DIGITALISERING, AUTOMATISERING OG FLEKSIBILITET

Arbejd smartere med e-conomic

Vidste du, at de rigtige værktøjer effektiviserer dit regnskabsarbejde og sparer dig både tid og energi? Med e-conomic får du funktioner, der hjælper dig med at:

  • Digitalisere dine bilag
  • Automatisere store dele af regnskabsprocessen
  • Skabe fleksibilitet i din arbejdsdag

Lad os tage en snak om din arbejdsgang 

To mennesker står og taler sammen ved et bord
 

DIGITALISÈR DIT REGNSKAB

Sikker og fleksibel opbevaring af data

Når du digitaliserer dit regnskab med e-conomic, sikrer du opbevaringen af dine data, og gør regnskabet tilgængeligt – uanset hvor eller hvornår du arbejder med det. Det effektiviserer dit arbejde, giver dig mulighed for at automatisere visse arbejdsopgaver og gør din hverdag mere fleksibel. Ligesom samarbejdet om regnskabet og deling af dokumenter bliver nemmere. 

En computer med et overblik over e-conomic Inbox

Digitalisér dine bilag med e-conomic 

Upload nemt og hurtigt bilag fra din computer eller telefon til e-conomic. Og modtag elektroniske fakturaer - helt gratis.

Saml dine bilag i en digital Inbox

Saml alle dine bilag i din digitale indbakke i e-conomic - som vi kalder for Inbox. På den måde har du altid det fulde overblik og undgår at miste vigtige bilag. 
 

Få nemt fat i manglende bilag 

Opret dine medarbejdere som Bilagsindsendere, så de med få klik kan sende bilag til dig. Ligesom du – med e-conomic appen – kan anmode om manglende bilag.

 

AUTOMATISÈR DIT REGNSKAB

Sæt dit regnskab på autopilot 

Når du automatiserer dit regnskab, vinker du farvel til et hav af manuelle arbejdsgange. Det betyder, at du frigiver tid og ressourcer til andre tiltag – fx at vækste din kundebase eller udvikle din forretning. Herudover minimerer du risikoen for, at der opstår fejl, når du laver regnskab. 

En computer med et overblik over e-conomic Bankafstemning

Bedre håndtering af dine bilag

Saml dine bilag i e-conomic og automatisér håndteringen af dem. Programmet aflæser automatisk dine bilag og matcher med de rigtige posteringer, så du slipper for adskillige mapper med krøllede kvitteringer på bordet.

Nemmere betaling af regninger 

Effektivisér betalingen af regninger med betaling direkte i e-conomic. Så slipper du for at logge ind i din netbank og lave manuelle overførsler, hver gang du skal gennemføre en betaling. 

Effektiv afstemning af banken

Afstem bank- og regnskabsposter med et enkelt klik, og slip for at importere CSV-filer, når du forbinder banken til regnskabet. På den måde overføres dine bankposter automatisk til e-conomic.

 

FLEKSIBILITET

Det handler om fleksibilitet

Med mere end 190.000 kunder i alle størrelser, brancher og grader af kompleksitet, ved vi, at behov er forskellige. Derfor er e-conomic bygget op omkring fleksibilitet, så du får et regnskabsprogram, der kan tilpasses med præcis de funktioner, du har brug for. Både i dag og i fremtiden. 

En computer med et overblik over e-conomic kassekladde

En løsning til alle – uanset branche

Uanset hvilken branche du arbejder inden for, så har vi en løsning, der passer til din virksomheds behov.
 


Se vores branchespecifikke løsninger

Funktioner, der passer til dig 

Vores +350 officielle integrationspartnere gør det muligt at koble systemer såsom løn-, kasse- og tidsregistrering til e-conomic og tilpasse systemet til lige netop din arbejdsdag.


Læs mere om vores integrationer

Vokser med din virksomhed

Med vores fleksible pakkeløsninger kan du starte på netop det niveau, der passer dig, og nemt skifte pakke i takt med, at dine behov ændrer sig.


Læs mere om vores pakkeløsninger

 

PAKKELØSNINGER

Optimér din arbejdsgang med Smart-pakken

Gør vores smarte funktioner til en del af din hverdag, og oplev hvordan de bidrager til at effektivisere din arbejdsdag. Med Smart-pakken minimerer du dine administrative tunge opgaver og lader e-conomic klare tastearbejdet.

  • Få automatisk data ind i regnskabet
  • Få fri adgang til alle vores integrationer
  • Få automatiske forslag til din bogføring

Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 100,- kr./md
Op til 5.000 posteringer+ 300,- kr./md
Op til 10.000 posteringer+ 500,- kr./md
Op til 25.000 posteringer+ 750,- kr./md
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 165,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet med typisk 3 posteringer pr. bevægelse: en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

Særpriser

Med funktionen Særpriser kan du sætte forskellige priser på den samme vare til forskellige kunder. Det betyder, at du både kan sætte en standardpris og en eller flere særpriser til bestemte typer af kunder. Det kan fx være en billigere pris til store kunder eller forskellige priser til virksomheder og slutkunder.

Sproglag

Med funktionen Sproglag kan du tilføje flere sprog til den samme vare eller ydelse i e-conomic. Hvis du fx sælger den samme vare til danske, tyske og engelske kunder, kan du knytte de forskellige sprog til varen eller ydelsen, i stedet for at oprette den samme vare eller ydelse flere gange på forskellige sprog. Det nye sproglag knyttes derefter til kunden, så varer/ydelser automatisk er på kundens sprog, når de bliver tilføjet fakturaen.

Varesamlinger

Funktionen Varesamlinger gør det nemt at oprette en faktura, hvis du ofte sælger bestemte varer sammen eller har nogle varer, som altid udløser en bestemt ydelse eller afgift. Det betyder, at du fx kan oprette en varesamling med 3 bestemte varer eller en vare + et miljøtillæg og derefter overføre dem til en faktura på én gang. Varerne i varesamlingen vil stå på fakturaen enkeltvis, så du også har mulighed for at tage dem retur enkeltvis.

Følgesedler

Følgesedler gør det nemt at sende tydelige følgesedler med dine ordrer. Du kan enten udskrive følgesedler direkte fra en ordre eller fra dine tidligere ordrer i Arkiv. Derudover kan du nemt markere og udskrive følgesedler for flere ordrer på én gang. 

Overfør til fakturering (bulk)

Med Overfør til fakturering (bulk) kan du overføre dine ordrer til fakturering direkte fra ordreoversigten i e-conomic. Du kan både samle flere ordrer på én faktura og overføre flere ordrer til separate fakturaer på én gang. Derudover kan du se, hvilke ordrer der er blevet overført til fakturering. 

Delfakturering

Med funktion Delfakturering kan du fakturere dine ordrer i flere dele med enten et fast beløb eller en procentdel af ordren. Samtidig kan du få et godt overblik over, hvor meget du har delfaktureret og bogført.

Bilagsmatch

Slip for at bruge tid på at organisere dine bilag og vedhæfte dem manuelt til den rette postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.

Aflæsning af bilag

Spar tid og minimér fejl med automatisk aflæsning af bilag. e-conomic kan scanne og indlæse dine bilag og kvitteringer, så du slipper for tastearbejdet. Du får overblik over, hvilke bilag du har behandlet, og hvilke er klar til at blive bogført.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatiske konteringsforslag

Få automatiske forslag til hvordan dine bilag skal bogføres, og spar dig selv for tidskrævende tastearbejde. Du modtager konteringsforslaget, efter at systemet har aflæst dine bilag og du skal til at oprette en ny postering. Alt du skal gøre, er at godkende.

Denne funktion er en del af Smart Inbox.

Automatisk bilagshåndtering

Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du kan bl.a. bestemme, om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse, skal sendes direkte til kassekladden. På den måde kan du automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.

Automatisk bilagshåndtering er funktionen Workflow i Smart Inbox.

Autoforslag i bankafstemning

Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.

Denne funktion er en del af Smart Bank.

Udvidet bilagsgodkendelse

Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.

Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.

I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.

Abonnement til holdingselskab

Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Basis-pakken og 250 posteringer.

Ekstra bruger

Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.

 

FLYT TIL E-CONOMIC

Hurtig og tryg flytning af regnskab

Få dine regnskabsdata flyttet til e-conomic inden for 48 timer. Det er hurtigt og sikkert - og vi står selvfølgelig til rådighed gennem hele processen.
 

Læs mere om flytning til e-conomic Få overblik over pakker og priser

Tag en snak med os

Har du brug for hjælp til at finde den rigtige løsning for dig?

Udfyld kontaktformularen, og vi ringer dig op hurtigst muligt til en snak omkring din arbejdsgang.

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.