udvidet bilagsgodkendelse

Fleksibel godkendelse med flere 
godkendere

Med Udvidet bilagsgodkendelse i e-conomic kan du skræddersy en digital godkendelsesproces for forskellige slags bilag. Du vælger nemt godkendere, rækkefølge og om processen skal starte automatisk eller manuelt.

Få Udvidet bilagsgodkendelse Bliv ringet op og hør mere

 

En mand sidder og viser noget på en computerskærm
 

Fordele

Få nem godkendelse og hurtig bogføring

Med Udvidet bilagsgodkendelse får I et nemmere samarbejde om virksomhedens bilag, så de hurtigt bliver klar til bogføring. I kan nemlig skabe en digital godkendelsesproces, som passer til jeres arbejdsgang — direkte i e-conomic. Så slipper I for at sende til godkendelse på skriveborde eller email og får i stedet fuld kontrol over, hvor langt et bilag er i godkendelsesprocessen.

 

En illustration af en telefon og et papir med et udråbstegn

Nemmere godkendelse

Godkendere får automatiske påmindelser og kan nemt godkende, afvise og kommentere på mobil og email.

En illustration af et ur og to personer

Fuldt overblik

I e-conomic kan I se, hvor langt et bilag er i godkendelsesprocessen samt hvem der har godkendt og hvornår.

En illustration af en firkant og tre små ikoner

Bedre styring

Alle informationer bliver samlet ét sted, så I får styring med virksomhedens bilag og ikke overser noget.

 

Muligheder

Få fuld kontrol over godkendelserne

Med Udvidet bilagsgodkendelse kan du nemt lave automatiserede godkendelsesflows og bestemme præcis, i hvilken rækkefølge bilag skal godkendes. Dermed får du flere fordele sammenlignet med almindelige godkendelse i e-conomic, hvor du hverken kan styre rækkefølgen eller automatisere processen.

Vælg selv godkendere og rækkefølge

Ved flere godkendere kan du enten vælge parallel godkendelse, hvor alle skal godkende i tilfældig rækkefølge. Eller du kan vælge sekventiel godkendelse, hvor op til tre skal godkende i en bestemt rækkefølge.

Få fuldt overblik i e-conomic

I e-conomic får du et samlet overblik over alle bilag, som ligger til godkendelse. Du kan se, præcis hvem der har godkendt eller afvist et bilag, hvornår det er gjort, samt om de har skrevet en kommentar.

Start godkendelsen automatisk

Med Bilag Workflows kan du lave automatiserede godkendelsesflows, som selv går i gang, fx når bilag over et vist beløb eller med en bestemt leverandør lander i e-conomic. Så gennemgår alle bilag den korrekte proces.

Vælg selv godkendere og rækkefølge

Ved flere godkendere kan du enten vælge parallel godkendelse, hvor alle skal godkende i tilfældig rækkefølge. Eller du kan vælge sekventiel godkendelse, hvor op til tre skal godkende i en bestemt rækkefølge.

udvidet bilagsgodkendelse

 

 

Få fuldt overblik i e-conomic

I e-conomic får du et samlet overblik over alle bilag, som ligger til godkendelse. Du kan se, præcis hvem der har godkendt eller afvist et bilag, hvornår det er gjort, samt om de har skrevet en kommentar.

bilagsgodkendelsesworkflow overblik

 

 

Start godkendelsen automatisk

Med Bilag Workflows kan du lave automatiserede godkendelsesflows, som selv går i gang, fx når bilag over et vist beløb eller med en bestemt leverandør lander i e-conomic. Så gennemgår alle bilag den korrekte proces.

start bilags workflow godkendelse automatisk

 

 

 

Demonstration

Se, hvordan Udvidet 
bilagsgodkendelse fungerer

Vil du opleve Udvidets bilagsgodkendelse med egne øjne? Nedenfor kan du tage en interaktiv rundtur, hvor du nemt kan klikke dig rundt og se, hvordan det hele fungerer.

Hvis du vil lære endnu mere om udvidet bilagsgodkendelse, kan du desuden få en rundvisning i e-conomics Avanceret-pakke med et optaget kursus lige her.

 

 

Tip

Slip for flaskehalse — gør medarbejdere til godkendere

Lad medarbejdere godkende eller afvise bilag nemt via mobil eller mail – uden at give dem adgang til hele regnskabet. For kun 39 kr./md. får de et skræddersyet overblik direkte i e-conomic, fleksible påmindelser og mulighed for at sende bilag direkte til regnskabet. 
 

Sådan gør du

Nyhedsmail

Få indsigt, der kan mærkes på bundlinjen

Gør som tusindvis af andre virksomheder og tilmeld dig e‑conomics nyhedsmail. Så får du løbende inspiration samt konkrete tips og værktøjer til at strømline dine arbejdsgange, optimere rapporteringen og komme foran på ESG. Du får det hele direkte i din indbakke, klar til at omsætte til handling.

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Tilmeld mig nyhedsmails fra e-conomic, som indeholder relevante tips og guides, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere. Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.
 

Godkendelse i e-conomic

Få kontrol over godkendelsesprocessen

Vil du høre mere om Udvidet bilagsgodkendelse? Så se med i videoen til venstre, hvor vi fortæller om fordelene ved digital godkendelse direkte i virksomhedens regnskab.

Lad os fortælle dig mere

 

Avanceret

God til flere medarbejdere og lokationer.

Læs mere om Avanceret

449 ,-
/måned
ekskl. moms

  • Pr. ekstra 25.000 posteringer
    +220 kr./md.
  • Over 1 million posteringer?
    Kontakt os

  • Ét år tælles som ét regnskabsår

  • Er du i tvivl?
    Vælg laveste antal og bliv automatisk opgraderet
Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse. 

Du skal vælge det antal posteringer, som du forventer at bruge i løbet af dit regnskabsår.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer (API)

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

Automatisering i Bankafstemningen

Hvis du bogfører ud fra dine banktransaktioner, kan du med Bank Workflows og Autoforslag automatisere store dele af din bogføring. Du kan fx oprette faste regler for dine banktransaktioner, så dine posteringer automatisk oprettes i Kassekladden med rette modkonto. 

Funktionerne er en del af Smart- og Avanceret-pakken.

Automatisk håndtering af bilag

Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.

 

-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.

 

-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.

 

-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget. 

 

-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Bilag Workflow".

Udvidet bilagsgodkendelse

Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.

Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.

I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.

Flere dimensionslag

Med Avanceret-pakken kan du lave op til tre regnskabsdimensioner i e-conomic, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.

Abonnement til holdingselskab

Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.

Ekstra bruger

Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.

få udvidet bilagsgodkendelse

En del af Avanceret-pakken

Vil du have fuld kontrol over bilag, godkendelser og rapportering? Med Udvidet bilagsgodkendelse som en del af Avanceret-pakken får du ikke bare mere fleksibilitet – du får et samlet setup, der effektiviserer hele dit økonomiske workflow.

 

Avanceret-pakken indeholder:

  • Udvidet bilagsgodkendelse med fleksible workflows
  • Flere dimensionslag til skræddersyet rapportering
  • Automatisering af bilag, bogføring og bankafstemning
  • Adgang til +200 branchespecifikke integrationer.

Kontakt

Lad os fortælle dig mere

Udfyld formularen, så ringer vi dig op til en uforpligtende snak om dine behov.

Vi ringer mandag-torsdag kl. 9-16.30 
og fredag kl. 9-16.

Skriv dit nummer her
Antal medarbejdere i virksomheden
Er du allerede kunde?

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Tilmeld mig nyhedsmails fra e-conomic, som indeholder relevante tips og guides, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere. Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.