ajour kassesystem - intuitivt og fleksibelt POS system til din butik

Sub title

Få dine data fra ajour overført til e-conomic
App bedømmelse
5 hjerter (37 brugere)

Fordele ved denne app

  • Få automatisk synkronisering imellem e-conomic og ajour
  • Få sikkerhed for, at alle dine finanskonti automatisk synkroniseres med ajour, så dine salg altid havner på de korrekte konti
  • Spar på udgifter til din bogholder, da din bogføring bliver automatiseret

Denne app kræver

  • Point of sale-løsning fra ajour
  • e-conomic aftale
  • ajour aftale
Appen er en del af:

Få dine data fra ajour overført til e-conomic

Du får et kassesystem (POS) til din butik, der er fuldt integreret med e-conomic regnskabsprogram. Kassesystemet imødekommer din bogholders og revisors krav til fulde, så du sparer penge, når de ikke skal bruge ekstra tid på alt papirarbejdet.

Du opnår en automatisk bogføring af alle dine daglige kasserapporter, dine varekøb, finanskonti og salg fra din webshop. Alt synkroniseres i real time med e-conomic, så alle dine systemer altid er 100 % opdaterede, uden at du skal bøvle med det selv. Med Ajour bliver din daglige bogføring legende let, og du undgår kedeligt dobbeltarbejde og manuel bogføring til langt ud på natten.

For at komme i gang kræver det, at du er kunde hos e-conomic og ajour. Du kan prøve e-conomic regnskabsprogram gratis i 14 dage og få en gratis demo af ajour.

Icon

ajour-logo
Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

Ajour®
Ørestads boulevard 67
2300 København S
Denmark

ajour integration til webshop

Efter en simpel opsætning i ajour kører og samarbejder de to systemer 100 % automatisk. Integrationen synkroniserer automatisk dine produkter, varianter, lager og kategorier fra kassesystemet (POS) til SmartWeb. Med Ajour får du mulighed for at vælge, hvilke produkter du ønsker at have på web shoppen.

Når en kunde opretter en ordre på web shoppen, bliver den automatisk overført til Ajour. Det hele sker i real time, så dine data i shoppen altid er opdateret med din fysiske butik.

Bo Rohde Jensen

| Rebike ApS

5
Din bedømmelse: 5
30. JUNI 2016
I samarbejde med Ajour har vi fået konfigureret en helt unik løsning der kan håndterer cykler solgt under den særlige brugtmoms ordning. Det sparer Os nu for ekstra omkostninger pga. dobbelt momsafregning. Vi har også fået en elegant lagerstyring samt integration til economic, hvilket sparer Os for meget tid som nu kan bruges på at tjene penge i stedet! Bo Rohde Jensen, rebike ApS

Carsten Berner, Byliving ApS

5
Din bedømmelse: 5
08. MAJ 2015
I forbindelse med åbning af vores forretning, skulle vi bruge et kassesystem (POS). Vaglet faldt på AJOUR, da det opfylder alle vores krav til et moderne og fleksibelt system, som er yderst brugervenligt og med en support afd. som er særdeles kompetent. Carsten Berner, Indehaver Byliving ApS

Kim Jepsen

5
Din bedømmelse: 5
07. APRIL 2015
Vi startede med at bruge Ajours kasse løsninger med 2 iPads i begyndelsen af 2015. Der var et stort behov for at få opdateret alle VINOBLE Esbjergs edb systemer, i forbindelse med en flytning af butikken. Butikken var begyndt at fokusere meget på detailsalg, og kassen skulle være meget hurtig at bruge, samt være meget fleksibel i dens opbygning, da kunderne tit havde meget individuelle behov. Valget faldt på Ajour da de levede op til alle de krav en moderne detailbutik stiller. Brugervenlig opsætning – mobilitet – individuel opsætning af kasse – debitormodul – fleksible varenumre er blot nogen af de krav butikken havde til systemet. Efter endt opsætning, som blot tog en enkelt aften, var butikken klar til at bruge det nye kassesystem. Betjeningen var hurtig lært, og da de basale funktioner var behærsket kunne butikken kaste sig over udvidet betjening. De dygtige programører hos Ajour fik tilpasset kassen, så den kunne håndtere mange forskellige betalingsmetoder såsom mobilepay, fakturaer, kontanter samt et hav af betalingskort. Før vi brugte Ajour, havde butikken en bogholder ansat. Nu foregår alt optælling og afstemning på 5 minutter, så resurserne er frigjorte til andre ting, som at sælge varer. Vi kan kun give de varmeste anbefalinger, hvis du påtænker at opgradere dine kasseløsninge

Paradis Nørregade

5
Din bedømmelse: 5
17. FEBRUAR 2015
Anbefaling af Ajour. Vi i Paradis Bruunsgade og Nørregade i Aarhus har igennem et år brugt Ajour som udbyder på vores kassesystem. Vi er yderst tilfreds med dem, de yder en god service i form af hjælp ved problemer, men bestemt også i oplæringsprocessen. Ajour har en god platform af muligheder, der kan vælges til og fra alt efter behov af statistik o.l. Kassesystemet skræddersyes efter vores behov, hvilket er virkelig godt, så er der ikke overflødige funktioner i systemet, men kun det vi bruger. Ajour kassesystem kan varmt anbefales. Med venlig hilsen Rasmus Byrialsen – Paradis Aarhus

OsloPlads

5
Din bedømmelse: 5
16. FEBRUAR 2015
cafe kunst og fællesspisning på den frie udstilling: Der er ikke så meget at sige det fungere bare som det skal, uden for mange dikkedarer

Strandgade 98

5
Din bedømmelse: 5
16. FEBRUAR 2015
Restaurantkantinen på Christianshavn: Med 200 daglige gæster der selv skal slå ind på kassen hvad de spiser og drikker er det lidt en kadeau til brugerfladen hos Ajour at vi ikke skal hjælpe flere end vi gør.

Sankt Annæ 8

5
Din bedømmelse: 5
16. FEBRUAR 2015
spisekøkken og vinbar. Jeg elsker touchscreenen på Ajour. Så kan jeg nemmelig have et glas vin i den anden hånd mens jeg slår ind på kassen

20a

5
Din bedømmelse: 5
16. FEBRUAR 2015
Restaurant og stamsted med højt humør: Med mange gæster og et til tider hektisk tempo med mange bestillinger er det rart at kassen er nem, overskuelig og lige til at gå til.

Nr18

5
Din bedømmelse: 5
16. FEBRUAR 2015
Vi bruger Ajour, da der er lige så nemt som at åbne flaske vin.

Sarah

5
Din bedømmelse: 5
12. FEBRUAR 2015
Efter at vi selv har bogført i over et år har det være fantastisk at få vores kassesystem med Ajour integreret med økonomisystemet Economic. Nu bliver vores kasseafstemninger overført direkte til vores økonomisystem Economic. Det er tidsbesparende og en fornøjelse at bogføre – næsten noget man glæder sig til. Polite ApS

Michael Stephensen, Chili kids Fashion & Sport ApS

5
Din bedømmelse: 5
19. DECEMBER 2014
I Chili Kids Fashion & Sport Aps. Til min nye koncept butik, der åbnede 1/10-2014 skulle jeg bruge en leverandør af en kasseløsning, der kunne integreres med et online økonomisystem, og på sigt en webshop. Efter jeg havde set hvad andre udbydere kunne tilbyde, havde jeg en super professionel samtale med salgs afdelingen, valget faldt på Ajour. Dette har jeg på ingen måde fortrudt, efter mine mange år inden for Detail brancen, har jeg brugt og set en masse forskellige løsninger, men dette er nok det smarteste og nemmeste system, jeg har arbejdet med. selve kassen, er simpelhen så nem og brugervenlig, lige til at gå til. Back office og integrationen med E-conomic funger. supporten er helt i top, man føler aldrig at man er til besvær lige meget hvor mange gange, man kan finde på at ringe til dem på en dag. Ajour har nu også hjulpet mig med at få fremstillet Gavekort med logo på, og vores nye webshop chilikids.dk spiller max. Jeg er helt sikker på at vores samarbejde med Ajour, kommer til at nå nye højder, i form af Chili Kids udvikling. jeg giver Ajour mine bedste anbefalinger og du er altid velkommen til at kontakte mig for yderligere information. Michael Erslev Stephensen Chili Kids Fashion & Sport Aps.

Jesper Strube - Paradis-is. Roskilde

5
Din bedømmelse: 5
21. AUGUST 2014
Vi har i år skiftet vores gamle kassesystem ud med Ajour- hvis bare vi havde gjort det noget før. Ajour har vist sig at være utrolig stabilt, vi har ca. 100.000 transaktioner på et år i vores 2 butikker. Driftsstabilitet er altafgørende for os. Derudover giver Ajour muligheden for at skræddersy systemet så det passer lige ind i den enkelte butiks behov. Vi har haft brug for at få nogle specifikke rapporter for hver enkelt sælgers salg- et vigtigt redskab i vores interne træningssystemer. Når man som vi sælger is, er det utrolig vigtigt at få maksimalt ud af de sparsomme solskinstimer. Dette har Ajour hjulpet os med. Supporten kender deres eget system ind og ud – ja, det burde være en selvfølge, men det er det ikke! Vi oplever Ajour som engagerede i vores behov, og ser frem til fortsat samarbejde Med venlig hilsen Jesper Strube Paradis-is, Roskilde

Sebastian Bøje - Den Gyldne Hane

5
Din bedømmelse: 5
20. AUGUST 2014
Anmeldelse af E-conomic E-conomic er et meget bruger venligt system med god vejledning, både via video klip samt skriftlige forklaringer. En stor fordel er når dataene fra kassesystemet bliver overført til en kassekladde, hvor du kan arbejde i kladden og afstemme inden bogføring. Efter nattens opdateringer, kan man følge med i din virksomheds regnskab. Ajour har været meget hjælpsomme i forbindelse med integrationen af Economic. De har tålmodigt besvaret spørgsmål og foretaget ændringer således at opsætningen blev tilpasset netop vores virksomhed. Via kassesystemet kan man sende faktura direkte pr. mail, da Ajour er koblet sammen med E-conomics debitor system. Det gør det nemt og hurtigt at holde styr på senderegningerne. Ajour Ajours kundeservice, Rasmus Maibohm har lige fra dag et, været exceptionelt behjælpelige med alt lige fra opsætningen af systemet, til løbende spørgsmål vi nu havde omkring programmet. Igennem hele forløbet, har vi været i en god dialog, og følt os trygge igennem købsprocessen. Det er ikke et spørgsmål om, om hvorvidt noget kan lade sig gøre, men hvordan den bedste løsning bliver udformet, så det passer bedst til os. Kassesystemet er meget brugervenligt, simpelt samt let læseligt så alle kan være med, fra unge der næsten er født med en iPad i hånden til den lidt ældre generation. Opsætningen er nem at finde rundt i og er med til at skabe en arbejdsplads uden kommunikations fejl, fejlbestillinger eller retur bon ‘er.

Jan Abrahamsen

5
Din bedømmelse: 5
19. AUGUST 2014
Som ny leverandør af vores kasse og produktionssystem, har jeg arbejdet med Ajour i 6 måneder. Det har for vores virksomhed været et logisk og rigtigt valg. Vi har oplevet en stor velvillighed til at få implementeret de ting som gør systemet særdeles velegnet og brugbart. Desuden har supportfunktionen været hurtig, effektiv og tilgængelig når behovet har været der. Jeg ser Ajour som en seriøs samarbejdspartner i mange år fremover. Med venlig hilsen Jan Abrahamsen - Paradis Horsens & Juelsminde.

Jørgen Bjerre - Paradis Danmark A/S

5
Din bedømmelse: 5
15. AUGUST 2014
Stabilt og fleksibelt kasse- og produktionssystem - Vi brugte 2 år på at finde et kasse- og produktionssystem, der kunne håndtere en kæde på over 100 butikker, men kunne læres på 20 minutter. Paradis er landsdækkende i Danmark med over 1000 ansatte i Paradis-regi, hvor der årligt åbner 7-8 nye butikker. Paradis er nu også startet på de internationale planer med 3 butikker i Los Angeles og det er ingen hemmelighed at der er vækstambitioner i udlandet.
 Ajour har leveret et kassesystem som er yderst brugervenlig og lavpraktisk og det er en stor fordel når vi skal ansætte og oplære over 1000 medarbejdere. I Paradis er der ekstrem travlt om sommeren og der har vi mulighed for at tilknytte Ipads til kassesystemerne som ekstra kasser uden meromkostning og det giver en fleksibilitet som vi ikke har haft før ” Paradis er en vækstvirksomhed og arbejdsbyrden stiger i takt med antallet af butikker. Derfor kræver vækst en langt højere grad af automatisering mellem systemerne. Vi har brug for at budgettal kun skal tastes ind et sted. Ajour henter automatisk budgettal og andre data i e-conomic og kan danne rapporter af nøgletal fra butikkernes bogholderi og sammenligne dem med salgs- og produktionsdata. Ajour har udviklet et Dashboard som på en nem måde samler overblikket over de enkelte butikkers drift. Vi har på den måde fået et effektivt redskab til automatisk at sammenligne data på tværs af butikkerne. Uden denne mulighed ville vi ikke kunne benchmarke butikkerne effektivt op mod hinanden” siger han. Automatisk overførsel til økonomisystemet En tidsbesparende faktor for butikkerne er, at omsætning og de mange fakturaer, som hver butik løbende betaler, fremover vil blive bogført automatisk. Omsætningstal og købsfakturaer bliver hver aften eksporteret til økonomisystemet hvor det ligger klar til bogføring. Det betyder en pæn besparelse på omkostninger til revisor og bogholder. I stedet for at revisoren skal sidde og udspecificere varekøb på de rigtige konti så sker det automatisk. Web-shop og loyalitetskort Paradis har mange stamkunder som handler flere gange om ugen i en af de mange butikker og dem vil Paradis gerne gøre noget ekstra for. ” Vi har rigtig mange stamkunder i Paradis og de bruger ofte loyalitetskort der giver 10 % rabat eller forudbestiller is på hjemmesiden. Ajours integration med webshoppen gør det muligt at kundernes køb på hjemmesiden, med eller uden loyalitetskort, automatisk bliver bogført på en særskilt konto i regnskabet, fordi der er sammenhæng mellem webshop og økonomisystem ” ” Sammenhængen gør også at kunderne får mulighed for at se deres saldo på loyalitetskortene

Anders Juhl

5
Din bedømmelse: 5
14. AUGUST 2014
I forhold til vores fysiske størrelse og placering er Karen Blixen Museet et meget velbesøgt sted, hvor omkring 35.000 årlige gæster både skal købe entrebillet og handle i vores lille museumsbutik. Salget af varer betyder meget for museets økonomi, idet vi er privatejet. Ved hjælp af Ajour har vi fået et fantastisk overblik over vores løbende salg og har i løbet af få måneder kunnet justere os frem til et bedre sortiment og øget salg. Statistikken fra Ajour er rørende nem at trække ud og bearbejde, så medarbejdere og ledelse let kan se, hvad der virker, og bliver positivt inspireret. Der er så mange fordele at jeg ikke kan nævne dem alle, men bl.a. får vi dimensioneret vores indkøb af varer korrekt, vi har styr på forskellige gæstetyper, kontant-håndteringen er væsentligt forenklet og alle oplysninger synkroniseres med Economic - det hele med venlig og imødekommende support Med venlig hilsen Anders Juhl, Museumskoordinator Karen Blixen Museet.

David Manniche

5
Din bedømmelse: 5
09. JULI 2014
Vi var på udkig efter en erstatning for vores gamle POS-system til vores butik og valgte her Ajour. Vi har indtil nu kun haft gode erfaringer og oplevelser med Ajour - det er et meget brugervenligt system som er nemt at gå til, de har en god og hurtig support og et ekstra plus er at det integrerer med E-conomics. Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger Med venlig hilsen David Manniche JEWLSCPH

Birgit Astrup

5
Din bedømmelse: 5
07. JULI 2014
Vi er et lille sted hvor hovedaktiviteten ligger i sommerhalvåret og hvor vi har mange nye medarbejdere hele tiden. Her er vores Ajour kasse uundværlig. Det tager under 2 min at sætte en ny medarbejder ind i kassefunktionerne. Det er ekstremt brugervenligt og intuitivt – lige til at gå til. Ligeledes er det supernemt at lægge nye varer ind, ændre pris m.v Herudover har systemet ufattelig mange funktioner, således at man nemt kan optimere virksomhedens salg og effektivere administrationen. Venlig hilsen Birgit Astrup

Michael Salomonsen

5
Din bedømmelse: 5
07. JULI 2014
Jeg ejer 3 is butikker i Aalborg og er dybt afhænning af et kasse/produktions systemet som virker. Ajour har leveret en enkel og praktisk løsning, som har fungeret fra dag 1.Og nemt at arbejde i for alle medarbejder. Og skulle man have ændringer er det nemt og hurtig og få rettet til. Jeg kan varmt anbefale Ajour, og står gerne til rådighed for yderligere. Med venlig hilsen Michael Salomonsen Paradis-is, Aalborg

Paradis Lyngby

5
Din bedømmelse: 5
27. MARTS 2014
Kære Ajour Vi har nu kørt med jeres system i næsten 6 måneder, det er en fornøjelse endelig at have et kasse system der virker, og på alle måder gør det nemt for os i hverdagen. Ajour har formået at yde en god opstart med masser af hjælp til at få systemet op at køre, og deres support efterfølgende har bare været i top. Vh. Mo Strøm Petersen Ejer: Paradis Lyngby Hovedgade, & Paradis Lyngby Storcenter

Paradis Østerbro/Trianglen

5
Din bedømmelse: 5
27. MARTS 2014
Efter lang tids søgen faldt vores valg på Ajour som ny leverandør af POS-udstyr. Vi en del af en større kæde og der er derfor mange behov der skal tilgodeses – her følte vi at Ajour var den udbyder der bedst kunne leve op til den fleksibilitet og de krav som en sådan udfordring kan byde på. Opstarten med Ajour har budt på mange problemstillinger men Ajours support og villighed til at se slutbrugerens behov som alfa/omega i denne relation har fuldt ud levet op til det vi forventede. Vi glæder os til et frugtbart samarbejde med Ajour fremadrettet Paradis Østerbro/Trianglen

Lars Bertelsen - Paradis is

5
Din bedømmelse: 5
22. JANUAR 2014
Efter længe at have ledt efter en ny systemleverandør til vores salg og produktion, faldt valget på Ajour. Vi er en kæde bestående af ca. 40 butikker, og er afhængige af et solidt og stabilt system. Vi er en sæson forretning og har meget store udsving i antallet af ekspeditioner. Dette sammenholdt m. at vi har næsten udelukkende ung arbejdere ansat, stiller store krav til vores kassesystem. Bekymringerne var mange inden vi skiftede, men jeg må sige at de er blevet gjort til skamme. Ajour har leveret en enkel og praktisk løsning, som har fungeret fra dag 1. Vejen fra tanke til handling er kort, og Ajour har været meget lydhøre over for vores ønsker og ideer. Vores ansatte har efter en kort introduktion,kunnet bruge systemet og der har ikke været problemer af nogen slags. Jeg kan varmt anbefale Ajour, og står gerne til rådighed for yderligere. Lars Bertelsen Adm. direktør Paradis is lbertelsen@paradis-is.dk

iRep.DK

5
Din bedømmelse: 5
07. NOVEMBER 2013
Vi har hos iRep.DK valgt at benytte Ajours kasseløsning til vores mange afdelinger på tværs af Danmark. Med integrationen til e-conomic, tilbød Ajour lige præcis den fleksible og effektive løsning vi efterlyste hos iRep. Bogføringen fungerer smidigt og vi sparer enormt meget tid ift. en manuel handling. Systemet er meget brugervenligt, og med afdelings-opdeling er det enormt nemt for os overskue omsætning, priser, salg m.v. i de enkelte forretninger ved brug af få knapper. Ydermere har vi mulighed for klub-kort, som giver vores kunder bonus hver gang de handler, og derved sikrer et både tilfreds og loyalt kundesegment. Jeg kan klart anbefale Ajour, hvis man bruger e-conomic og har brug for en let og effektiv måde at håndtere sin forretning på. Med venlig hilsen Jakob Højland Partner - iRep.DK

Nicolai

5
Din bedømmelse: 5
07. NOVEMBER 2013
Jeg valgte Ajours løsning på baggrund af gode anbefalinger fra andre i branchen, og må sige at dem har de levet op til på alle punkter. Løsningen kører på en iPad og er integreret med mit økonomisystem således der spares tid og penge på den daglige administration. Ønsker man en samarbejdspartner der lever op til sit ansvar så kan jeg kun give mine bedste anbefalinger til Ajour. Med venlig hilsen Nicolai 2402 ApS

Mariehønen

5
Din bedømmelse: 5
29. OKTOBER 2013
Mariehønen Hammel åbnede i november 2003, ligger i TEMA Centret på Østergade i Hammel. Da vi har et stort udvalg af legetøj og Børnetøj. - var det derfor meget vigtig for os at, administration, regnskab og kasselinie skulle være integreret, samt meget brugervenlig. Ajour anbefalede regnskabs-programmet e-conomic. Mariehønen har samarbejdet med Ajour kasse system siden den åbnede. Vi overtog Mariehønen i 2011, hjalp de os med alt. Vi har en god kontakt med Ajour Support, og kan de ikke fikse det øjebliklig, har vi så meget tillid til Ajour, at vi ved at de får det ordnet hurtigst muligt. Hos Ajour er de heller ikke blege for at hjælpe os, hvis det er nødvenligt udover support tid. Kan kun anbefale dem til andre. Vi er yderst tilfredse. Med venlig hilsen Mette Kristensen Indehaver

Ulrik Bach

5
Din bedømmelse: 5
21. OKTOBER 2013
Bacheriet er blevet anbefalet at køre e-conomic af Ajour i vores bagerforretning. Det har været en stor hjælp for os. Systemet er let at forstå og let at bruge i det daglige, vi kan kun anbefale det til andre som Ajour gjorde til os. Venlig hilsen. Ulrik Bach. Bagermester i allingåbro

Thomas Stecher

5
Din bedømmelse: 5
18. OKTOBER 2013
Vi har anvendt Ajour siden foråret 2013, og har fået et fantastisk værktøj i hverdagen. Med håndholdte enheder, plukkesedler i baren, og selvfølgelig bonprinter til køkken, har vi fået en meget smidig og hurtig ekspedition. Det har været muligt for os, at udvide vores udeservering med 40 pladser på grund af effektiviteten med håndholdte enheder. Bryghuset Møn

Normal ApS

5
Din bedømmelse: 5
03. APRIL 2013
I forbindelse med opstarten af et nyt landsdækkende butiks- og webkoncept var vi opsatte på at finde en leverandør af en kasseløsning, der effektivt og pålideligt kunne spille sammen med vores webshop og økonomisystem, og som samtidig kunne supportere os med præcis de informationer vi har brug for til at træffe så sikre beslutninger som muligt. Fra min tid som stifter af wupti.com er jeg opmærksom på, hvor vigtigt det er at få den rigtige løsning. Efter at have sonderet udbyderne stod det klart, at Ajour var det helt oplagte valg. Løsningen er utrolig gennemtænkt og fungerer på et helt lavpraktisk plan, samtidig med den er i stand til at håndtere komplekse problemstillinger nemt og effektivt. Den er tydeligvis udviklet af personer, der har viden og forståelse for, hvordan en butik og webshop drives i praksis. Systemet dækkede stort set alt hvad vi havde behov for. Dog havde vi nogle ønsker i relation til afgiftsberegninger og særlige udskrifter. Disse udviklingsopgaver blev udført ekstremt hurtigt og uden at gøre tingene mere indviklet end de er. Jeg har ikke tidligere oplevet så hurtig og effektiv servicering før, og man føler aldrig man er til ulejlighed. Altid venlige og imødekommende medarbejdere, der smider hvad de har i hænderne for at hjælpe. Vi er bestemt ikke færdige med Ajour – tværtimod! Jeg giver Ajour de bedste anbefalinger og du er velkommen til at kontakte mig for yderligere information. Torben Mouritsen Normal ApS

Simon Says

5
Din bedømmelse: 5
25. MARTS 2013
Ultimo oktober 2012 startede vi forretning i Roskilde. I den forbindelse købte vi "Ajour Prestige" med integration til webshop og e-conomic. Vi fik god hjælp til opstart og oprettelse af varer samt en god generel introduktion af hele systemet. Systemet fungerer overordnet upåklageligt. De småfejl vi har oplevet undervejs har Ajour hjulpet os med. Supporten er generel god. Det er nemt at komme i kontakt og få hjælp on-line. Vi glæder os til at bruge håndscanneren til opdatering af lagerstatus. Med Venlig Hilsen Kristoffer Baun & Cecilie Lyderik.

iCatch

5
Din bedømmelse: 5
28. FEBRUAR 2013
Vi valgte Ajour da vi efter længere søgen på internettet fandt dem mest interessant, i forhold til, at vi både vil have integration af vores webshop og af e-conomic. Vi føler med ajour har vi fået den løsning, der gør at vi ikke skal oprette varer både det ene og det andet sted, samt holde os ajour med, at bogføringen sker da dette også sker automatisk. Vi vil samtidig gerne sige stor tak til Ajour for den support de giver og er hurtige til at svare på ens henvendelser. Med Venlig Hilsen www.i-catch.dk Jan og Henrik Kjær

Rune Aaby

5
Din bedømmelse: 5
19. FEBRUAR 2013
Tilkendegivelse overfor Ajour Vi har i 3 år haft et samarbejde med Ajour omkring vores kassesystem, vi har nu taget skridtet videre, og lavet en kombineret løsning med Economic, sådan hele som regnskab i dag køre Online og helt af sig selv. Vi har altid fået en ærlig og imødekommende vejledning af support teamet hos Ajour, som altid står klar til at hjælpe med div. Problemer. Igennem hele forløbet har vi følte os trykke og godt vejledet, det har gjort overgangen fra det manuelle arbejde til digitalt arbejde helt gnidningsfrit. Vi kan til en hver tid anbefale både Ajour og Economic som begge gør vores dagligdag lettere. Vi ser frem til mange gode oplevelser med begge partner ved vores side. Mvh Rune Aaby Direktør

Billig-arbejdstøj

5
Din bedømmelse: 5
01. OKTOBER 2012
I den vestjyske by Spjald, ligger vores firma TKS Teknik Aps som står bag succesen billig-arbejdstøj.dk, billig-servicetøj.dk, billig-kokketøj.dk billig-arbejdsfodtøj.dk samt billig-reflekstøj.dk Firmaet leverer beklædning og fodtøj til special brancher hovedsagligt via vores webshops. Vores vækst, og dermed også efterspørgslen af vores produkter, er steget i en sådan grad at vi har eftersøgt et system, som kunne samle og effektivisere vores rutiner i den travle hverdag. Systemet skulle kunne håndtere bestillinger fra vores 5 webshops samt direkte salg fra lager i realtid, så vores priser, lagerbeholdning, rabatter og restordre altid var opdateret. Samtidig skulle systemet kunne integreres direkte til e-conomic, som er vores regnskabssystem. Valget faldt på Ajour som kunne levere en løsning som opfyldte disse krav. Ajour giver os flere muligheder, som kan udbygge kunde håndtering vores i vores butik og webshops. Med venlig hilsen Tommy Søndergård Adm. direktør www.billig-arbejdstøj.dk

Alphastore

5
Din bedømmelse: 5
26. SEPTEMBER 2012
Da vi både har en fysisk forretning og en webshop indså vi hurtigt at det var vigtigt for vores forretning at finde en kasseløsning som kunne integreres sammen med webshoppen for at eliminere fejl-muligheder og effektivisere vores arbejdsrutiner så der kunne blive mere tid til markedsføring, og til at servicere vores kunder. Ajour havde den helt rigtige løsning, med en fuldstændig integration til webshoppen og e-conomic blev alle fejlmuligheder elimineret på en gang og vores arbejdsrutiner effektiviseret. Hvis man ønsker at spare på udgifterne til bogholder og ekstra personale er Ajour den helt rigtige løsning. Med venlig hilsen Brian Jørgensen Adm. Direktør Alphastore

Anettes Sandwich

5
Din bedømmelse: 5
25. SEPTEMBER 2012
Som indehaver af Anettes Sandwich i Aarhus med 7 travle butikker, var jeg på udkig efter et system som kunne samle driften og overblikket et sted. I vores butikker er der stor kundestrøm og mange stamkunder. Derfor var det ønskeligt at jeg samtidig kunne få en form for elektronisk kundekort samt elektronisk gavekort, som kunne oprettes og benyttes i alle butikkerne. Eftersom e-conomic er vores økonomisystem, var det også et krav at systemet kunne integrere til dette. Valget faldt på Ajour som kunne levere et system med ovennævnte faciliteter. Systemet er bygget om omkring en koncernløsning som jeg kan tilgå hvor jeg end befinder mig, og centralt styre priser, varer, kampagner, kort statistikker og lignende. Når de enkelte butikker opgør dagens salg, overføres kasseopgørelserne pr. automatik til e-conomic. Samlet set har dette betydet en stor tidsmæssig besparelse for vores virksomhed. Med venlig hilsen Anettes Sandwich Niels J. Rasmussen Indehaver

Restaurant Snekken

5
Din bedømmelse: 5
25. SEPTEMBER 2012
I samarbejde med Vikingeskibsmuseet sætter Restaurant Snekken fokus på Vikingernes fine madkultur. Råvarerne er sæsonbetonede og dokumenterede fra den nordiske Vikingetid - herunder også råvarer som Vikingerne hjembragte fra udlandet. Smag, anretning og tilberedningsmetoder er nutidige. Vores dogme har givet mange nye gæster, idet vi har fået en historisk, politisk- og nutidig vinkel på madoplevelsen Som travl spisehus med fokus på julefrokoster, nytårsmenuer, møde pakker, firma arrangementer og særdeleshed glade tilfredse gæster har en 100% integration mellem ajour kassesystemer, Snekkens hjemmeside og vores bogholderi gjort, at vi har sparret op til 50% på det daglige bogholderi og samtidig kunne imødekomme vores gæster på fakturering og opfølgning med ean fakturering sende regninger eller forudbetalingen. Med venlig hilsen Restaurant Snekken www.snekken.dk Tlf. 46 35 98 16

Susanne Sørensen

5
Din bedømmelse: 5
13. SEPTEMBER 2012
Efter lang tids søgning efter et kassesystem til min nystartede butik, faldt jeg endelig over Ajour. Fra erfaren detailhandler, havde jeg fra starten nogle ufravigelige funktionalitetskrav, som skulle være opfyldte: Systemet skulle fungere via de nye moderne iPad’s. Systemet skulle være let anvendeligt Systemet skulle være skalerbart, så jeg kunne udvide med flere butikker. Der skulle være mulighed for at integrere direkte med en webshop Der skulle være en form for kortstyringsfunktion, som på sigt skulle kunne bruges frit mellem flere butikker. Der skulle være mulighed for integration til regnskabsprogram. Det var lidt af en opgave jeg var kommet på. Men til sidst faldt jeg over Ajour. De holdt stålfast på at det var der ingen problemer i. Hmmm. Store ord, men jeg må virkelig erkende, at det var der så sandelig heller ikke. Smart, ultramoderne system via iPad, som rummer alle de funktionaliteter som jeg efterlyste, og en hel del flere. Skalerbart med webshopintegration og direkte overførelse af regnskabstal til e-conomic. Nu venter jeg bare på at komme i gang med min store drøm med flere butikker og webshop. Og..Selvfølgelig med Ajour som samarbejdspartner. Med venlig hilsen Susanne Sørensen

Stine Knudsen

5
Din bedømmelse: 5
06. JULI 2012
Let og effektivt Jeg er utrolig glad for at jeg valgte Ajour som min fremtidige partner. Ajour er et system som virker let og effektivt. Med Ajour kan man følge med i sin butik fra alle computere. Uanset om jeg sidder hjemme eller er på rejse kan jeg let følge med i salget, sætte varer på udsalg, bestille varer og meget mere. Ajour styrer vores webshop og når kunder køber en vare kan vi se hvad der er på lager, dette har bevirket at vi har sparet min. 50 % tid på at håndtere webshop ordrer da varen altid er på lager, og vi derfor kan sende varen med det samme til kunden. Derudover så er det utroligt let at bogføre i Ajour da alle salgsdata automatisk kommer ind i E-conomic, så jeg sparer mange penge til bogholder og revisor. Et system jeg kan ANBEFALE til alle som vil have et gennemtænkt system, både til butik og webshop. Mange hilsner Stine Knudsen, www.loppetjansen.dk

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis