5.000 posteringer+ 200,- kr./md
Op til 10.000 posteringer+ 400,- kr./md
Op til 25.000 posteringer+ 500,- kr./md
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 55,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet med typisk 3 posteringer pr. bevægelse: en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

Særpriser

Med funktionen Særpriser kan du sætte forskellige priser på den samme vare til forskellige kunder. Det betyder, at du både kan sætte en standardpris og en eller flere særpriser til bestemte typer af kunder. Det kan fx være en billigere pris til store kunder eller forskellige priser til virksomheder og slutkunder.

Sproglag

Med funktionen Sproglag kan du tilføje flere sprog til den samme vare eller ydelse i e-conomic. Hvis du fx sælger den samme vare til danske, tyske og engelske kunder, kan du knytte de forskellige sprog til varen eller ydelsen, i stedet for at oprette den samme vare eller ydelse flere gange på forskellige sprog. Det nye sproglag knyttes derefter til kunden, så varer/ydelser automatisk er på kundens sprog, når de bliver tilføjet fakturaen.

Varesamlinger

Funktionen Varesamlinger gør det nemt at oprette en faktura, hvis du ofte sælger bestemte varer sammen eller har nogle varer, som altid udløser en bestemt ydelse eller afgift. Det betyder, at du fx kan oprette en varesamling med 3 bestemte varer eller en vare + et miljøtillæg og derefter overføre dem til en faktura på én gang. Varerne i varesamlingen vil stå på fakturaen enkeltvis, så du også har mulighed for at tage dem retur enkeltvis.

Følgesedler

Følgesedler gør det nemt at sende tydelige følgesedler med dine ordrer. Du kan enten udskrive følgesedler direkte fra en ordre eller fra dine tidligere ordrer i Arkiv. Derudover kan du nemt markere og udskrive følgesedler for flere ordrer på én gang. 

Overfør til fakturering (bulk)

Med Overfør til fakturering (bulk) kan du overføre dine ordrer til fakturering direkte fra ordreoversigten i e-conomic. Du kan både samle flere ordrer på én faktura og overføre flere ordrer til separate fakturaer på én gang. Derudover kan du se, hvilke ordrer der er blevet overført til fakturering. 

Delfakturering

Med funktion Delfakturering kan du fakturere dine ordrer i flere dele med enten et fast beløb eller en procentdel af ordren. Samtidig kan du få et godt overblik over, hvor meget du har delfaktureret og bogført.

Bilagsmatch

Slip for at bruge tid på at organisere dine bilag og vedhæfte dem manuelt til den rette postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.

Aflæsning af bilag

Spar tid og minimér fejl med automatisk aflæsning af bilag. e-conomic kan scanne og indlæse dine bilag og kvitteringer, så du slipper for tastearbejdet. Du får overblik over, hvilke bilag du har behandlet, og hvilke er klar til at blive bogført.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatiske konteringsforslag

Få automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres og spar dig selv for tidskrævende tastearbejde. Du modtager konteringsforslaget efter, at systemet har aflæst dine bilag, og du skal til at oprette en ny postering. Alt du skal gøre er at godkende.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatisk bilagshåndtering

Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du kan bl.a. bestemme, om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse, skal sendes direkte til kassekladden. På den måde kan du automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.

Automatisk bilagshåndtering er funktionen Workflow i Smart Inbox.

Autoforslag i bankafstemning

Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.

Denne funktion er en del af Smart Bank.

Udvidet bilagsgodkendelse

Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.

Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.

I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.

Abonnement til holdingselskab

Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Basis-pakken og 250 posteringer.

Ekstra bruger

Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.

 
 


Revisorer og bogholdere

Flere end 3.500 revisorer og bogholdere benytter e-conomic regnskabsprogram

Blandt revisorer og bogholdere er e-conomic et meget velkendt regnskabsprogram.
Du får derfor hurtig og kompetent rådgivning om dit regnskab, når du samarbejder med din revisor. 

Din revisor eller bogholder har altid gratis adgang til dit regnskab.
 

 


Skift regnskabprogram

Skift til e-conomic fra
dit eksisterende regnskabsprogram

Det er nemt at skifte til e-conomic fra andre regnskabsprogrammer. Har du eksempelvis Dinero, Xena, Billy regnskabsprogram eller C5 fra Microsoft, så gennemfører vi sikker dataoverførsel af dit regnskab og hjælper dig i gang med e-conomic regnskabsprogram. Se hvordan her.
 

 


e-conomic app

Arbejd på farten med vores app til regnskabsprogrammet

Send fakturaer fra telefonen

Scan dine bilag med det samme

Bevar overblikket over dit regnskab

 

Online regnskabsprogram til små virksomheder gør det nemt at bogføre fakturaer via app.
 
Profilbillede af Nanna Ajslev der giver en god anmeldelse af e-conomic regnskabsprogram

Nanna Ajslev

Medejer, WHY - Food and Cocktails

"Det har stor betydning, at vi har let adgang til alle kasserapporter, varekøb og generelle nøgletal som omsætning, udgifter mm. Det betyder bl.a., at vi hele tiden kan følge indtjeningen på de enkelte varegrupper og optimere på eksempelvis indkøb."

Et profilbillede af CFOen af Miinto der giver hans mening af e-conomic online regnskabsprogram

Martin Dahl Carstensen

CFO, Miinto

"Med C5, der ikke var integreret med vores eget administrationssystem var arbejdsgangene besværlige, og vi brugte et hav af dyre konsulenttimer, når systemet skulle rettes til. Med e-conomic regnskabsprogram har vi et skalerbart system, der kører problemfrit i skyen, hvor vi slipper for dyre konsulenttimer."

Et profilbillede af Direktøren fra malerfirmaet NPC

Rene Lohpehre

Direktør, Malerfirmaet NPC

Vores lønsystem er Dataløn. Og det har vi valgt, fordi det er helt integreret - både med vores time-lønsystem, som er Intempus, og så vores regnskabssystem, som er e-conomic. ...det er utrolig lidt, vi beskæftiger os med administration. Det er noget, vi kan sætte ind i kalenderen til en formiddag hver 14. dag. Så det er bare at komme i gang."

 
 

om e-conomic regnskabsprogram

Værd at vide om e-conomic online regnskabsprogram

Hvor skal man starte, når man skal finde sit nye regnskabssystem? Der er mange regnskabsprogrammer på markedet og det kan måske være svært at gennemskue hvilken løsning, der er den bedste til at hjælpe med ens bogføring. Derfor har vi samlet nogle af de mest stillede spørgsmål omkring vores regnskabsprogram, så du kan få en bedre idé om hvad du kan forvente af e-conomic.

 

Hvad er et regnskabsprogram?

Et regnskabsprogram, eller bogføringsprogram, kan enten være et offline eller et online system eller software, hvor du kan arbejde med og holde styr på dit regnskab og bogføring. Du kan bruge dit programmet til at få det overordnede økonomiske overblik over din forretning, nå deadlines til SKAT og holde styr på dokumenter.

Et regnskabsprogram kan bruges uanset dit kendskab til regnskabsarbejde – du behøver altså ikke at være bogholder eller økonomiuddannet for at arbejde med et økonomi software. Derfor ser du ofte at små- og mellemstore virksomheder bruger en form for økonomisystemer for dermed være uafhængig af en decideret bogholder.

Med det sagt, så er det en god ide for alle virksomheder – uanset størrelse – at bruge et regnskabs software. Her er det vigtigt at udforske mulighederne inden for de forskellige regnskabsprogrammer på markedet for herefter at vælge det rigtige for virksomheden.

Hvis du gerne vil finde et regnskabsprogram der passer bedst til dine behov, så kan du kan læse vores sammenligningsside hvor du kan finde det bedste regnskabsprogram til dig.

 

Hvem bruger e-conomic?

E-conomic er det største regnskabsprogram i Danmark med mere end 190.000 kunder. Blandt vores mange kunder finder du virksomheder inden for alle brancher i Danmark. Med vores åbne API er det nemt for blandt andet håndværkere og ejendomsadministratorer at integrere med andre arbejdssystemer – og få endnu mere ud af deres abonnement i e-conomic.

 

Hvorfor skal jeg vælge e-conomic?

Med e-conomic får du et program som kan tilpasses din virksomheds behov. Du får fuld fleksibilitet og overblik over virksomhedens økonomi, og de nødvendige værktøjer til at klare regnskabet – også når du samarbejder med din revisor eller bogholder.

Derudover får du adgang til Danmarks bedste supportafdeling med dygtige og kompetente medarbejder som med sikkerhed løser dit problem og giver dig smil på læberne imens.

 

Hvad koster e-conomic?

Du kan købe e-conomic fra 249 kr. om måneden. For den pris får du vores Basis-pakke, der dækker de mest grundlæggende regnskabsbehov. Ønsker du flere funktioner, kan du enten købe vores Plus-pakke til 299 kr. om måneden, vores Smart-pakke til 349 kr. om måneden eller vores Avanceret-pakke til 449 kr. om måneden.

Og er du i tvivl om hvilken pakker passer til dine behov, så er du altid velkommen til at ringe til os på: 88 20 48 40. Vi tager meget gerne en dialog om din virksomhed og arbejdsgang med regnskabet.

 

Kan jeg flytte mit regnskab til e-conomic?

Hos e-conomic kan du få flyttet dine grundlæggende regnskabsdata fra dit gamle regnskabsprogram gratis - ligegyldigt hvilket økonomisystem du bruger i dag. Du har også mulighed for at få hjælp af en af vores dygtige partnere, som på få dage kan flytte alle dine regnskabsdata - billigt og effektivt.

 

Hvorfor skal jeg vælge e-conomic?

Med e-conomic får du et program som kan tilpasses din virksomheds behov. Du får fuld fleksibilitet og overblik over virksomhedens økonomi, og de nødvendige værktøjer til at klare regnskabet – også når du samarbejder med din revisor eller bogholder.

Derudover får du adgang til Danmarks bedste supportafdeling med dygtige og kompetente medarbejder som med sikkerhed løser dit problem og giver dig smil på læberne imens.

 

Hvordan foregår betalingen?

Betalingen for e-conomic bliver opkrævet kvartalsvis. Det vil sige at du får en faktura hvert kvartal som bliver sendt til din email-adresse. Du kan også vælge at tilmelde dig automatisk betaling.

 

Kan jeg prøve e-conomic før jeg køber?

Det kan du i hvert fald. Du kan prøve e-conomic gratis i 14 dage – helt uden binding.

Start din prøveperiode allerede i dag

 

Prøv e-conomic

Prøv e-conomic regnskabsprogram 
gratis og uden forpligtelser

Kræver ikke kreditkort
 

Ingen binding
 

Udløber automatisk