plus-pakken i e-conomic

Saml dine systemer i en skræddersyet løsning

Med Plus-pakken får du adgang til en omfattende værktøjskasse for bogføring, som giver dig friheden til at skræddersy en regnskabsløsning, der nøje matcher din forretnings behov og specifikke branchekrav.

 

En illustration af en mand, der sidder med en computer, hvorfra der er nogle striplede linker op til en kasse med puslespilsbrikker og et papirsfly, samt nogle ikoner
 

introduktion til plus-pakken

Få fuld fleksibilitet i din regnskabsstyring

Plus-pakken er designet til dig, som søger større fleksibilitet i din arbejdsdag. Du får adgang til essentielle funktioner i e-conomic, som tilpasses dine forretningsbehov og branchespecifikke krav. Dette inkluderer et åbent API, der muliggør integration af dine arbejdssystemer med e-conomic, så du kan automatisere processer, spare tid og styrke samarbejdet med din bogholder eller revisor.

 

Køb Plus-pakken Bliv kontaktet og hør mere


 

En illustration af en hånd, der laver thumbs up

Effektiv salgsproces

Få salgsmodulet i e‑conomic og oplev en forbedring og effektivisering af dine salgsprocesser. Du kan let konvertere tilbud til ordrer og fakturaer direkte via e‑conomic‑appen, uanset hvor du er. Det minimerer det administrative arbejde og lader dig hurtigt opfylde dine kunders ønsker, hvilket øger både service og effektivitet.

En illustration af et papir, en pil og e-conomics logo

Digitaliserede bilag

Opbevar dine bilag digitalt i e-conomic og sig farvel til bunker af papir. Dette sikrer, at dine vigtige dokumenter altid er beskyttede og lettilgængelige. Du kan også lade medarbejdere indsende og godkende bilag digitalt, hvilket strømliner bilagshåndteringen og begrænser adgangen til hele regnskabet.

 

En illustration af klodser, der bliver bygget

Alle systemer samlet

Kobl e-conomic til dine øvrige arbejdssystemer for en sikker og effektiv dataudveksling. Dette giver dig et komplet overblik og sikrer, at du altid har adgang til de seneste tal. Integrationen gør dine arbejdsprocesser mere strømlinede og skaber en løsning, der er skræddersyet til din hverdag og branche.
 

 

funktioner

Det fulde overblik over din virksomheds økonomi

Med Plus-pakken får du adgang til funktioner, der gør dit regnskabsarbejde både fleksibelt og let at håndtere. Du får et system, der tilpasser sig præcist dine behov, sikrer at dine data konstant er opdaterede, og tilbyder dig et klart overblik over din økonomi. På den måde opbygger du en økonomistyring, der er effektiv og fleksibel, samt nem at administrere, hvilket letter din dagligdag og øger din virksomheds effektivitet.
 

 

Et screenshot af e-conomics apps

Åbent api

Lad de vigtigste systemer tale sammen

Med Plus-pakken får du mulighed for at koble dine arbejdssystemer sammen, så alt fra projektstyring til CRM fungerer i tæt samspil. Denne integration sikrer en fejlfri og automatisk datastrøm, der minimerer behovet for manuelle indtastninger og giver dig et nøjagtigt og opdateret overblik over din virksomheds økonomi. Sådan en tilgang forbedrer din evne til at træffe velinformerede beslutninger, der styrker din forretnings drift.

 

Se alle integrationer

 

bankintegration 

Gør bankafstemningen enkel og nøjagtig

Med bankintegration bliver din bankafstemning både enklere og mere præcis. Ved direkte at koble din bankkonto til e-conomic, automatiseres alle transaktioner. Dette fjerner behovet for manuelt at indlæse bankdata, hvilket sparer dig for tid og øger nøjagtigheden i dine finansielle rapporter. Sådan sikrer du, at dit regnskabs indtægter og udgifter altid er korrekt afstemt med bankens posteringer, og du kan nyde større ro i sindet med up-to-date finansielle data.

 

Læs mere om bankintegration

Et screenshot af e-conomics bankintegration
 
To screenshots af overblik over rykkere i e-conomic

ubetalte fakturaer

Hold styr på alle dine fakturaer

Få nemt overblik over både betalte og ubetalte fakturaer med siden "Ubetalte fakturaer" i Plus-pakken. Her kan du se alle forsinkede betalinger, hvilket gør det nemt at udsende påmindelser eller iværksætte inkassoprocesser direkte fra e-conomic. Funktionen for automatiserede rykkerprocedurer sikrer desuden, at alle betalinger indfries rettidigt.

 

Læs mere om ubetalte fakturaer

 

Plus

299 ,-
/måned
ekskl. moms
Inkl. op til 1.000 posteringer Flere posteringer tilføjes automatisk Tjek pris for flere posteringer
Priser for posteringer pr. regnskabsår

Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.

 

Op til 1.000 posteringer+0,- kr./md
Op til 2.000 posteringer+ 50,- kr./md*
Op til 5.000 posteringer+ 250,- kr./md*
Op til 10.000 posteringer+ 450,- kr./md*
Op til 25.000 posteringer+ 650,- kr./md*
Pr. ekstra 25.000 posteringer+ 110,- kr./md
Over 1 million posteringer?

Kontakt os

Alle priser er ekskl. moms.

Hvad er en postering?

En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.

 

*OBS: Den 1. januar 2025 reguleres priserne. Læs mere her.

Kernefunktioner

Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Kundestyring
  • Valutahåndtering
  • Adgang for revisor
  • Mobilapp
  • Elektronisk fakturering
  • Bilagsgodkendelse


og meget mere..
 

Bankintegration

Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.

Fri adgang til integrationer (API)

Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.

Ordrer, tilbud og rykkere

Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.

Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.

Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.

PAKKELØSNINGER

Skræddersy regnskabet til dine behov

Plus-pakken er ideel for dig, der værdsætter kontrol og fleksibilitet i dit bogføringsarbejde. Med denne pakke får du mulighed for at integrere dine vigtigste arbejdssystemer direkte med dit regnskab, så du kan tilpasse løsningen præcist til dine specifikke behov. Plus-pakken giver dig også adgang til e-conomics avancerede salgsmodul, som gør din salgsproces mere effektiv og enkel.


Plus-pakken indeholder:

  • Direkte integration til din bank, der sparer dig tid
  • Ubegrænset adgang til alle e-conomics integrationer
  • Giv dine kunder den bedste service med e-conomics salgsmodul
 

PAKKER I E-CONOMIC

Nysgerrig på vores øvrige pakker?

Har du brug for flere smarte funktioner? Udforsk vores andre pakker og find den løsning, der matcher dine unikke behov, og skaber mest værdi i din hverdag.

 

Smart-pakken

Automatisér tidskrævende opgaver og få mere tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget for din virksomhed.

Læs mere om Smart

Avanceret-pakken

Få en tilpasset løsning til dine avancerede behov, automatisk regnskab, og et samlet overblik over hele forretningen.

Læs mere om Avanceret

 

flere fordele

Opdag de ekstra fordele ved Plus-pakken

Plus-pakken tilbyder meget mere end blot værktøjer til regnskabsføring og et åbent API. Den åbner op for fantastiske muligheder for at styrke samarbejdet med dine kollegaer, revisorer eller bogholdere og for at øge produktiviteten, uanset hvor du befinder dig. Desuden får du ubegrænset adgang til hjælp og support, når du har allermest brug for det.

Effektivt samarbejde om regnskabet

I Plus-pakken kan du nemt give både din revisor og bogholder adgang, så I altid arbejder med de samme opdaterede tal. Del dokumenter direkte i programmet, og giv dine medarbejdere mulighed for at indsende og godkende bilag digitalt, hvilket styrker regnskabets sikkerhed.

Arbejd med regnskabet, uanset hvor du er

Med e-conomics mobil-app har du altid dit regnskab lige ved hånden. Brug appen til alt fra at sende fakturaer til at scanne og uploade bilag direkte. Dette gør det nemt at holde styr på omsætningen og andre regnskabsopgaver, mens du er på farten.

Læs mere om e-conomic appen

Ubegrænset hjælp og vejledning

Hos e-conomic er du aldrig alene med dine regnskabsspørgsmål. Vores dedikerede supportteam står klar til at assistere dig via telefon, chat eller e-mail. Dyk ned i vores omfattende e-copedia for detaljerede hjælpeartikler og instruktionsvideoer, eller deltag i vores gratis online kurser for en dybere forståelse af regnskab.

Se kontaktoplysninger og åbningstider for supporten

kontakt

Vil du høre mere 
om Plus-pakken?

Udfyld formularen nedenfor. Så ringer vi dig op til 
en  uforpligtende snak om din virksomheds behov 
og mulighederne i Plus.

Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.