Priser for e-conomic og tillægsmoduler

  • Altid den rigtige pakke til din virksomhed
  • Tilpas din e-conomic-aftale med tillægsmoduler
  • Gratis support alle hverdage
  • 2 måneders tilfredshedsgaranti

Få dine regnskabsdata med over i
e-conomic 

Læs mere her >>

 

 

Start-up

kr 99 (ekskl. moms) /md.

 

Grundlæggende regnskabsfunktioner
(inkluderet i alle pakker)

Til virksomheden uden
avancerede behov

God til nystartede
virksomheder

Mest populære

Small Business

kr 169 (ekskl. moms) /md.

 

Nem afstemning med
Automatisk Bankafstemning
 

Opret og design layoutet på
tilbud, ordrer og rykkere

Send elektroniske
fakturaer

Professional

kr 349 (ekskl. moms) /md.

 

Inkluderer flere tillægsmoduler,
f.eks. Autobank og PBS
 

Op til 5.000 posteringer
pr. regnskabsår

Flere end
5.000 posteringer?

 

 
 

Vi kan hjælpe dig med at vælge den rigtige prispakke

Ring til 88 20 48 40 alle hverdage kl. 9-14

Tilllægsmoduler (tilvælges efter login)

  • Ny
    Smart Inbox
    Modtag fakturaer elektronisk og få aflæst bilag automatisk. Priser fra 99,- til 149,-
    kr99/md

    Intelligent, automatisk bogføring

    Med Smart Inbox til e-conomic slipper du for at gemme bunker af bilag og bruge timevis på at indtaste dem. Dine fakturaer modtages elektronisk og kvitteringer uploades nemt. I Inboxen bliver dine bilag aflæst automatisk, så du kun skal godkende, inden dine posteringer bogføres.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Med Smart Inbox til e-conomic bliver din håndtering og bogføring af fakturaer og kvitteringer nemmere end nogensinde, og du får funktionaliteten fra tillægsmodulet Indscanning med gratis.

    Upload, kategorisér og kombinér dine bilag med få klik

    Fakturaer aflæses automatisk, så de nemt kan bogføres

    Få alle dine leverandørfakturaer elektronisk via EAN


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 99 kr/md  I  Small Business + 99 kr/md  I  Professional + 149 kr/md

  • Projektstyring
    Se om et projekt følger budgettet og fakturér kunder efter det tidsforbruget.
    kr149/md

    Med Projektstyring får du og dine medarbejdere et samlet overblik over jeres projekter. I registrerer nemt og hurtigt tid og udlæg direkte på jeres igangværende projekter, så I får alle timer med. Du kan til hver en tid gøre status over, om et projekt følger budgettet - og når opgaven er løst, kan I fakturere jeres kunder det præcise tidsforbrug.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Projektstyring leverer et samlet overblik over jeres projekter. Dine medarbejdere får deres eget login, så de kan indberette direkte på projekter og sager.

    Tids- og materialeforbrug kun skal vedligeholdes ét sted

    Du kan til enhver tid gøre status over, om et projekt følger budgettet

    Du kan fakturere dine kunder præcist og med få klik
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 149 kr/md  I  Small Business + 149 kr/md  I  Professional + 149 kr/md

  • Website
    Lav hjemmeside på den nemme måde.
    kr0/md

    Med Website får du et nemt og intuitivt redskab til at kreere din virksomheds nye hjemmeside. Du kan vælge imellem mange forskellige designs og lægger hurtigt tekst og billeder på via en enkel drag and drop-funktion. Website er hjemmeside på den nemme måde, hvor du er i gang med det samme og klarer opdateringerne med få klik.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Med Website får du et effektivt redskab til at skabe din egen professionelle hjemmeside, så dine kunder kan finde frem til dig på nettet.

    Du kommer lynhurtigt i gang med at præsentere din virksomhed online

    Du kan til hver en tid ændre og tilpasse indholdet med få klik

    Du får adgang til et system, der løbende bliver forbedret med nye muligheder
     


    NB! Website kan ikke tilkøbes til produktpakken Start-up. Du til- og afmelder Website inde i programmet.

    Small Business (inkluderet)  I  Professional (inkluderet)

  • Webshop
    Lav en onlinebutik helt enkelt. Priser fra 179,- til 449,-
    kr179/md

    e-conomic Webshop er en enkel måde for dig at starte din egen onlinebutik. Du kan frit vælge blandt en række designskabeloner og flytte tekst og billeder rundt i shoppen ved hjælp af drag-and-drop. Med e-conomic Webshop kommer du hurtigt i gang med at sælge dine varer på nettet.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Med Webshop får du et enkelt og effektivt redskab til at starte din egen professionelle onlinebutik. En Webshop gør det muligt for dine kunder kan handle hos dig døgnet rundt - også når du selv har fyraften.

    Du kommer nemt og hurtigt i gang med at sælge dine varer online

    Du kan til hver en tid ændre og tilpasse indholdet med få klik

    Du udvider dine åbningstider og sætter gang i salget i din virksomhed
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet. Når du køber tillægsmodulet Webshop, får du e-conomic Website med gratis. Hvis du har behov for flere specialfunktioner og muligheder for at skræddersy din online forretning yderligere, så anbefaler vi, at du vælger Webshop+.

    Webshop

    Start-up + 179 kr/md  I  Small Business + 179 kr/md  I  Professional + 179 kr/md

    Webshop+

    Start-up + 449 kr/md  I  Small Business + 449 kr/md  I  Professional + 449 kr/md

  • Indscanning
    Tag et billede af dine bilag og få dem overført automatisk.
    kr49/md

    Med Indscanning slipper du for at arkivere og gemme dine bilag i uendelige tider. Du tager blot en scanning af bilaget med din smartphone eller tablet, så overføres det automatisk til dit regnskab i e-conomic. Og du og din revisor kan lynhurtigt finde dem frem igen, når I har brug for det - uanset, hvor I befinder jer.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Med Indscanning til e-conomic regnskabsprogram slipper du for at arkivere og gemme dine bilag i uendelige tider. Du tager blot en scanning af bilaget med din smartphone eller tablet, så overføres det automatisk til e-conomic.

    Slut med papirdokumenter og -bilag, som flyder

    100 % databeskyttelse – så du kan føle dig helt tryg

    Fuld tilgængelighed 24/7 til alle bilag fra hele kloden
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 49 kr/md  I  Small Business + 49 kr/md  I  Professional + 49 kr/md

  • AutoBank
    Automatisér bogføringen af dine bankkonteringer.
    kr79/md

    AutoBank automatiserer bogføringen af dine bankkonteringer, så du selv slipper for tastearbejdet. AutoBank kan automatisk hente banktransaktioner ind i dit regnskab, eller du kan indlæse dit kontoudskrift fra banken.
    Med AutoBank får du både:
    - Autoforslag, hvor der bliver foreslået en kontering ved overførsel fra bankafstemning til kassekladde.
    - Bank Connect, hvor du kan få overført kontoudtog direkte til din bankafstemning i e-conomic.
    - Automatisk Bankafstemning som automatisk matcher dine bevægelser fra banken med dine bevægelser i e-conomic

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Med AutoBank får du: 

    • Integration mellem din bank og e-conomic
    • Lynhurtig bankafstemning
    • Eliminering af manuelle tastefejl
    • Hjælp til bogføring baseret på dine tidligere handlinger
    • Mere sikkerhed i dit regnskab
    • Mere tid til dét, der virkelig giver din forretning værdi.

    NB! Du skal indgå en aftale med din bank om automatisk import af dine banktransaktioner. Tillægsmodulet kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up (ikke muligt)  I  Small Business + 79 kr/md  I  Professional (inkluderet)

  • Abonnement
    Tilføj faste betalere og få dine opkrævninger klargjort.
    kr49/md

    Med Abonnement kan du spare dig selv for unødig administration. Med få klik tilføjer du dine faste betalere – fx af medlemskontingenter – og herefter ligger opkrævningerne klar til at blive sendt på de datoer, du ønsker. Abonnement gør fakturering til en leg og er fuldt integreret med e-conomics finans-, debitor- og fakturamodul.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Modulet Abonnement gør fakturering til en leg og er fuldt integreret med e-conomics finans-, debitor- og fakturamodul.

    Kundeinformationerne skal kun vedligeholdes ét sted

    Du kan med få klik fakturere dine kunder/abonnementer

    Du kan sende fakturaer med FI-indbetalingskort i PDF-format og valgfrit design
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 49 kr/md  I  Small Business + 49 kr/md  I  Professional (inkluderet)

  • PBS
    Send dine opkrævninger automatisk.
    kr49/md

    Slip for bøvlet med at sende fakturaer og indbetalingskort til dine kunder - med PBS kan du opkræve betalingerne fra dine kunder automatisk. Det betyder mindre administration og større sandsynlighed for, at du får dine penge hurtigere. Indbetalingerne fra PBS kan du naturligvis overføre direkte til dit regnskab i e-conomic med få klik.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    PBS letter administrationen betydeligt og giver dig større sikkerhed for, at du får din penge til tiden. Kunden kan nemt ”glemme” at betale en faktura, mens kunden aktivt skal vælge betalingen fra, når det foregår via PBS.

    Du får dine penge hurtigere

    Du sparer tid i hverdagen

    Du husker at få sendt regningerne af sted
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 49 kr/md  I  Small Business + 49 kr/md  I  Professional (inkluderet)

  • Periodisering
    Fordel udgifter og indtægter over en længere periode.
    kr29/md

    Med Periodisering kan du fordele dine udgifter og indtægter over en længere periode. Det kan fx være aktuelt for dine forsikringspræmier eller dine leje- eller leasingaftaler. Du får med andre ord det fulde overblik over virksomhedens økonomi ved at fordele virksomhedens udgifter og indtægter over den periode, de vedrører.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Ved at fordele dine udgifter (fx lejeaftaler) og indtægter (fx abonnenter) over hele året har du altid fuldt overblik over din virksomheds økonomi.

    Du, din revisor og bestyrelse kan følge virksomhedens præstationer helt tæt

    Du opdager hurtigt afvigelser i budgettet - og inden de bliver kritiske

    Enkeltstående udsving i likviditeten ikke forstyrrer ”det samlede billede” af økonomien
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 29 kr/md  I  Small Business + 29 kr/md  I  Professional (inkluderet)

  • Lagerstyring
    Spor tilførsel og afgang af varer og få fuldt overblik.
    kr129/md

    Lagerstyring er udviklet til små og mellemstore handelsvirksomheder, der ønsker det fulde overblik over deres lager. Med dette tillægsmodul kan du hele tiden spore tilførsel og afgang af varer ud fra fx fakturaer og følgesedler. Slut med manuelle indtastninger og løse sedler – Lagerstyring ”taler sammen” med resten af e-conomic.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Det skal være enkelt at holde styr på lageret. Med tillægsmodulet Lagerstyring kan du hele tiden spore tilførsel og afgang af varer ud fra fx fakturaer og følgesedler. Du kan oprette et ubegrænset antal varenumre med varetekster i et ubegrænset antal sprog og arbejde i færdige skabeloner for ordrer, bestillinger, følgesedler og pakkesedler.

    Du kan altid følge med i, hvilke varer du har på lager og se værdien af lageret

    Du kan oprette forskellige rabattyper på dine varer, fx mængderabat

    Du kan definere prisgrupper med kundespecifikke priser og prislister i forskellige valutaer
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 129 kr/md  I  Small Business + 129 kr/md  I  Professional + 129 kr/md

  • Dimension
    Se hvordan de enkelte afdelinger i virksomheden præsterer.
    Kr49/md

    Med Dimension kan du fordele alle virksomhedens indtægter, budgettal, omsætningsstatistik og saldo på de forskellige afdelinger og med ét klik få et overblik over hvor profitable de er og hvordan de præsterer, uden at skulle oprette flere konti hertil i kontoplanen. Du kan desuden udarbejde budgetter og hente komplette indtjeningsrapporter. Med Dimension kan du desuden bogføre bilag med op til to kvantumangivelser og bruge enhederne til automatisk at få beregnet og konteret afgifter som energi-, miljø- og emballageafgifter.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet

    Dine fordele

    Dimension er et stærkt redskab til at følge alle virksomhedens afdelinger helt tæt og sætte ind med de rette tiltag i tide.

    Du har altid overblik over, hvilke afdelinger der følger budgettet

    Du kan sætte målrettede tiltag ind så snart en afdeling ikke præsterer

    Du kan lave mere præcise budgetter, som matcher afdelingerne aktuelle rentabilitet
     


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 49 kr/md  I  Small Business + 49 kr/md  I  Professional (inkluderet)

  • Budget
    Med Budget kan du hele tiden følge med i, om I holder jer indenfor budgettet.
    kr29/md

    Med Budget får du lagt klare mål for virksomhedens økonomi  - og kan hele tiden følge med i, om I holder jer indenfor budgettet. Du kan indtaste budgettal for jeres individuelle drifts- og statuskonti og kan til hver en tid udskrive budgettet eller en saldobalance, så du kan sammenligne jeres budgettal med de realiserede tal.

    Kom i gang med det samme:
    - Se hvordan du aktiverer tillægsmodulet
    - Læs mere om Budget

    Dine fordele

    Med Budget opdager du afvigelser i din virksomheds økonomi, inden de bliver kritiske. Desuden har du altid et økonomisk overblik, som du nemt kan dele med din ledelse og bestyrelse.
     

    Du får hurtig reaktionstid på
    afvigelser i virksomhedens økonomi

    Du kan nemt trække budgetrapporter, når det passer dig

    Du får et løbende overblik over, om din virksomhed er på rette spor


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 29 kr/md
    Small Business + 29 kr/md
    Professional (inkluderet)

    Brug for mere information?

    Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at sende os en mail på info@e-conomic.dk eller ringe på

    88 20 48 40 

    alle hverdage mellem 9 - 14.

Øvrige priser

  • Ekstra brugere
    Giv andre adgang til dine regnskaber under brugerkontrol.
    kr99/md

    Ekstra brugere pr. stk. (alle funktioner)

    Giv andre adgang til dine regnskaber, uden at du slækker på sikkerheden. Med brugerkontrollen kan du styre præcis, hvad andre brugere kan udføre i programmet. Alle handlinger gemmes i en log, så du altid kan se, hvem der har gjort hvad.


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 99 kr/md  I  Small Business + 99 kr/md  I  Professional + 99 kr/md

    Brug for mere information?

    Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at sende os en mail på info@e-conomic.dk eller ringe på

    88 20 48 40 

    alle hverdage mellem 9 - 14.

  • Ekstra registranter
    Lad dine medarbejdere indberette kørsel, udlæg og tidsforbrug.
    kr79/md

    Ekstra registranter pr. stk. (Projektstyring)

    Lad dine medarbejdere lette din bogføring ved at tilføje flere brugere til dit projektstyringsmodul. Når de er oprettet, kan medarbejderne indberette kørsel, udlæg og tidsforbrug direkte på projekterne via computer eller mobile enheder.


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 79 kr/md  I  Small Business + 79 kr/md  I  Professional + 79 kr/md

    Brug for mere information?

    Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at sende os en mail på info@e-conomic.dk eller ringe på

    88 20 48 40 

    alle hverdage mellem 9 - 14.

  • Mobile tidsregistranter
    Lad dine medarbejdere indberette deres tidsforbrug direkte via deres mobiltelefon.
    kr39/md

    Ekstra mobile tidsregistranter pr. stk. (Projektstyring)

    Ved at tilføje flere mobile tidsregistranter til dit projektstyringsmodul i e-conomic, kan dine medarbejdere registrere deres tidsforbrug direkte på jeres projekter via iPhone eller andre iOS-enheder.
    Medarbejderne, som oprettes som mobile tidsregistranter, vil ikke få adgang til din e-conomic-aftale, men vil udelukkende kunne registrere arbejdstimer via mobil-appen Tid fra e-conomic.


    NB! Tillægsmoduler kan både til- og afmeldes i programmet.

    Start-up + 39 kr/md  I  Small Business + 39 kr/md  I  Professional + 39 kr/md

    Brug for mere information?

    Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at sende os en mail på info@e-conomic.dk eller ringe på

    88 20 48 40 

    alle hverdage mellem 9 - 14.

 

 

Kom godt i gang med e-conomic allerede i dag

Læs mere om e-conomics regnskabsprogram og lær alle funktionerne at kende.
 

Se abonnementsvilkårene.