Forbedringer i e-conomic
Her kan du følge med i de seneste forbedringer i e-conomic regnskabsprogram.

Få besked når et bilag ikke er uploadet korrekt
Hvis et bilag ikke er uploadet korrekt til Inboxen - fx hvis emailen er tom eller den forkerte fil er vedhæftet - vil du fremover automatisk modtage en email omkring dette.
Redigér dine posteringer direkte i oversigten
Nu kan du bogføre hurtigere og mere effektivt med direkte redigering i kassekladden. Redigér dine posteringer direkte i oversigten – helt uden pop-up-vinduer.
Læs mere
Bilagsmatch er blevet smartere og hurtigere
Nu kører Bilagsmatch automatisk i baggrunden, så snart du åbner kassekladden. Hvis systemet finder et muligt match, vises en rød prik på Bilagsmatch-knappen - så du nemt kan følge op og få tilføjet dine bilag. Derudover er indstillingerne rykket frem, så du kan se det tilladte datointerval i ét og samme overblik.
Ny fane gør brugerrettigheder i Smart Pay mere overskuelige
Fanen "Brugere og Godkendelser" samler nu alt ét sted, så du lettere kan se, hvem der hvem der har adgang samt deres rolle i både e-conomic og November First.
- Brugere matches automatisk via email
- Se hvis en bruger er deaktiveret i November First
- Mulighed for at linke/unlinke brugere
- Overblik over brugeres rettigheder i begge systemer
Bilag Workflows kan angive kontoen automatisk
Med den nye funktion kan du automatisk få angivet en konto til dine bilag i Inboxen – og dermed spare tid og undgå gentagne klik i det daglige arbejde.
- Ved finansposteringer udfyldes feltet "Konto" automatisk.
- Ved leverandørfakturaer udfyldes "Modkonto".
- Workflowet tilsidesætter både dine leverandørindstillinger og forslag fra Auto-suggest.
Automatiser håndtering af bankposter
Med den nye funktion Bank Workflows kan du opsætte regler, der automatisk opretter kladdeposteringer på baggrund af dine banktransaktioner præcis, som du ønsker. Samtidig bliver posterne automatisk afstemt i bankafstemningen, så du sparer tid på håndtering af banken i dit regnskab.
Brugervenlige kolonner i Inboxen
Du kan nu tilpasse din Inbox, så den passer til dine behov. Det er muligt at justere kolonnebredde, linjebredde og skriftstørrelse samt vælge, hvilke kolonner der skal vises.
Der er også tilføjet to nye kolonner: "Filnavn" og "Fakturadato". Klik på ikonet i højre hjørne og vælg "Kolonner" for at komme i gang.
Få fuldt overblik over bilag og betalinger i Udgiftsfanen
I Udgiftsfanen har du nu adgang til et bilagsarkiv, der giver dig overblik over bilag, du har godkendt eller afvist. Med en effektiv søgefunktion og filtrering er det nemt at finde tidligere bilag, downloade dem eller tjekke deres status i godkendelsesflowet. Hvis du bruger Smart Pay til betaling af leverandørfakturaer, kan du nu også samle alle dine betalinger ét sted i Udgiftsfanen.
Send "rykker 3" med inkassovarsel og automatisk overførsel til inkasso
Det er nu muligt at sende “rykker 3” med både inkassovarsel og automatisk overførsel til inkasso inden for 10 dage, hvis kunden ikke betaler. Processen håndteres af vores partner Likvido, så du slipper for besværet.
Når du vælger rykker 3 under “rykkere”-fanen, vil et pop-op-vindue give dig mulighed for at aktivere både inkassovarsel og automatisk inkassohåndtering.
Udgiftskonto, projekt og dimension i Udgifter
Nu kan godkendere tilføje en Udgiftskonto, et projekt eller en dimension inden de godkender bilaget for at hjælpe bogholdere og revisorer med at få de rette oplysninger på bilaget.
Ønsker du at se forbedringer fra før 2019, så gå til vores gamle oversigt her.
Bliv en del af vores brugerpanel
Tilmeld dig e-conomics brugerpanel hvor du kan prøve nye funktioner og tiltag af før de bliver tilgængelige og dermed hjælpe os med at skabe det fremtidige e-conomic. Når du tilmelder dig er du samtidig med til at støtte uddannelsen af fremtidige udviklere. Vi donerer 5 kroner til Hack Your Future for hver ny e-conomic bruger som tilmelder sig.
Kontakt supporten
Har du spørgsmål som ikke kan besvares i forum er du velkommen til at kontakte vores support på: