Det mest fleksible regnskabsprogram for revisorer og bogholdere
Styrk samarbejdet og effektivisér dine arbejdsgange
Vi har udviklet en løsning, som giver dig fleksibilitet og sikkerhed i arbejdet med kunderne - nemlig en digital samarbejdsplatform, som altid er tilgængelig. Med
e-conomic har du adgang til regnskaberne og alle nødvendige dokumenter, uanset hvor du sidder, eller hvilken tid på dagen du arbejder. Sådan får du mest ud af din hverdag og sikrer altid, at være nærværende overfor dine kunder. Det styrker jeres samarbejde og kommunikation og lettere tiden op til deadlines.
I e-conomic navigerer du nemt mellem dine forskellige kunder, håndterer alle bilag digitalt, så du slipper for papirbunker og rykkerbeskeder, og får automatiseret dine arbejdsgange for endnu mere tid til dine kunder.
Vi er specialister i lige netop dit felt
Som det eneste regnskabsprogram i Danmark har vi et team af specialister dedikeret til at hjælpe og rådgive revisorer og bogholdere. Sammen skræddersyer vi den løsning, som passer dig, hjælper med spørgsmål om dit administratormodul og fortæller mere om, hvordan du optimerer din forretning.
Vi har en god forståelse for din arbejdsdag og værktøjerne til at lette din arbejdsbyrde.
Derfor foretrækker revisorer og bogholdere
e-conomic regnskabsprogram
Få et detaljeret overblik over dine kunder
Som Administrator i e-conomic får du særligt udviklede funktioner, som gør din arbejdsdag nemmere. Vores nyeste tiltag herunder er Virksomhedsoverblik. Her får du muligheden for at skræddersy dit eget personlige overblik over dine virksomheder, som giver dig en fleksibel arbejdsgang tilpasset dine behov.
Dedikeret supportkanal for dig som revisor/bogholder
Som nogen af de første i Danmark, har vi dedikeret et specialiseret supportteam til at hjælpe dig som revisor eller bogholder. Her møder du supportere med stort kendskab til regnskab, og som kender din arbejdsgang i e-conomic. Sådan sikrer vi at du hurtigt får den hjælp du har brug for i en travl hverdag.
Slip for manuel kontering af bilag
Når du bruger Smart Inbox i e-conomic, sparer du størstedelen af det manuelle arbejde ved bogføring. Det minimerer risikoen for fejl, giver dig overblik over alle bilag - også dem der mangler - ligesom det sikrer dig kontrollen over dine kunders regnskab.
Skift nemt og sikkert mellem dine aftaler
Med et administratormodul i e-conomic - og med vores sikre login-løsning Visma Connect - samler du alle dine kunders regnskaber i én lettilgængelig menu. Her vælger du selv, om du vil tilgå et regnskab fra listen eller søge direkte efter det. Når du har fundet det rigtige regnskab frem, er det bare at fortsætte arbejdet. Det er fleksibelt, sikkert og hurtigt at navigere i.
Digitalisér dine kunder
Når du digitalisérer dine arbejdsgange, sparer du tid på manuelt og administrativt tungt tastearbejde. Det frigiver tid som du kan bruge på at hjælpe dine kunder til også at digitalisere deres arbejde med regnskabet. På den måde får I et forbedret og effektivt samarbejde og mere tid i hverdagen.
Fleksible brancheløsninger til dine kunder
Vi har 200+ apps og integrationer, som kan snakke sammen med e-conomic. Det tillader dig, at skræddersy den bedste løsning til dine kunders arbejdsgang, så du får overblik over dine kunders systemer. Det letter ikke kun dine kunders arbejdsdag, men i høj grad også din.
Effektive værktøjer til revisorer og bogholdere
Gør din egen hverdag nemmere ved at få konkrete værktøjer, som passer til alle dele af arbejdet med regnskaber og kunder - lige fra afslutningsværktøjer til budget, regnskabsudarbejdelse og dokumentation af revisionshandlinger. Og er du i tvivl, så sidder vi klar til at give dig specialiseret rådgivning.
Fra timepriser til månedsabonnement
Når du digitaliserer din forretning og automatiserer din arbejdsgange, så sparer du tid på det manuelle tastearbejde. Det giver dig tid til at undersøge de oversete detaljer i en travl hverdag, og lader dig være endnu mere nærværende overfor dine kunder. Ligesom du får mulighed for at optimere deres regnskabsløsninger. Og det er netop dét, vi gerne hjælpe vil dig med at opnå, når du bruger e-conomic.
Den ekstra værdi, du skaber for dine kunder, kan ikke gøres op i timer og tastearbejde. Derfor vil vi gerne tage en snak med dig om at prissætte dit arbejde efter værdi fremfor minutter - en form for abonnement på regnskabshåndtering.
Andre vigtige links til dig som revisor/bogholder
- Kurser og Academy
Online og fysiske kurser for revisorer og bogholdere samt andre e-conomic brugere.
Se alle kurser - Eventkalender
Events og undervisningsforløb specifikt for revisorer og bogholdere.
Se eventkalender - Forbedringer i e-conomic
Hold øje med de seneste forbedringer i e-conomic - og bidrag med forslag til flere.
Se forbedringer - Revisorliste
Bliv fundet af potentielle kunder, vækst din virksomhed og få endnu mere ud af e-conomic.
Gå til revisorlisten - Forum
Her finder du et netværk af andre e-conomic brugere som deler værdifuld viden.
Besøg forum - Nyhedsmails
Vi anbefaler dig som revisor/bogholder at tilmelde dig vores nyhedsmails. Så er du altid opdateret.
Tilmeld nyhedsmails - Guides og tjeklister
Se vores checkliste og guides, download dem så du altid har dem lige ved hånden.
Se guides og tjeklister - For administratorer
Relevante sider til dig der allerede arbejder i e-conomic som administrator.
Gå til Admin-universet
Bliv kontaktet
af A-teamet
Vores A-team er specialister i at hjælpe og rådgive revisorer og bogholdere. De kan fortælle mere om, hvordan du optimerer din forretning.
Ring på 78 79 19 59, skriv til salg@e-conomic.dk, eller udfyld formularen til højre, så kontakter de dig.