Skræddersyet godkendelse
af bilag
Med Udvidet bilagsgodkendelse i Avanceret-pakken kan du skræddersy en automatiseret godkendelsesproces for forskellige slags bilag - fx baseret på beløbsstørrelse eller leverandør. Du vælger selv godkendere og rækkefølge, så starter processen automatisk.
Fuldt overblik over godkendelsesprocessen
I Inboxen i e-conomic kan du følge status på dine bilag og se, hvem der har godkendt, afvist eller afventer - uanset om godkendelsesprocessen er startet manuelt eller automatisk. Det betyder, at du altid har det fulde overblik over dine bilags rejse.
Log for det enkelte bilag
Se, hvor bilaget er i godkendelsesprocessen:
Hvem har godkendt/afvist, hvem mangler at godkende, og indgår bilaget i et automatiseret flow. Du kan åbne loggen, når du er inde på
det enkelte bilag i Inboxen.
Årsag til afvist godkendelse
Det er nu muligt for godkendere at skrive
en årsag, når de afviser at godkende et eller
flere bilag. Kig på det enkelte bilag i mappen
med afviste bilag i Inboxen for at se,
hvorfor det er afvist.
Flere detaljer i Inboxen
Du kan med mouse-over på bilaget se, hvem der skal godkende det, hvem der evt. har afvist godkendelse, og om der er brugt Workflows på bilaget. Prøver du at starte et nyt godkendelsesflow med et bilag, som allerede er del af et Workflow, får du en advarsel.
Kun én godkender? Det er også nemt
Du kan naturligvis også bruge Workflows til at få en automatisk godkendelsesproces, når bilaget kun behøver godkendelse fra én person.
Workflows er tilgængeligt i Smart- og Avanceret-pakken. Har du Basis- eller Plus-pakken, kan du sætte et manuelt godkendelsesflow op i Inboxen.
Få adgang til det hele med Avanceret-pakken
Du kan arbejde med automatiserede godkendelsesflow med flere godkendere, når du har Avanceret-pakken i e-conomic. I Avanceret-pakken får du også:
En ekstra gratis bruger med i abonnementet (normalpris 119 kr./ekskl. moms), som du fx kan bruge til at give andre mulighed for at godkende bilag i direkte i regnskabet.