AVANCERET-PAKKEN i e-conomic
En fuld regnskabsløsning til komplekse behov
Få en fleksibel regnskabsløsning med særlige funktioner, som understøtter virksomhedens setup og automatiserer rutineopgaverne.
introduktion
Få den fleksibilitet, som din virksomhed har brug for
Få adgang til udvidede funktioner, som kan styrke det interne samarbejde i virksomheden og skabe en automatiseret proces omkring bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering. Du får også en ekstra bruger samt et abonnement til et holdingselskab.
funktioner
Skræddersyede funktioner til avancerede behov
Avanceret er pakken til dig, som har brug for mere fleksible regnskabsfunktioner. Enten fordi din virksomhed har vokset sig større eller fordi jeres arbejdsgang er kompleks. Derfor får du en række funktioner, som kan tilpasses virksomhedens behov og sætte rutinearbejdet på autopilot.
dimensioner
Opret flere regnskabs-dimensioner
Med Avanceret-pakken kan du skabe struktur og overskuelighed i virksomhedens regnskab - direkte i e-conomic. Samtidig kan du lave en mere specificeret regnskabsrapportering, som afspejler detaljerne i din virksomhed. Du kan nemlig lave op til tre regnskabsdimensioner, som du selv navngiver. Under hver dimension kan du oprette så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
rapportering
Lav fleksible rapporter, budgetter og forecasts
Med Avanceret-pakken kan du integrere værktøjet, budget123, til en favorabel pris på kun 189 kr./md. Dermed kan du lave skræddersyede drifts-, balance- og likviditetsbudgetter og rapporter. Samtidig kan du lave pålidelige forecasts ud fra dine bogførte tal og visualisere virksomhedens data i flotte diagrammer og grafer. Det gør det nemt at præsentere økonomiske data for ledelse, bestyrelse og bank på en standardiseret og struktureret måde.
godkendelse
Brug udvidet bilagsgodkendelse
Med Avanceret-pakken får du adgang til Udvidet bilagsgodkendelse. Dermed kan du skabe en godkendelsesproces, som passer til din virksomhed. Du kan angive, hvem i virksomheden der skal godkende de forskellige slags bilag, som lander i e-conomic, og vælge, hvilken rækkefølge bilagene skal godkendes i. Du kan nemt starte godkendelsesprocessen manuelt på det enkelte bilag - eller opsætte en godkendelsesproces, som starter automatisk.
Avanceret
ekskl. moms
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 150,- kr./md* |
Op til 5.000 posteringer | + 350,- kr./md* |
Op til 10.000 posteringer | + 500,- kr./md* |
Op til 25.000 posteringer | + 950,- kr./md* |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 220,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
*OBS: Den 1. januar 2025 reguleres priserne. Læs mere her.
- Kernefunktioner
- Bankintegration
- Fri adgang til integrationer (API)
- Ordrer, tilbud og rykkere
- Autoforslag i bankafstemning
- Automatisk bilagshåndtering
- Udvidet bilagsgodkendelse
- Flere dimensionslag
- Abonnement til holdingselskab
- Ekstra bruger
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer (API)
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Flere dimensionslag
Med Avanceret-pakken kan du lave op til tre regnskabsdimensioner i e-conomic, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
PAKKELØSNINGER
En samlet løsning til komplekse behov
Har din virksomhed brug for mere end standardiserede regnskabsløsninger? I Avanceret-pakken får du en række udvidede funktioner, som kan skræddersyes til virksomhedens behov. Det er funktioner, som er udviklet til at styrke det interne samarbejde og skabe en strømlinet proces omkring bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering.
Avanceret-pakken indeholder:
- Specialiserede regnskabsfunktioner til dine behov
- Automatisering af bilagshåndtering og bankafstemning
- Adgang til +200 branchespecifikke integrationer.
automatisering
Sæt rutine-opgaverne på autopilot
Med Avanceret-pakken har du adgang til samtlige af e-conomics funktioner. Og det gælder selvfølgelig også vores mange automatiseringsfunktioner. Det betyder, at du kan lade e-conomic klare det manuelle rugbrødsarbejde, så du har mere tid til andre opgaver.
Effektiv, automatisk bogføring med Workflows
Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du kan fx vælge, at bilag fra en bestemt leverandør altid skal godkendes. Eller at bilag under en vis beløbsgrænse skal sendes direkte til kassekladden.
Automatisk aflæsning af bilag
Din Inbox i e-conomic aflæser automatisk informationerne på dine bilag, opretter posteringer baseret på aflæsningen og kommer med automatiske konteringsforslag til din bogføring. Du kan også få oprettet leverandører og matche bilag med posteringer automatisk.
Hurtig og korrekt bankafstemning
Du kan forbinde din bank med e-conomic, så dine bankposter automatisk importeres til regnskabet. Når dine bankposter er i e-conomic, kan du afstemme regnskabet med et tryk på en knap. Her får du desuden automatisk konteringsforslag til bankposterne.
integrationer
Integrér alle virksomhedens driftssystemer
Du får adgang til +200 driftssystemer, som nemt kan integreres med e-conomic. Vi har stærke integrationer inden for fx lager, projektstyring, booking, POS og CRM. Vores dygtige rådgivere hjælper dig gerne med at sammensætte den helt rigtige løsning, som opfylder alle virksomhedens behov med regnskabet som fundament.