AVANCERET-PAKKEN i e-conomic
En helstøbt løsning til komplekse behov
Få en fleksibel regnskabsløsning med særlige funktioner, som understøtter virksomhedens setup og automatiserer rutineopgaverne.
introduktion
Få den fleksibilitet, som din virksomhed har brug for
Avanceret er pakken til dig, som har brug for mere fleksible regnskabsfunktioner. Enten fordi din virksomhed har vokset sig større, eller fordi jeres setup og arbejdsgang allerede er sammensat og kompleks. Med Avanceret får du en række funktioner, som kan tilpasses virksomhedens behov og sætte rutinearbejdet på autopilot.
Samtidig får du adgang til +200 branchespecifikke driftsløsninger, som du kan integrere med regnskabet. Vores dygtige rådgivere hjælper dig gerne med at sammensætte den helt rigtige løsning.
funktioner
Skræddersyede funktioner til avancerede behov
I Avanceret-pakken får du adgang til udvidede funktioner, som kan styrke det interne samarbejde i virksomheden og skabe en strømlinet proces omkring bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering. Derudover inkluderer Avanceret-pakken en ekstra bruger samt et abonnement til et holdingselskab. Holding-abonnementet indeholder alle funktioner fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
dimensioner
Opret flere regnskabs-dimensioner
Med Avanceret-pakken kan du skabe struktur og overskuelighed i virksomhedens regnskab - direkte i e-conomic. Samtidig kan du lave en mere specificeret regnskabsrapportering, som afspejler detaljerne i din virksomhed. Du kan nemlig lave op til tre regnskabsdimensioner, som du selv navngiver. Under hver dimension kan du oprette så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
rapportering
Lav fleksible rapporter, budgetter og forecasts
Med Avanceret-pakken kan du integrere værktøjet, budget123, til en favorabel pris på kun 189 kr./md. Dermed kan du lave skræddersyede drifts-, balance- og likviditetsbudgetter og rapporter. Samtidig kan du lave pålidelige forecasts ud fra dine bogførte tal og visualisere virksomhedens data i flotte diagrammer og grafer. Det gør det nemt at præsentere økonomiske data for ledelse, bestyrelse og bank på en standardiseret og struktureret måde.
Læs mere om Fleksibel rapportering Log ind og tilføj budget123
godkendelse
Brug udvidet bilagsgodkendelse
Med Avanceret-pakken får du adgang til Udvidet bilagsgodkendelse. Dermed kan du skabe en godkendelsesproces, som passer til din virksomhed. Du kan angive, hvem i virksomheden der skal godkende de forskellige slags bilag, som lander i e-conomic, og vælge, hvilken rækkefølge bilagene skal godkendes i. Du kan nemt starte godkendelsesprocessen manuelt på det enkelte bilag - eller opsætte en godkendelsesproces, som starter automatisk.
automatisering
Sæt rutine-opgaverne på autopilot
Med Avanceret-pakken har du adgang til samtlige af e-conomics funktioner. Og det gælder selvfølgelig også vores mange automatiseringsfunktioner. Det betyder, at du kan lade e-conomic klare det manuelle rugbrødsarbejde, så du har mere tid til andre opgaver.
Effektiv, automatisk bogføring med Workflows
Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du kan fx vælge, at bilag fra en bestemt leverandør altid skal godkendes. Eller at bilag under en vis beløbsgrænse skal sendes direkte til kassekladden.
Automatisk aflæsning af bilag
Din Inbox i e-conomic aflæser automatisk informationerne på dine bilag, opretter posteringer baseret på aflæsningen og kommer med automatiske konteringsforslag til din bogføring. Du kan også få oprettet leverandører og matche bilag med posteringer automatisk.
Hurtig og korrekt bankafstemning
Du kan forbinde din bank med e-conomic, så dine bankposter automatisk importeres til regnskabet. Når dine bankposter er i e-conomic, kan du afstemme regnskabet med et tryk på en knap. Her får du desuden automatisk konteringsforslag til bankposterne.
integrationer
Integrér alle virksomhedens driftssystemer
I Market i e-conomic finder du +200 driftssystemer, som nemt kan integreres med regnskabsprogrammet. Vi har stærke integrationer inden for fx lager, projektstyring, booking, POS og CRM. Dermed kan du sammensætte en helstøbt løsning, som opfylder alle virksomhedens behov — med regnskabet som fundament.