Alle funktioner 
i e-conomic 

Har du spørgsmål til priser eller funktioner, så står vi 
naturligvis klar til at hjælpe og besvare dine spørgsmål

Få personlig rådgivning


 
 
 
Basis199 kr/mdKøb Basis
Plus249 kr/mdKøb Plus
Smart299 kr/mdKøb Smart
Avanceret399 kr/mdKøb Avanceret

Kernefunktioner

  • Opret og send salgsfakturaer

    Med e-conomic kan du oprette, sende og bogføre fakturaer med få klik. Når du skal fakturere dine kunder, kan du enten bruge vores standard fakturaskabelon, eller selv designe dine fakturaer, som du ønsker.

    Du kan sende dine fakturaer på flere forskellige måder:

    • E-mail. Herunder PDF-fil eller online link.
    • EAN (elektronisk faktura). Herunder OIOUBL- eller OIOXML-filer

    Du kan også vælge at bogføre din faktura uden at sende den.

    Fakturering er en kernefunktion i e-conomic og indgår i alle vores pakker.

  • Elektronisk fakturering / EAN (via NemHandel)

    Med e-conomic kan du sende fakturaer elektronisk, også kaldet GLN-faktura, faktura til det offentlige, e-faktura, EAN-faktura. Fakturaen oprettes på samme måde som en almindelig faktura, og du vælger bare at sende den elektronisk i stedet for på e-mail.

    Med elektronisk fakturering kan du:

    • Oprette din salgsfaktura
    • Sende fakturaen elektronisk via enten EAN/GLN, P- eller CVR-nummer 
    • Få større sikkerhed og bedre sporing i din samhandel med både offentlige og private

    Alle kunder kan modtage elektroniske leverandørfakturaer via CVR-nummer. Fakturaerne lander i en særskilt inbox på din aftale i e-conomic, hvorfra du kan bogføre dem.

    Tip! Hvis du har behov for at modtage elektroniske leverandørfakturaer via EAN/GLN, skal du vælge Smart-pakken.

  • Kundestyring (debitorbogholderi)

    I e-conomic kan du oprette dine kunder, så du kan bevare overblikket, se status på de enkelte kunder og sikre dig, at du bliver betalt.

    Med Kundestyring kan du:

    • Oprette dine kunder ud fra CVR-nummeret
    • Registrere igangværende fakturaer på din kunde
    • Udligne kundens faktura, når betalingen er bogført
    • Få det fulde overblik over udestående fakturaer hos dine kunder
    • Få adgang til rapporterne Kundekontokort, Debitorsaldoliste, Afstemning af debitorsaldoliste og Omsætningsstatistik
    • Sende salgsfakturaer via mail eller EAN
    • Importere og opdatere dine kunder


    Kundestyring er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Leverandørstyring (kreditorbogholderi)

    Plej forholdet til dine leverandører. Med leverandørstyring i e-conomic regnskabsprogram skal du ikke længere bekymre dig om at overse eller glemme fakturaer fra dine leverandører. På den måde forbedrer du muligheden for at indgå bedre aftaler med de samarbejdspartnere, der er vigtige for din virksomhed.

    Med leverandørstyring kan du:

    • Betale dine leverandører til tiden
    • Få det fulde overblik over udestående fakturaer fra dine leverandører
    • Oprette dine leverandører ud fra CVR-nummeret
    • Oprette leverandørfakturaer og dertil leverandørbetalinger
    • Få adgang til rapporterne Leverandørkontokort, Kreditorsaldoliste, Afstemning af kreditorsaldoliste, Indkøbsstatistik
    • Få mulighed for at modtage leverandørfakturaer via EAN
    • Importere og opdatere dine leverandører

    Leverandørstyring er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Varekartotek

    I e-conomic er det let at holde styr på alle dine varer. Denne funktion er relevant, uanset om du sælger fysiske produkter, services eller ydelser. Du kan enten selv oprette de forskellige varer, eller du kan indlæse dem.

    I varekartoteket kan du blandt andet:

    • Angive hvor meget varerne koster dig
    • Angive hvor mange penge, du skal have for dem
    • Importere og opdatere dine varer
    • Kategorisere dine varer på forskellig vis - eksempelvis ved at opdele i varer og ydelser

    Der er mulighed for at opdatere disse oplysninger løbende. Dette kan gøres manuelt, eller du kan importere nye informationer ind.

    Varekartotek er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Design og skabeloner

    Fra e-conomic kan du sende en lang række dokumenter, eksempelvis faktura, tilbud og ordrer. Hvis du ønsker at designe dine dokumenter, så de matcher din virksomheds identitet og indeholder al relevant information, så har du mulighed for dette i e-conomic.

    Du kan tilpasse dine dokumenter på mange måder:

    • Indsæt logo og/eller vandmærke
    • Vælg farver, skrifttype, -størrelse osv.
    • Redigér indholdet
    • Vedhæft tillæg, fx vilkår og betingelser
    • Indsæt et betalingslink

    Du kan også komme hurtigt fra start ved at bruge vores standard fakturaskabelon. Skabelonen findes på både dansk, engelsk og tysk.

    Design og layout og designskabeloner er kernefunktioner i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Finansbogholderi

    Finansbogholderiet i e-conomic regnskabsprogram er designet til at gøre dit bogføringsarbejde så nemt og enkelt som muligt. Du behøver med andre ord ikke at være regnskabsekspert eller uddannet bogholder for at få styr på samtlige finansielle poster i din virksomhed fra telefonregningen til dine lønomkostninger.

    Dette kan du med finansbogholderiet i e-conomic:

    • Bogføre alt i din virksomhed
    • Få det fulde overblik over dine posteringer
    • Lave dit regnskab selv eller nemt tilknytte en revisor/bogholder
    • Medtage dine ikke-bogførte bilag i diverse rapporter og tjekke at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Finansbogholderi er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Periodisering og anlæg

    Med Periodisering til e-conomic får du det fulde overblik over dine udgifter og indtægter, måned for måned, så du nemt kan lægge budgetter for virksomheden. Dine fakturaer kan også deles op automatisk, så du hurtigt kan udregne effekten af store indtægter og omkostninger.

    Med Periodisering kan du:
     

    • Fordele indtægter og udgifter over en længere periode
    • Bogføre alle periodiseringer på én gang hver måned
    • Lave hurtigere og mere præcis budgettering for din virksomhed
    • Afstemme dine periodiseringer med rapporten “periodiseringer”

    Sammen med Periodisering, får du også adgang til anlæg.

    Med et anlægskartotek til e-conomic regnskabsprogram, kan du nemt danne dig et overblik over større indkøb, og hvor meget de koster din virksomhed. Tillægsmodulet hjælper dig med at vurdere hvilke af dine investeringer der er værd at vedligeholde.

    Med anlæg kan du:

    • Oprette dine aktiver og få overblik over dem via kartoteket
    • Oprette alle afskrivninger for en måned på én gang
    • Finde ud af om det er mest rentabelt at vedligeholde eller købe nye aktiver
    • Begrænse din virksomheds udgifter
    • Afstemme dine aktiver via rapporten “anlægskartotek”

    Periodisering og anlæg er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Forslag til momskoder (nem håndtering)

    Slip for at bekymre dig om, hvordan du registrerer din moms. Når du bruger standardopsætningen til e-conomic regnskabsprogram, er det automatisk indstillet til at give dig forslag til momskoder. På den måde får du forslag til hvilke momskoder du skal benytte til hvilke posteringer, så du nemt kan få styr på dit regnskab.

    Dette kan du:

    • Få en standardopsætning, hvor momskoderne er opsat til alle dine grundlæggende behov
    • Undgå fejl i dit regnskab
    • Brug mindre tid på registreringen af moms
    • Tilføj særlige momskoder, hvis du har behov for avanceret momsstyring


    Forslag til momskoder er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Integration til lønsystemer

    Med integration til lønsystemer i e-conomic regnskabsprogram kan du nemt og hurtigt styre og bogføre løn i din virksomhed - uanset hvilket lønsystem du benytter. Med få klik kan du overføre løn- og tidsregistreringer fra dit regnskab til dit lønsystem, eller lønposter fra dit lønsystem til bogføring i dit regnskab.

    Det kan du med integration til lønsystemer:

    • Opret forbindelse mellem dit lønprogram og e-conomic
    • Undgå fejl i din lønbehandling
    • Spar tid på bogføringen af løn
    • Få hurtigt det fulde overblik over din virksomheds omkostninger i forbindelse med løn

    Integration til lønsystemer er en kernefunktion i e-conomic, og indgår i alle vores pakker. Se hvilke lønsystemer, der integrerer til e-conomic regnskabsprogram.

  • Integration til årsafslutningsværktøjer

    Med integration til årsafslutningsværktøjer kan du nemt og effektivt udarbejde dit årsregnskab. Med få klik kan du hente alle relevante data fra bogføringen uden at skulle bekymre dig om ud- og indlæsningsformater eller datarækkefølgen. Du kan desuden selv definere, hvilken periode der skal trækkes data for.

    Det kan du med integration til årsafslutningsværktøjer:

    • Spare tid på udarbejdelsen af årsrapport
    • Oprette forbindelse mellem dit årsafslutningsværktøj og e-conomic
    • Hente alle bogføringsdata uden at bekymre dig om formater
    • Altid sikre den korrekte opstilling og dermed undgå fejl inden indberetning
    • Få et hurtigt overblik over råbalance og posteringer
    • Lave efterposteringer i tilfælde af mangler i regnskabet

    Du kan integrere til de fleste årsafslutningsværktøjer uanset, hvilken pakke du har i e-conomic. I nogle tilfælde kræver integrationen fuld adgang til e-conomics API, som du får med pakkerne Plus, Smart og Avanceret. Se hvilke årsafslutningsværktøjer som integrerer til e-conomic regnskabsprogram.

  • Integrationer til rapporteringsværktøjer

    Med integration til rapporteringsværktøjer kan du sikre dig dybdegående indblik i din forretning. Få adgang til værktøjer som sikrer dig overskuelige og professionelle rapporter – med mulighed for selv at vælge layout. Brug dette værktøj til at dykke ned i tallene og identificere succeser og udfordringer i din virksomheds økonomi. 

    Det kan du med integration til rappoteringsværktøjer:

    • Omdan regnskabsdata til grafiske og overskuelige rapporter
    • Skab et detaljeret overblik over økonomien i din virksomhed
    • Få overskuelige rapporter, som illustrerer dine nøgletal i grafer
    • Få nem og brugbar afrapportering til ledelse og bestyrelse

    Du kan integrere til nogle rapporteringsværktøjer uanset, hvilken pakke du har i e-conomic. I nogle tilfælde kræver integrationen fuld adgang til e-conomics API, som du får med pakkerne Plus, Smart og Avanceret. Se hvilke rapporteringsværktøjer som integrerer til e-conomic regnskabsprogram.

  • Nem valutahåndtering

    Det er ganske overskueligt at arbejde i forskellige valutaer i e-conomic regnskabsprogram. Hvis du enten skal betale, sende eller bogføre en faktura i en fremmed valuta, beregner og bogfører e-conomic automatisk valutakursdifferencen for dig.

    Har du behov for at arbejde i forskellige valutaer i e-conomic, bør du fra start:

    • vælge en grundvaluta, hvis du skal aflægge regnskab i en anden valuta end danske kroner
    • overveje, om du vil benytte faste valutakurser, som du selv angiver, eller valutakurser, som automatisk bliver opdateret en gang i døgnet via xe.com

    Valutahåndtering er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Bankafstemning

    Bankafstemning i e-conomic regnskabsprogram giver dig et hurtigt overblik, og hjælper dig med at undgå fejl i bogføringen, ved at sammenligne alle kontobevægelser fra din bank med dit regnskab. På den måde spilder du ikke dyrebar tid på at printe og gennemgå dine bankudtog fra A til Z for at være sikker på, at det hele stemmer.

    Dette kan du med Bankafstemning:

    • Importér dit kontoudtog fra banken
    • Sammenlign og afstem oprettede indtægter og udgifter i regnskabet
    • Slip for manuelt at afstem dine bankudtog med dit regnskab
    • Find eventuelle uoverensstemmelser mellem dit regnskab og kontobevægelserne i din bank
    • Opret nye posteringer i regnskabet ud fra transaktionerne fra banken

    Bankafstemning er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Eksport af leverandørbetalinger til bank

    Spar tid i din hverdag ved at undgå at skulle bogføre betalinger, som du har udført i din netbank. Med funktionen, eksport af leverandørbetalinger til bank, behøver du kun at bogføre din faktura i dit e-conomic regnskabsprogram og overføre en fil med betalingsoplysninger til din bank. Herefter bliver alt registreret korrekt i din netbank, og du kan bruge tiden på andre vigtige opgaver.

    Alt dette kan du med eksport af leverandørbetalinger til bank:

    • Oprette leverandørfakturaer med betalingsoplysninger
    • Undgå uoverensstemmelser mellem dit regnskab og dine betalinger i banken
    • Få et overblik over de fakturaer, der skal betales
    • Eksportere betalingerne til banken via en fil
    • Få oprettet leverandørbetalingerne automatisk

    Eksport af leverandørbetalinger til bank er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Digitale bilag (Indscanning)

    Med Indscanning kan du flytte dine bilagsmapper fra kontoret til skyen, så du slipper for at holde styr på bunkevis af bilag i din virksomhed. Tag et billede af din kvittering med din mobiltelefon eller scan det ind på din computer, og send det direkte til dit e-conomic regnskabsprogram, så du nemt og hurtigt kan vedhæfte det til den rette faktura.

    Alt dette kan du med Indscanning:

    • Tag billeder af dine kvitteringer og sende dem direkte fra telefonen til dit regnskabsprogram via e-conomic appen
    • Saml alle dine bilag ét sted uanset hvor eller hvordan du har modtaget dem
    • Vedhæft dine kvitteringer eller PDF-filer direkte i din bogføring
    • Opret forskellige kategorier og arkivere vigtige dokumenter, såsom momsindberetninger, ansættelsesdokumenter osv.
    • Opsæt et godkendelsesflow på de bilag som bliver sendt ind til programmet
    • Gør det nemmere for dine medarbejdere at registrere udgifter
    • Kategoriser og dan dig overblik over alle dine bilag

    Tip! Du kan gratis oprette medarbejdere som Bilagsindsendere i e-conomic. Bilagsindsendere kan sende bilag til Indscanning via mobilen, uden at have adgang til hele regnskabet.

    Indscanning er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Bilagsanmodning

    Med Bilagsanmodning får du overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag, og hurtigt sende en anmodning afsted. Fra vores gratis mobilapp kan modtageren nemt tage et billede af bilaget og sende det retur.

    Alt dette kan du med Bilagsanmodning:

    • Få hurtigt overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag
    • Få nemt og hurtigt de korrekte bilag løbende
    • Slip for at rykke for bilag over telefon og e-mail. Klar det hele i e-conomic
    • Slip for at afbryde dit arbejde i e-conomic for at rykke bilag over telefon og e-mail
    • Dokumentér nemt de korrekte bilag direkte fra mobilen
    • Få et effektivt samarbejde i e-conomic

    Tip! Du kan gratis oprette medarbejdere som Bilagsindsendere i e-conomic. Bilagsindsendere kan besvare bilagsanmodninger og sende bilag via mobilen, uden at have adgang til hele regnskabet.

    Bilagsanmodning er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Mobil bilagsindsender

    Vil du give dine medarbejdere adgang til at sende bilag ind i e-conomic og besvare bilagsanmodninger? Så kan du oprette dem Bilagsindsendere.

    En medarbejder, der er oprettet som Bilagsindsender, får ikke adgang til din aftale i e-conomic. Medarbejderen kan kun sende bilag og besvare bilagsanmodninger via e-conomic mobilappen.

  • Resultatopgørelse (rapport)

    Med resultatopgørelsen i e-conomic regnskabsprogram har du altid kontrol over udgifter og indtægter i din virksomhed. Få det fulde overblik over hvad der er bogført på dine forskellige driftskonti.

    Med rapporten resultatopgørelse kan du:

    • Få det fulde overblik over alle indtægter og udgifter i din virksomhed
    • Se virksomhedens resultat for en given periode
    • Filtrere efter en specifik afdeling eller på konkrete datoer
    • Medtage dine ikke-bogførte bilag og tjekke at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Resultatopgørelse er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Balance (rapport)

    Med balance-rapportering i e-conomic regnskabsprogram er det nemt for dig altid at tage pulsen på din virksomhed. Her kan du få et aktuelt overblik over alle aktive kontobevægelser og hvordan de tager sig ud sammenlignet med tidligere perioder eller regnskabsår.

    Det kan du med balance-rapportering:

    • Få det fulde overblik over alle dine balance-konti på et øjeblik
    • Vær på forkant med den finansielle situation i din virksomhed
    • Sammenlign din aktuelle status med tidligere perioder eller regnskabsår
    • Medtag dine ikke-bogførte bilag og tjek at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Balance er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Saldobalance (rapport)

    Med saldobalancen i e-conomic regnskabsprogram kan du få et fuldt overblik over resultatopgørelsen og balancen i din virksomhed. I saldobalancen har du blandt andet mulighed for at søge fra konto til konto, få en status på året til dato og sammenligne med din primosaldo eller samme periode sidste år.

    Med rapporten over saldobalancen kan du:

    • Få et fuldt overblik over regnskabet i din virksomhed
    • Medtage kladdeposteringer i rapporten
    • Skræddersy søgekriterier og sammensætte den rapport du skal bruge
    • Medtage dine ikke-bogførte bilag og tjekke at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Saldobalance er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Kontokort (rapport)

    Se hvilke bevægelser, der har særlig påvirkning på forskellige konti i din virksomhed ved at trække et kontokort fra en hvilken som helst konto i din e-conomic-aftale.

    Det kan du med kontokort:

    • Hold dig orienteret om bevægelser på dine konti
    • Se hvilke poster, der har påvirket en specifik konto
    • Få overblik over, hvad der påvirker dine konti over tid
    • Træk listerne i omregnet valuta eller i en specifik valuta
    • Medtag dine ikke-bogførte bilag og tjek at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Kontokort er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Kreditorsaldoliste (rapport)

    Slip for at spekulere på, om du har husket at betale alle dine leverandører til tiden. Med kreditorsaldolisten i e-conomic regnskabsprogram, kan du trække en fuld liste over alle de leverandører du skylder penge, og se hvornår fakturaerne skal betales.

    Med kreditorsaldoliste kan du:

    • få overblikket over de åbenstående fakturaer ud fra forskellige søgekriterier, eksempelvis fordelt på leverandører eller leverandørgrupper
    • se hvornår de enkelte fakturaer forfalder og hvor meget der skyldes til den enkelte leverandør
    • undgå at få forfaldne leverandørfakturaer
    • skabe et stærkt forhold til dine leverandører ved altid at betale til tiden
    • medtage dine ikke-bogførte bilag og tjekke at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Kreditorsaldoliste er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Debitorsaldoliste (rapport)

    Med debitorsaldolisten i e-conomic regnskabsprogram kan du til enhver tid trække en udførlig rapport på alle de kunder, som skylder din virksomhed penge, og se hvornår de senest skal betale deres faktura.

    Det kan du med debitorsaldolisten:

    • Få overblikket over de åbenstående fakturaer ud fra forskellige søgekriterier, eksempelvis fordelt på kunder eller kundegrupper
    • Se hvornår de enkelte fakturaer forfalder og hvor meget der er tilgode hos den enkelte kunde
    • Se hvilke kunder det giver mening at rykke næste gang
    • Medtag dine ikke-bogførte bilag og tjek at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Debitorsaldoliste er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Omsætningsstatistik (rapport)

    Hold dig helt opdateret på hvordan din virksomhed præsterer fra dag til dag med omsætningsstatistik i e-conomic regnskabsprogram. Her kan du hurtigt få et overblik over, hvad du har omsat for i en given periode, hvilke kunder du har omsat mest på eller hvilke medarbejdere, der har solgt mest.

    Med rapporten omsætningsstatistik kan du:

    • Søge på forskellige kriterier, såsom kunder, medarbejdere, varer m.m.
    • Se bruttofortjeneste på kunder, varer og medarbejdere
    • Få overblik over dine mest værdifulde kunder
    • Se hvilke medarbejdere, der har solgt for mest i en given periode
    • Gøre det nemmere og hurtigere at udregne bonus til dine medarbejdere

    Omsætningsstatistik er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Indkøbsstatistik (rapport)

    Gør det lettere at lave økonomistyring i din virksomhed ved altid at have overblik over udgifterne til dine leverandører. Indkøbsstatistikken i e-conomic regnskabsprogram hjælper dig til at danne det fulde overblik over, hvor mange penge din virksomhed bruger på hvilke leverandører i en given periode.

    Dette kan du med rapporten indkøbsstatistik:

    • Få overblik over hvilke leverandører din virksomhed benytter mest
    • Træk statistik med udgangspunkt i dine leverandører eller dine udgiftskonti
    • Sortér på eksempelvis leverandørgruppe, specifikke leverandører eller specifikke udgiftskonti

    Indkøbsstatistik er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Nøgletal (rapport)

    Få overblik over din virksomheds finansielle situation på få sekunder. I e-conomic regnskabsprogram kan du nemt og hurtigt hente nøgletal for din virksomhed, og få en komplet status på blandt andet egenkapital, dækningsbidrag, varebeholdning og igangværende arbejde.

    Med rapporten over nøgletal kan du:

    • Se de vigtigste statistikker på din virksomheds økonomi
    • Se nøgletal for de seneste 12 måneder eller seneste 3 regnskabsår
    • Medtage kladdeposteringer i dine nøgletal
    • Se en procentvis opgørelse af dit regnskab
    • Medtage dine ikke-bogførte bilag og tjekke at alt stemmer, før du vælger at bogføre

    Nøgletal er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Momsopgørelse (rapport)

    Momsopgørelsen i e-conomic regnskabsprogram er designet til at gøre din momsindberetning så nem og overskuelig som muligt. Med få klik kan du trække en komplet rapport, der er opbygget på samme måde som indberetningssiden hos SKAT. På den måde kan du hurtigt få det fulde overblik over hvilke rubrikker du skal udfylde, når du indberetter din moms.

    Med momsopgørelse kan du:

    • Få et hurtigt overblik over hvor meget din virksomhed skal indberette i moms
    • Håndtere din momsindberetning på en mere enkel og overskuelig måde
    • Undgå selv at skulle regne ud hvad du skal indberette i de forskellige rubrikker
    • Håndtere din moms med større sikkerhed
    • Holde styr på hvornår du sidst fik indberettet og nemt genfinde dine momstal
    • Få bogført momsafregningen automatisk
    • Medtage dine ikke-bogførte bilag og tjekke at alt stemmer, før du vælger at bogføre


    Momsopgørelse er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Momsafstemning (rapport)

    Momsafstemningen er dit værktøj til at danne dig et hurtigt overblik over sammensætningen af din moms for den angivne periode. Med denne rapport kan du dermed opdage, hvis der er nogle fejl eller differencer, som du skal tage stilling til.

    Med rapporten Momsafstemning kan du:

    • Få en oversigt over de konti, hvor der er bogført moms i en bestemt periode
    • Se den standardopsætning, der er valgt på hver konto
    • Se hvis der er bogført med en anden momskode end der plejer
    • Se hvis der er en difference i mellem den bogførte moms og det, systemet har beregnet der bør være
    • Medtage dine ikke-bogførte bilag og tjekke at alt stemmer, før du vælger at bogføre


    Rapporten “Momsafstemning” er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Salg til EU - virksomheder (rapport)

    Har du behov for at se, hvilke EU lande du sælger til, eller skal du listeangive til SKAT, så har du mulighed for at trække rapporten Salg til EU.

    Med rapporten Salg til EU kan du:

    • Se dine salg til virksomheder i EU
    • Se en oversigt over salget fordelt på varer og ydelser
    • Se hvilke lande der bliver solgt til og deres pågældende landekode (ISO)
    • Få vist ekstra detaljer, såsom den enkelte faktura og fakturadato.
    • Eksport af fil til direkte upload hos SKAT
  • Salg til EU - private kunder (rapport)

    Vil du have et overblik over din moms fra salg til private kunder i EU, så kan du bruge rapporten Salg til private kunder i EU (også kaldet One Stop Shop). Den indeholder oplysninger omkring momssatser og beløb på både varer- og serviceydelser.

    Med rapporten Salg til private kunder i EU kan du også:

    • Se en oversigt over salget fordelt på varer og ydelser til dine private kunder i EU
    • Se hvilke lande der bliver solgt til og deres pågældende landekode (ISO) med landspecifik momssats
    • Eksport af fil til excel
    • Medtag ikke-bogførte posteringer
  • Afstemning af kreditorsamlekonto (rapport)

    I e-conomic har man mulighed for at samle sin bogføring på leverandørerne ét sted i regnskabet, hvilket vi kalder for en kreditorsamlekonto. På denne måde får du et hurtigt overblik over, hvor meget vi i alt skylder vores leverandører. Med denne rapport i e-conomic, er det nemt for dig altid at holde styr på, om du bruger samlekontoen korrekt.

    Med afstemning af rapporten kreditorsamlekonto kan du:
     

    • Få overblik over de samlekonti du benytter i forhold til leverandørstyring
    • Se hvad der er bogført på leverandørerne og sammenholde det med samlekontoen
    • Se hvis der er en difference og hvad denne difference skyldes.

    Afstemning af kreditorsamlekonto er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Afstemning af debitorsamlekonto (rapport)

    I e-conomic har man mulighed for at samle sin bogføring på kunderne ét sted i regnskabet, hvilket vi kalder for en debitorsamlekonto. På denne måde får vi et hurtigt overblik over, hvor meget kunderne skylder. Med denne rapport i e-conomic regnskabsprogram, er det nemt for dig altid at holde styr på, om du bruger samlekontoen korrekt.

    Med rapporten debitorsamlekonto kan du:

    • Få overblik over de samlekonti du benytter i forhold til kundestyring
    • Se hvad der er bogført på kunderne og sammenholde det med samlekontoen
    • Se hvis der er en difference og hvad denne difference skyldes


    Afstemning af debitor samlekonto er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Kunder (rapport)

    Med rapporten "Kunder", får du mulighed for at trække alle kunder ud i en lang liste. Dette er brugbart for kundestyring i e-conomic i takt med at man opretter flere og flere kunder. Rapporten kan eksempelvis bruges, hvis man skal tjekke og opdatere kunders e-mails.

    Med rapporten "Kunder" kan du:

    • Få en oversigt baseret på specifikke kunder eller kundegrupper
    • Se indtastede kontaktinformationer, heriblandt mails, adresser og telefonnumre
    • Trække listen ud i excel, hvorefter den kan bruges til at opdatere kundeinformationer

    Rapporten “Kunder” er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Import af data

    Import er en nem måde at få større mængder af data ind i dit regnskab på. Du kan importere data via CSV-filer, som eksempelvis kan laves igennem Excel eller Google Sheets.

    Du kan eksempelvis importere data som:

    • Kunder
    • Leverandører
    • Varer
    • Konti
    • Kontoplan
    • Posteringer/FI-indbetalinger
    • Bankbevægelser

    Import af data er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Eksport af data

    Alle relevante data og rapporter kan nemt eksporteres fra e-conomic til Excel eller CSV-filer. Med eksporterede data, er det let at lave skræddersyede rapporter manuelt. Det kan også være nyttigt, hvis du en dag vælger at stoppe dit abonnement i e-conomic, og gerne vil have dine data med. I dette tilfælde kan du også vælge at købe en arkivlicens, som opbevarer dine data i de fem år, som bogføringsloven kræver.

    Med eksport af data kan du eksempelvis eksportere:

    • Regnskabsdata
    • Rapporter
    • Bilag
    • Kunder
    • Lager
    • Kreditorer
    • Dine data enkeltvis manuelt, eller få al data tilsendt som en zip-fil

    Eksport af data er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Mobilapp

    Med mobilappen har du altid e-conomic lige ved hånden. Hold styr på dine kunder og varer direkte på mobilen eller send tilbud, ordrer og fakturaer. Med Indscanning og Smart Inbox, kan du også tage billeder af dine kvitteringer og sende dem til e-conomic via appen. Og med Smart Inbox får du desuden aflæst dine kvitteringer automatisk samt forslag til bogføringen.

    Med e-conomics mobil-app kan du:

    • Holde styr på omsætningen mens du er på farten
    • Oprette ordrer, tilbud og fakturaer på mobilen
    • Tage billeder af kvitteringer og sende dem til e-conomic (Indscanning og Smart Inbox)
    • Registrere tid, som kan viderefaktureres til kunderne (med tillægsmodulet Projektstyring)
    • Besvare Bilagsanmodninger nemt og hurtigt (Smart Inbox og Bilagsanmodning)

    Appen er gratis og kan bruges på både Android og iOS.

    Tip! Du kan gratis oprette medarbejdere som Bilagsindsendere i e-conomic. Bilagsindsendere kan besvare bilagsanmodninger og sende bilag via mobilen, uden at have adgang til hele regnskabet.

    Mobil-app er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Gratis adgang for revisor og bogholder

    Du kan give både din revisor og bogholder gratis adgang til din e-conomic aftale, så I alle har adgang til de opdaterede tal.

    Ved at dele adgangen til e-conomic, har du følgende fordele:

    • Slip for at sende en masse dokumenter og rapporter frem og tilbage
    • Du og din revisor kan arbejde i programmet samtidig
    • Revisor/bogholder kan kontrollere dine kladdeposteringer inden bogføring
    • I får et tættere og mere effektivt samarbejde

    Gratis adgang for revisor/bogholder er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Frit sprogvalg

    e-conomic regnskabsprogram er oversat til flere forskellige sprog, som du frit kan vælge imellem, både på vegne af dig selv eller for andre brugere på din konto, eksempelvis udenlandske medarbejdere.

    Programmet er oversat til fire sprog:

    • Dansk
    • Norsk
    • Svensk
    • Engelsk

    Har du udenlandske kunder, kan du vælge at benytte en fakturaskabelon på engelsk eller tysk, eller du kan selv oversætte din faktura til det relevante sprog.

    Frit sprogvalg og muligheden for at oprette en faktura på et valgfrit sprog er inkluderet i alle prispakker.

    Frit sprogvalg er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Tilpasning af e-conomic brugerflade

    På trods af at e-conomic er et standardprogram, så er der stadig forskellige muligheder for at tilpasse aspekter af programmet, så det passer til ens egen arbejdsgang.

    Du kan:

    • Oprette faneblade, der linker til andre hjemmesider. På den måde kan du direkte i programmet komme ind på andre sider, uden at skulle forlade e-conomic.
    • Redigere i feltrækkefølgen når du opretter bilag. På den måde kan du selv vælge, hvilke felter der er relevante for dig, og hvordan du bevæger dig rundt mellem felterne.
    • Oprette “webhooks” til egne programmer. På den måde kan du se, i dit eget program, at der er sket en “handling” i e-conomic, eksempelvis at en faktura er blevet bogført.
    • Vælge hvor i programmet du vil starte, når du logger ind
    • Oprette en fane med genveje til andre steder i programmet
    • Oprette ekstra brugere med begrænset adgang til programmet. Eksempelvis en salgsmedarbejder, som kun har mulighed for at oprette ordrer og tilbud.

    For hver ekstra bruger koster det 119 kr./md.

    Disse funktioner er alle kernefunktioner i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Sikker opbevaring af dine data

    Du kan trygt opbevare dine regnskabsdata i e-conomic, og vi tager ansvar for, at de altid forbliver fortrolige og beskyttede. Vi har løbende eksterne revisorer til at gennemgå vores sikkerhedsprocedurer og håndtering af data

    Det betyder, at du som kunde i e-conomic får du et regnskabsprogram, der:

    • Hjælper dig med at efterleve bogføringsloven om “Opbevaring af regnskabsmateriale”
    • Sikrer dig tilgængelighed og kontrol over dine data
    • Kun benytter pålidelige hostingleverandører
    • Har både en ISAE 3000 og ISAE 3402, som er baseret på ISO 27001-rammeværket
    • Sikrer de persondata du anvender i systemet, mens vi forpligter os til at efterleve den DPA (databehandleraftale), som alle kunder skal godkende for at kunne benytte e-conomic. Læs mere om GDPR (persondata) og DPA i e-conomic.

    Alle vores kunder er naturligvis til hver en tid omfattet af vores sikkerhedspolitik, uanset valg af abonnement. Se vores sikkerhedspolitik her.

    Tip! Du kan få ISAE 3000 erklæringen tilsendt ved at skrive til privacy.economic@visma.com, og ISAE 3402 erklæringen kan du læse mere om og downloade her.

  • Totrinsbekræftelse

    I e-conomic har du mulighed for at aktivere totrinsbekræftelse (2FA) som et ekstra sikkerhedslag til din login-proces med vores login-løsning Visma Connect.

    Med totrinsbekræftelse har du et ekstra beskyttende lag på din konto, idet du både beskytter din konto med:

    • Noget du ved (dit brugernavn og din adgangskode)
    • Noget du har (en unik kode du kan modtage på din telefon eller sikkerhedsnøgle)

    Totrinsbekræftelse i e-conomic kan sammenlignes med NemID, men i stedet for et nøglekort bruger du en app, som automatisk genererer en tidsbegrænset kode, når du logger ind.

    Ved at aktivere totrinsbekræftelse autentificerer og beskytter du din konto med en ekstra sikkerhedsforanstaltning. På den måde får du øget sikkerhed, når du logger ind i e-conomic.

    Kundestyring er en kernefunktion i e-conomic, som indgår i alle vores pakker.

  • Gratis dedikeret support

    Fra vores kontorer i Danmark sidder vores dygtige supportere hver dag og knokler for at vores kunder får en god oplevelse, når de søger hjælp til e-conomic. Tøv endelig ikke med at tage kontakt til os, hvis du er i tvivl om det mindste, eller har brug for sparring. Vi ser frem til at snakke med dig, og hjælpe dig på rette vej.

    e-conomic support tilbydes via mange forskellige kanaler:

    • Telefon
    • Chat
    • Mail
    • e-copedia (online brugsvejledning)
    • Online kurser
    • Fysiske introkurser
    • Academy kurser
    • Hjælpevideoer
    • Regnskabsordbog
    • Brugerforum

    Support er gratis og frit tilgængeligt for alle, også hvis du endnu ikke er kunde i e-conomic.

    Ubegrænset gratis support er inkluderet i alle vores pakker.

Ekstra funktioner

  • Opret og send ordrer og tilbud

    Med e-conomic kan du oprette og sende ordrer og tilbud til dine kunder. Tilbud og ordrer er ofte en del af bestillingsflowet og foregår inden fakturering.

    Ordrer og tilbud er relevant for flere forskellige slags virksomheder, fx:

    • Håndværkere, der giver tilbud på opgaver
    • Konsulentvirksomheder, der opretter tilbud på opgaver og ydelser
    • Webshops, der sender ordrebekræftelser

    Ordrer og tilbud kan sendes via e-mail, OIOUBL, OIOXML, PDF eller et online link.

    Ordrer og tilbud er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Plus, Smart og Avanceret.

  • Opret og send rykkere

    Rykkersystemet i e-conomic registrerer de kunder, som ikke har betalt dine fakturaer til tiden, så du får mulighed for at henvende dig til dem. Rykkerfunktionen sikrer samtidig, at du ikke ved en fejl, kommer til at rykke de forkerte kunder.

    Du får mulighed for at:

    • Sende kontoudtog og rykkere
    • Informere om vilkårene, hvis de ikke betaler (fx inkasso, rykkergebyr eller renter)
    • Bestemme hvordan rykkeren skal se ud, hvad der skal stå, og hvilke gebyrer eller renter, som skal inkluderes
    • Sende rykkere som e-mail, herunder som PDF-fil eller online link

    Du kan også vælge at bogføre dit kontoudtog eller din rykker uden at sende den.

    Rykkersystemet er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Plus, Smart og Avanceret.

  • Dimension - afdelinger

    Dimension gør det nemt for dig altid at holde fingeren på pulsen og optimere din virksomhed, selv når den har vokseværk. Ved at oprette forskellige afdelinger eller enheder i dit e-conomic regnskabsprogram, så kan du med Dimension nemt få et overblik over hvordan din virksomhed præsterer på tværs af alle afdelinger eller enheder.

    Med Dimension kan du:

    • Oprette forskellige afdelinger/dimensioner og bruge disse direkte i bogføringen
    • Oprette faste fordelinger i procent, som kan benyttes i bogføringen
    • Bogføre miljø-/emballageafgift
    • Få overblik over hvilke dele af din virksomhed, der præsterer bedst, eller hvor der er udfordringer
    • Få adgang til rapporten “afdelingsregnskab"

    Dimension er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Plus, Smart og Avanceret.

  • Budget

    Saml dit budget og dit regnskab på samme sted, så du nemt kan holde styr på din virksomheds økonomi. Med Budget kan du indlæse eller oprette dine budgetter og danne dig det fulde overblik over din virksomheds budgetter på forskellige konti.

    Med Budget kan du:

    • Oprette budgettal direkte i kontoplanen eller importere det ind
    • Undgå at skulle klikke frem og tilbage mellem dit regnskab og forskellige budgetark
    • Sammenligne dine faktiske omkostninger i saldobalancen med dine budgetter
    • Få overblik over hvor din virksomhed er gået over og under budget

    Budget er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Plus, Smart og Avanceret.

  • Abonnement og PBS

    Med Abonnement kan du fakturere dine kunder med bestemte intervaller. Abonnement passer godt til dig, der har en forretning med medlemskontingenter, leje, web-tjenester eller andre tilbagevendende opkrævninger. Her er der ingen grænser for, hvor mange abonnementer du kan oprette, og den samme kunde kan godt have flere abonnementer.

    Det kan du med Abonnement:

    • Opret abonnementer med forskellige vilkår og intervaler
    • Opret mange fakturaer på én gang, på baggrund af disse abonnementer
    • Sammen med Abonnement får du også adgang til Betalingsservice (PBS).

    Med PBS kan du opkræve betalinger fra dine kunder automatisk, så du slipper for at sende fakturaer og indbetalingskort og sikre at du får dine penge til tiden.

    Det kan du med PBS:

    • Opkræve betalinger fra dine kunder automatisk
    • Få oprettet kunde-indbetalingerne i e-conomic, via en fil fra Nets’ PBS-system

    Abonnement er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Plus, Smart og Avanceret.

  • Fri adgang til integrationer, yderligere funktionalitet og åbent API

    Søger du en funktion, som ikke fremgår af listen her, kan du højst sandsynligt finde en løsning blandt de mange apps og integrationer, som er kompatible med e-conomic. e-conomic har nemlig et åbent API. Det betyder at der frit kan udvikles integrationer af eksterne udviklere til e-conomic. Og det tillader nogle af de dygtigste virksomheder og systemer i Danmark, at udvikle integrationer og yderligere funktionaliteter for vores brugere — integrationer som gør dit arbejde med regnskab nemmere.  
     
    Du kan eksempelvis finde integrationer til:

    • Lønprogrammer
    • Webshops
    • Kassesystemer
    • Projektstyrings- og tidsregistreringssystemer
    • CRM-systemer

    Besøg vores app-univers og se de mange andre integrationer, du kan benytte dig af.

    Priser på integrationer afhænger af leverandøren.

    Med pakken Basis får du begrænset adgang til API'et. Det betyder, at det kun er lønsystemer og årsafslutningsværktøjer, der kan aflevere regnskabsdata via API’et til e-conomic — og altså eksempelvis kan oprette posteringer eller fakturaer. Til gengæld er der ikke begrænsninger for, at API’et bruges til at sætte integrationer op, som henter data fra e-conomic — der kan eksempelvis være tale om rapporteringsværktøjer.

    Fri adgang til integrationer og apps er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Plus, Smart og Avanceret

  • Bankintegration

    Med Bankintegration kan du integrere dit regnskab med din bank direkte i e-conomic uden at skulle kontakte banken først. Det betyder, at dine kontobevægelser automatisk overføres fra din bank og direkte til dit regnskab i e-conomic, så du nemt kan afstemme og færdiggøre dit regnskab uden selv at skulle importere CSV-filer.

    Med Bankintegration kan du:

    • Oprette forbindelse til én eller flere banker
    • Få overført dine banktransaktioner automatisk til bankafstemningen i e-conomic flere gange i døgnet
    • Blive fri for besværet med at springe frem og tilbage mellem din netbank og dit regnskab
    • Få matchet posteringer og bilag automatisk med knappen Bilagsmatch.

    Bankintegration er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Plus,  Smart og Avanceret.

  • Smart Inbox

    Med Smart Inbox får du adgang til en række funktioner, så du kan digitalisere dine bilag og arbejde smart og effektiv med dem. Smart Inbox aflæser nemlig dine bilag automatisk og bruger informationer som beløb, fakturadato og OCR-linje direkte i bogføringen af bilagene. 

    Det får du med Smart Inbox:

    • Aflæsning af bilag: Informationerne på dine bilag, såsom beløb, leverandør og fakturadato, bliver automatisk aflæst
    • Bilagsmatch: Bilag og posteringer i regnskabet bliver automatisk matchet, når beløb, dato og forfaldsdato stemmer
    • Automatiske konteringsforslag af bilag: Du får forslag til kontering af bilag ud fra din tidligere bogføring, så du blot skal godkende bilaget
    • Mulighed for et gratis EAN/GLN-nummer: Du kan modtage leverandørfakturaer via dit eget EAN/GLN-nummer

    Tip! Du kan gratis oprette medarbejdere som Bilagsindsendere i e-conomic. Bilagsindsendere kan sende bilag til Smart Inbox og besvare bilagsanmodninger via mobilen, uden at have adgang til hele regnskabet. På den måde kan dine medarbejdere hjælpe med at digitalisere jeres bilag og gøre det nemmere for din virksomhed at håndtere bilag effektivt og smart.

    Smart Inbox er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Smart og Avanceret.

  • Smart Bank

    Med Smart Bank får du adgang til funktionerne autoforslag og bilagsmatch.

    Autoforslag giver dig forslag til, hvordan du skal kontere dine bankposteringer. Forslagene er baseret på, hvordan du tidligere har bogført i dit regnskab, og over tid lærer funktionen dit regnskab at kende og kommer derfor med mere præcise forslag til kontering af dine posteringer og hjælper dig med at få oprettet dine bilag hurtigere.

    Og med bilagsmatch bliver posteringerne fra din bank automatisk matchet med de bilag, du har uploadet til dit regnskab, når beløb, dato og forfaldsdato stemmer.

    Det får du med Smart Bank:

    • Automatiske konteringsforslag ud fra tidligere bogføring, så du blot skal godkende
    • Automatisk aflæsning af fakturanumre og udligning af den pågældende salgsfaktura eller leverandørfaktura
    • Automatisk match af bilag og posteringer i regnskabet
    • Mindre risiko for fejl i din bogføring

    Smart Bank er en ekstra funktion og er inkluderet i pakkerne: Smart og Avanceret.

  • Abonnement til holdingselskab

Tilvalg efter køb

  • Ekstra bruger
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    1 ekstra inkl.

    Giv andre adgang til dine regnskaber, uden at du slækker på sikkerheden. Med brugerkontrollen kan du styre præcis, hvad andre brugere kan udføre i programmet. Alle handlinger gemmes i en log, så du altid kan se, hvem der har gjort hvad.

    Det koster 119,- kr. ekskl. moms pr. måned at oprette en ekstra bruger. I Avanceret-pakken får du gratis én ekstra bruger med i dit abonnement.

  • Billetter til Visma Academy
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    10 stk./år

    Med Visma Academy får du adgang til uddannelse af dig selv og dine medarbejdere med skræddersyede regnskabskurser.

    Når du tager på et Visma Academy kursus, får du ekspertviden indenfor et afgrænset område. På den måde kan du nemt tage din nye viden med hjem og implementere i din virksomhed.

    Du kan eksempelvis komme på kursus i:

    • Intro til regnskab og bogføring
    • Automatisér dit regnskab
    • Få styr på din årsafslutning
    • Avancerede arbejdsgange

    I Avanceret-pakken får du hvert år 10 gratis billetter til Visma Academy.

  • Projektstyring og tidsregistrering
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes

    Med Projektstyring får du et samlet overblik over de enkelte projekter i din virksomhed, så du bedre kan kontrollere, om I tjener penge på dem. Foruden at bruge det i salgsøjemed, så kan det også bruges til at holde styr på interne opgaver i din virksomhed. 

    Tillægsmodulet Projektstyring giver disse muligheder:

    • Styring af de enkelte projekter i din virksomhed
    • Registrering af aktiviteter, timer, kilometer, udlæg osv.
    • Samlet overblik over brugte ressourcer i projekter
    • Viderefakturér registrerede timer, udlæg osv. direkte til en salgsfaktura 

    Rapporterne i Projektstyring giver dig overblik over følgende: 

    • Hvad der er bogført af indtægter og udgifter på hvert projekt
    • Dækningsbidraget samt dækningsgraden
    • Hvor meget man tjener på den enkelte medarbejder og hvor effektive de er 
    • Værdien af alle projekter for en bestemt periode 
    • Ikke-bogførte timer og ikke-godkendte aktiviteter 

    Sammen med Projektstyring får du også adgang til tidsregistrering. 

    Med tidsregistrering kan du: 

    • Registrere din tid via e-conomic appen på telefonen
    • Godkende det efterfølgende på computeren 
    • Tilkøbe flere tidsregistranter

    Dette tillægsmodul kan vælges til dit abonnement og koster 159 kr./md. (ekskl. moms).

  • Lagerstyring
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes

    Med Lager - leveres af Rackbeat får du det fulde overblik over de varer, du har på lager, herunder antal varer og varianter, varernes værdi og hvor kommer de fra. 

    Mere præcist kan du:

    • Følge processen fra bestilling til modtagelse og fakturering
    • Lave plukke- og følgesedler
    • Få forskellige muligheder for at lave rabatter og særpriser til forskellige kunder og grupper
    • Trække rapporter der viser lagerets værdi og om der skal genbestilles 
    • Bruge et mobilt interface til optælling og pluk og pak
    • Lave delleveringer- og modtagelser samt restordrer
    • Lave styklister og produktionsordrer
    • Oprette varekategorier og egne felter
    • Bruge drop-shipping
    • Oprette varesamlinger
    •  

    Dette tillægsmodul leveres af Rackbeat og udvikles i tæt samarbejde med e-conomic. Modulet kan vælges til alle vores pakker.

    Besøg Rackbeats hjemmeside for mere info om løsninger og priser. 

  • Tidsregistrant
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes

    Lad dine medarbejdere lette din bogføring ved at tilføje flere brugere til dit projektstyringsmodul. Når de er oprettet, kan medarbejderne indberette kørsel, udlæg og tidsforbrug direkte på projekterne via computer eller mobile enheder.

    En tidsregistrant koster 79 kr. ekskl. moms pr. måned.

  • Mobil tidsregistrant
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes

    Ved at tilføje flere mobile tidsregistranter til dit projektstyringsmodul i e-conomic, kan dine medarbejdere registrere deres tidsforbrug direkte på jeres projekter via iPhone eller andre iOS-enheder.

    Medarbejderne, som oprettes som mobile tidsregistranter, vil ikke få adgang til din e-conomic-aftale, men vil udelukkende kunne registrere arbejdstimer via e-conomic appen.

    Prisen for en mobil tidsregistrant er 39 kr. ekskl. moms pr. måned.

  • Straksindbetaling
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes

    Med Straksindbetaling får du mulighed for at få dine penge med det samme, når du sender en faktura. Det koster et éngangsgebyr hver gang, og du vælger selv om du vil benytte servicen fra gang til gang på dine fakturaer.

    Servicen tilbydes i samarbejde med vores partner Moneyflow, som overtager ansvaret for din faktura og betalingen heraf, og som sender dig pengene med det samme. Det er kun muligt at benytte Straksindbetaling på en faktura, der sendes til en kunde med et gyldigt CVR-nummer.

    Med Straksindbetaling kan du:

    • Vælge hvilke fakturaer du vil sende med Straksindbetaling, og dermed modtage din betaling med det samme mod et éngangsgebyr
    • Få ajourført din bogføring ved automatisk at oprette en kladdepostering for indbetalingen
    • Styrke likviditeten i virksomheden


    Servicen tilbydes kun for fakturaer på beløb mellem 1.000-50.000 DKK. Når du har solgt din første faktura, vil dit maksbeløb stige til 250.000 DKK. Fakturabeløb er inkl. moms.

  • Smart Pay
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes

    Smart Pay er en betalingsløsning i e-conomic, som samler din bogføring og betaling i ét system.

    Med Smart Pay kan du eller din revisor/bogholder sætte leverandørfakturaer til betaling direkte i e-conomic. Det betyder, at du slipper for at logge ind i netbanken og lave manuelle overførsler, hver gang du skal gennemføre en betaling.

    Med Smart Pay får du:

    • Nem betaling af leverandørfakturaer direkte i e-conomic
    • Større sikkerhed i dine betalinger
    • Bedre og større overblik 
    • Nemmere bankafstemning af udenlandske betalinger 
    • Hurtig godkendelse på mobilen for dine kunder. 

    Med Smart Pay er der to muligheder for betaling. Smart Pay pay-per-use, hvor prisen er på 4 kr. pr. betaling udover et fast transaktionsgebyr og Smart Pay Abonnement. Abonnement er en løsning, der er relevant for dig, der har mange betalinger eller ofte handler med udlandet. Læs mere om priser og abonnement her.

    Det koster ikke noget at aktivere Smart Pay i e-conomic og du betaler kun for de betalinger, du gennemfører hver måned.

  • Digitale underskrifter
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes
    Tilkøbes

    Send digitale dokumenter til underskrift på en sikker måde. Og betal kun for de dokumenter, der bliver underskrevet af modtager. Digitale underskrifter udbydes i samarbejde med Visma Addo, som bruger vores fælles loginløsning Visma Connect. Det betyder, at du kan sende dokumenter til underskrift direkte fra e-conomic, uden brug af tredjepartsløsninger.

    Med Digitale underskrifter kan du:

    • Sende dokumenter til underskrift direkte fra e-conomic
    • Modtage og se underskrifter via vores fælles login, Visma Connect
    • Få en digital og sikker behandling af dokumenter og underskrifter
    • Nøjes med at betale for det, du bruger
    • Tage det næste skridt mod en mere digital hverdag

    Prisen er 15 kr. pr. underskriftsforløb, uanset underskriftsmetode, antal underskrifter og antal dokumenter.


Vis fuld oversigt

 

 
 
 

Lad os tage en snak om dine behov

Udfyld formularen, og vi ringer dig op indenfor 5 minutter.
Vi ringer mandag-torsdag (09.00-16.30) og fredag (09.00-16.00).

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.