NYHEDER
De nyeste funktioner
i e‑conomic
Teknologien er i rivende udvikling, og der opstår hele tiden nye digitale muligheder, som kan gøre arbejdet lettere for dig som revisor eller bogholder. I e-conomic tror vi på, at det er vigtigt at høste fordelene af digitaliseringen, og derfor har vi fokus på hele tiden at udvikle nye funktioner, som du kan få glæde af i dit daglige arbejde. Her på siden får du et overblik over de nyeste funktioner og tiltag.
DIMENSIONER
Opret flere regnskabsdimensioner
Det er nu muligt at lave op til tre regnskabsdimensioner i e-conomic - med så mange dimensionsværdier, der er behov for under hver dimension. Du kan navngive dimensionerne præcis, som det giver mening for din - eller din kundes - virksomhed. Formålet er, at du får mere struktur i regnskabet og en mere specificeret regnskabsrapportering, der bedre afspejler detaljerne i virksomheden.
- Bedre datastruktur og overblik
- Mere præcis rapportering
- Bedre styring af virksomheden
WORKFLOWS
Effektivisér håndteringen
af bilag
Funktionen Workflows giver dig mulighed for at opsætte dine egne automatiseringsregler for håndteringen af bilag. Du kan bl.a. definere regler for hvem, der skal godkende en bestemt type bilag, hvordan bilaget skal kategoriseres og hvor bilaget skal lande i systemet. Når du har opsat reglerne sørger e-conomic automatisk for, at de følges hver gang, der lander et bilag i din - eller din kundes - Inbox.
- Automatisér og effektivisér bilagshåndteringen
- Slip for manuel indtastning af data og spar tid
- Få mere fleksibilitet i dit arbejde
UDVIDET BILAGSGODKENDELSE
Få en skræddersyet godkendelsesproces
Udvidet bilagsgodkendelse er til dig med mere avancerede godkendelsesbehov, som ønsker at skabe en godkendelsesproces, der passer præcis til din - eller din kundes - virksomhed. Hvis et bilag skal godkendes af flere i virksomheden, kan du vælge op til tre godkendere, og så sendes bilaget automatisk til godkendelse hos dem. Du kan også vælge rækkefølgen på personer, der skal godkende bilaget. Bilaget bogføres først, når alle har godkendt.
- Skræddersyet godkendelsesprocess med flere godkendere
- Fleksibel godkendelse, som kan tilpasses din virksomheds behov
- Større gennemsigtighed om virksomhedens bilagsgodkendelse
PERIODEOPDELT SALDOBALANCE
Opdel din saldobalance
i perioder
Nu har du mulighed for at tage fuld kontrol over, hvordan opsætningen af din saldobalance skal se ud. Du kan nemlig dele saldobalancen op i forskellige perioder, og få et struktureret overblik over dine saldooplysninger på fx månedlig, kvartalsvis eller årlig basis. Når du har valgt, hvordan din saldobalance skal periodeopdeles kan du sammenligne den med tidligere saldobalancer fra tidligere perioder. Sådan får du et bedre overblik over, hvordan dit regnskab ser ud nu, og hvordan det udvikler sig over tid.
- Fuld kontrol over opsætningen af saldobalancen
- Sammenlign forskellige perioder
- Få et bedre overblik over regnskabet
BLIV DIGITAL
Bliv certificeret i e-conomic
Som noget helt nyt kan du - som administrator - blive certificeret i e-conomic. Det foregår via en række undervisningsvideoer efterfulgt af kontrolspørgsmål. Når du gennemfører en certificering, får du ikke alene en dybere forståelse af forskellige områder af e-conomic, du får også et officielt certifikat, der beviser at du er certificeret administrator i programmet. Med en certificering i e-conomic får du:
- Dybere forståelse for programmets funktioner
- Endnu mere værdi af programmet
- Et certifikat på, at du er ekspert i e-conomics administratormodul
NYT I E-CONOMIC
Nye funktioner og
opdateringer i e-conomic
Vi har en passion for at udvikle innovative løsninger, der letter arbejdet for vores kunder. Derfor arbejder vi altid på at udvikle og optimere e-conomic – baseret på dine ønsker og behov. Nedenfor finder du et udpluk af de nyeste tilføjelser til e-conomic.
HJÆLP OG VEJLEDNING
Support for administratorer i
e-conomic
I e-conomic har du adgang til forskellige supportmuligheder - specielt til at imødekomme de spørgsmål, du som administrator kan have. Du kan bl.a. deltage i online og fysiske kurser eller ringe ind og få dedikeret hjælp fra vores administrator-support.
Online kurser
Foretrækker du en kortere, men stadig grundig gennemgang af e-conomics funktioner? Med vores online kurser kan du blive klogere på forskellige områder af e-conomic. Fælles for kurserne er, at de er gratis, varer omkring en time og afholdes online, så du kan følge med fra (hjemme)kontoret, eller hvor du foretrækker.
Fysiske heldagskurser
Hvis du hellere vil på fysiske heldagskurser, hvor du får en mere dybdegående gennemgang af, hvordan du optimerer dit arbejde i e-conomic, så er vores kursusrække Visma Academy noget for dig. Her tager vores eksperter dig igennem en lærerig og interaktiv undervisningsdag, hvor du også har mulighed for at netværke med andre brugere i e-conomic.
Administrator-supporten
I e-conomic har vi en support, der er specialiseret i at hjælpe dig som administrator i programmet. Her kan du ringe ind med dine spørgsmål - små som store - og så sidder vores dygtige kolleger - med stor erfaring i e-conomic - klar til at hjælpe dig, så du kan komme hurtigt videre med dit arbejde
Smart
ekskl. moms
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 100,- kr./md* |
Op til 5.000 posteringer | + 300,- kr./md* |
Op til 10.000 posteringer | + 500,- kr./md* |
Op til 25.000 posteringer | + 750,- kr./md* |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 165,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
*OBS: Den 1. januar 2025 reguleres priserne. Læs mere her.
- Kernefunktioner
- Bankintegration
- Fri adgang til integrationer (API)
- Ordrer, tilbud og rykkere
- Autoforslag i bankafstemning
- Automatisk bilagshåndtering
- Udvidet bilagsgodkendelse
- Flere dimensionslag
- Abonnement til holdingselskab
- Ekstra bruger
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer (API)
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
PAKKELØSNINGER
Optimér din arbejdsgang med Smart-pakken
Gør vores smarte funktioner til en del af din hverdag, og oplev hvordan de bidrager til at effektivisere din arbejdsdag. Med Smart‑pakken minimerer du dine administrative tunge opgaver og lader e‑conomic klare tastearbejdet.
- Få automatisk data ind i regnskabet
- Få fri adgang til alle vores integrationer
- Få automatiske forslag til din bogføring