plus-pakken i e-conomic

Saml dine systemer i en løsning tilpasset din virksomhed

Med Plus-pakken kan du forbinde dine vigtigste forretningssystemer og få en regnskabsløsning, der passer præcis til din virksomhed og branche. Du får fuld fleksibilitet, mindre manuelt arbejde og bedre overblik i hverdagen.

 

En illustration af en mand, der sidder med en computer, hvorfra der er nogle striplede linker op til en kasse med puslespilsbrikker og et papirsfly, samt nogle ikoner
 

introduktion til plus-pakken

Få fuld fleksibilitet i din regnskabsstyring

Plus-pakken gør det muligt at forbinde e-conomic med de systemer, du allerede bruger i din forretning – som webshop, lagersystem, tidsregistrering eller projektstyring. Når dine systemer arbejder sammen, sparer du tid, minimerer tastearbejde og får et bedre overblik over din økonomi. Det gør hverdagen nemmere og skaber et stærkere grundlag for samarbejdet med din revisor eller bogholder.

 

Køb Plus-pakken Bliv kontaktet og hør mere


 

En illustration af en hånd, der laver thumbs up

Effektiv salgsproces

Plus-pakken giver adgang til e-conomics salgsmodul, hvor du kan oprette tilbud og nemt omdanne dem til ordrer og fakturaer – også via appen. Det sparer tid på administration og gør det nemt at håndtere salget, uanset hvor du arbejder fra.


 

 

En illustration af et papir, en pil og e-conomics logo

Digitaliserede bilag

Gem og håndter bilag digitalt i e-conomic og slip for fysiske mapper og manuelt papirarbejde. Medarbejdere kan nemt indsende og godkende bilag uden at få adgang til hele regnskabet. Samtidig sikrer du, at bilagene opbevares korrekt og lever op til kravene i bogføringsloven.

 

En illustration af klodser, der bliver bygget

Alle systemer samlet

Forbind e-conomic med dine andre systemer – som fx webshop, tidsregistrering eller lager – og lad data overføres automatisk. Du får samlet dine arbejdsprocesser ét sted, altid opdaterede tal og et regnskab, der passer til din virksomheds behov.

 

 

funktioner

Det fulde overblik over din virksomheds økonomi

Med Plus-pakken får du adgang til funktioner, der gør det nemmere at håndtere regnskabsarbejdet – fra oprettelsen af tilbud og fakturaer til håndtering af bilag. Du kan samle dine systemer ét sted og arbejde med opdaterede data, så du altid har et klart billede af virksomhedens økonomi og kan træffe beslutninger på et godt grundlag.

 

Et screenshot af e-conomics apps

Åbent api

Lad de vigtigste systemer tale sammen

Du har mulighed for at forbinde e-conomic med systemer til projektstyring, CRM, tidsregistrering - og meget mere. Når data flyttes automatisk mellem systemerne, slipper du for dobbeltarbejde og manuelle fejl. Det sikrer et mere retvisende overblik over økonomien – og giver bedre grundlag for at træffe beslutninger i hverdagen.

 

Se alle integrationer

 

bankintegration 

Gør bankafstemningen enkel og nøjagtig

Integrer din bank med e-conomic og gør bankafstemningen både enklere og mere præcis. Ved at koble din bank direkte til e-conomic overføres transaktioner automatisk til regnskabet. Du slipper for at indlæse filer manuelt, sparer tid og minimerer risikoen for fejl. Det betyder, at dine bankposteringer altid stemmer overens med regnskabets tal – og at du får et mere nøjagtigt og opdateret økonomisk overblik.

 

Læs mere om bankintegration

Et screenshot af e-conomics bankintegration
 
To screenshots af overblik over rykkere i e-conomic

ubetalte fakturaer

Hold styr på alle dine fakturaer

Få overblik over, hvilke fakturaer der er betalt, og hvilke der stadig mangler. På siden "Ubetalte fakturaer" kan du se, hvor meget der mangler at blive betalt – og hvor længe det har været forsinket. Du kan nemt sende påmindelser, starte en inkassosag eller opsætte automatiske rykkere, så du ikke mister overblikket eller glemmer en indbetaling.

 

Læs mere om ubetalte fakturaer

 

Plus

299 ,-
/måned
ekskl. moms
Inkl. op til 1.000 posteringer Flere posteringer tilføjes automatisk Tjek pris for flere posteringer
Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 100,- kr./md
Op til 5.000 posteringer+ 300,- kr./md
Op til 10.000 posteringer+ 500,- kr./md
Op til 25.000 posteringer+ 700,- kr./md
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 110,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer (API)

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

PAKKELØSNINGER

Tilpas regnskabet til dine behov

Plus-pakken er ideel for dig, der ønsker fleksibilitet og bedre kontrol over dit regnskab. Du kan integrere e-conomic med dine vigtigste arbejdssystemer – som webshop, lager eller projektstyring – og dermed få en løsning, der passer til din måde at arbejde på. Salgsmodulet gør det nemt at oprette og håndtere tilbud, ordrer og fakturaer, uanset hvor du er.


Plus-pakken indeholder bl.a. 

  • Direkte bankintegration, der sparer tid på afstemning
  • Adgang til alle e-conomics integrationer
  • Brugervenligt salgsmodul til hele salgsprocessen
 

PAKKER I E-CONOMIC

Nysgerrig på vores øvrige pakker?

Vil du automatisere større dele af regnskabsarbejdet og spare tid? Udforsk vores andre pakker og find den løsning, der matcher dine unikke behov, og skaber mest værdi i din hverdag.

 

Smart-pakken

Automatisér tidskrævende opgaver og få mere tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget for din virksomhed.

Læs mere om Smart

Avanceret-pakken

Få en tilpasset løsning til dine avancerede behov, automatisk regnskab, og et samlet overblik over hele forretningen.

Læs mere om Avanceret

 

flere fordele

Opdag de ekstra fordele ved Plus-pakken

Plus-pakken tilbyder meget mere end blot værktøjer til regnskabsføring og et åbent API. Du får bedre muligheder for at samarbejde med kollegaer, din revisor eller bogholder og kan arbejde effektivt – også når du er på farten. Derudover har du fri adgang til support og vejledning, når du har brug for hjælp.

Billedet viser et blåt ikon med en hvid illustration af tre overlappende cirkler, der symboliserer arbejdsprocesser, på en mørkeblå baggrund, som er en del af e-conomic's hjemmeside.

Effektivt samarbejde om regnskabet

Giv nemt din revisor eller bogholder adgang til regnskabet, så I arbejder med samme opdaterede data. Dokumenter og bilag kan deles direkte i e-conomic, og medarbejdere kan indsende og godkende bilag digitalt – uden at få adgang til hele regnskabet. Det gør samarbejdet enklere og øger sikkerheden.

Dette er et minimalistisk ikon fra e-conomic.dk, der forestiller en indbakke i en enkel, geometrisk stil, udført i en mørkeblå farve på en transparent baggrund.

Arbejd med regnskabet, uanset hvor du er

e-conomics mobilapp giver dig adgang til regnskabet, når du er på farten. Send fakturaer, og upload bilag direkte fra mobilen – og hold styr på økonomien, uanset hvor du er. 

Læs mere om e-conomics mobil-app

Ubegrænset hjælp og vejledning

Hos e-conomic er du aldrig alene med dine regnskabsspørgsmål. Vores dedikerede supportafdeling står klar til at assistere dig via telefon, chat eller email. Foretrækker du selv at finde svarene, så kan du dykke ned i vores omfattende e-copedia for detaljerede hjælpeartikler og instruktionsvideoer, eller deltage i vores gratis online kurser. 

Se kontaktoplysninger og åbningstider for supporten

kontakt

Vil du høre mere 
om Plus-pakken?

Udfyld formularen nedenfor. Så ringer vi dig op til 
en  uforpligtende snak om din virksomheds behov 
og mulighederne i Plus.

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.