Shopify med Storebuddy

Hero sub title: 
Sæt din Shopify shop på autopilot med Storebuddy

Fordele ved denne app

  • Spar tid på din bogføring
  • Få overblikket tilbage
  • 5-stjernet support

Denne app kræver

  • e-conomic-aftale
  • Storebuddy-aftale
Appen er en del af:

Hvad kan du med Shopify-appen?

Når der går et salg ind i din webshop, så sørger vi helt automatisk for, at salget bliver bogført i e-conomic. Storebuddy giver dig derudover et fantastisk overblik over din bogføring. Du kan altid se hvilke ordrer, der er bogført, hvornår det er sket samt om fakturaen er sendt til kunden, er betalingen bogført - og meget mere.

Vi har gjort en dyd ud af at opsætningen skal være så enkel og simpel, at det kan klares uden nogen former for tekniske kompetencer. Når du bruger Storebuddy, er du lykkelig befriet for plugins, installationer og andre besværligheder.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

Storebuddy ApS
Njalsgade 76
2300 København S
Denmark

Sådan fungerer Shopify-integrationen:

Når din Shopify-ordre opfylder de kriterier, du har angivet for hvornår den skal bogføres - det kunne fx være, at den tildeles ordrestatus “gennemført” - opretter Storebuddy helt automatisk fakturaen i e-conomic. Du vælger selv om fakturaen skal godkendes, samt om du ønsker den sendt via mail til din kunde.

 

Automatisk oprettelse af fakturaer

Der oprettes automatisk en fakturakladde i e-conomic. Du vælger selv dine kriterier for, hvornår ordren skal bogføres i e-conomic.

 

Automatisk godkendelse

Fakturakladder kan naturligvis godkendes automatisk, således det eneste du skal gøre er at registrere betalingen, når pengene går ind på din konto - med mindre du også benytter Storebuddy Payouts, som sørger for, at dine indbetalinger bliver bogført automatisk.

 

Fantastisk sammenkædning af betalingsmetoder og betalingsbetingelser

Storebuddys e-conomic integration har den store fordel, at du for hver af dine betalingsmetoder i webshoppen kan vælge, hvilke af dine e-conomic betalingsbetingelser, der skal benyttes. Det giver - modsat andre integrationer - friheden til, at nogle ordrer kan oprettes, som kreditkort-salg, mens andre kan oprettes med fx 8 dages betalingsfrist.

 

Automatisk kundeoprettelse

Kunden oprettes automatisk i e-conomic. Er der tale om et gensalg tilknyttes salget naturligvis til den eksisterende kunde.

 

Automatisk produktoprettelse

Når et produkt sælges oprettes det automatisk i e-conomic. Næste gang produktet sælges benyttes det allerede oprettede produkt.

 

 

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis