Lagerstyring til din webshop

Velkommen til e-conomics nye lagerstyringssystem Lager af Rackbeat
– en skræddersyet lagerløsning, som optimerer arbejdsprocesserne
i din shop og sikrer dine kunder gode oplevelser.   

Med Lager af Rackbeat kan du:

 Automatisere genbestilling af varer
 Samle dine leverandører i en samlet oversigt
 Oprette hyldelokationer og plukkelister

 

Om flytningen til Lager af Rackbeat

 

 
 
 
 

Brugervenlig og effektiv lagerstyring

 

Bevar og styrk din forretnings gode omdømme og dine kunderelationer med et digitalt lagerstyringssystem af høj kvalitet. 
Med Lager af Rackbeat ser du ind i en arbejdsdag med et præcist overblik over din forretning. Den fleksible og brugervenlige platform giver dig og dine ansatte direkte adgang til en altid opdateret lagerbeholdning. Derudover bliver flere tidskrævende opgaver automatiseret, som frigiver tid til at udvikle forretningen – eller til at give dine kunder en ekstraordinær oplevelse. 

Du skræddersyer lige den løsning, som passer til din forretning, branche og arbejdsgang, ved bl.a. at sammensætte lager- og økonomistyring med de øvrige tredjepartsløsninger, du bruger dagligt.

 

Fleksibilitet
Tilpas funktioner og system til din arbejdsdag
— ikke omvendt

Overblik
Færre fejl giver
besparelser i tid og penge

Rapporter
Indsigt i muligheder, som
optimerer og strømliner

 

Specialiserede lagerfunktioner der skaber værdi

 

Få specialiserede lagerfunktioner, som giver dig fuldstændig styr på de vigtigste hv'er i din arbejdsdag med produktet i fokus, nemlig: hvilke, hvor mange, hvem, hvorhenne og hvornår. På den måde effektiviserer du din forretning og sikrer, at dine varer altid kommer over målstregen til tiden.

 
 
 
 
 
 
 

Hyldelokationer og plukkelister som effektiviserer arbejdet

 

Opdel dit varelager og gør det mere overskueligt med varer, som er nemme at tilgå. Du kan inddele lageret i flere lokationer, rum og hylder – alt efter dine specifikke lagerbehov og arbejdsgange. Derudover får du adgang til scanbare plukkelister, der effektiviserer dit plukkearbejde og gør plukke- og pakkearbejdet lettere og hurtigere for dine medarbejdere og dig selv. Det betyder også, at du hurtigere kan sende dine ordrer afsted.

Se om din faktura er berettiget til Straksindbetaling

 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 
 
 

Automatiske påmindelser om bestilling af nye varer

 

Med Lager af Rackbeat kan du angive en minimumslagerbeholdning for alle dine varer. Funktionen i systemet giver dig besked, når et produkt er solgt i en mængde, som kræver, at der skal bestilles nye varer hjem. På den måde kan du altid imødekomme kundernes efterspørgsel på et bestemt produkt. Fx hvis du angiver et minimum for et produkt på 50 stk., så får du en automatisk påmindelse om, at du skal genbestille produktet, når der kun er 50 stk. tilbage på lageret – som genbestilles ved tryk på en knap.

 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

Klare oversigter over indkøb, lagerbeholdning og salg

 

Lager af Rackbeat gør din forretning mere overskuelig. I fanerne “Varer” og “Salg” modtager du nemlig live-opdateringer på dine igangværende ordrer. Her tilgår du også de væsentligste oplysninger såsom: leveringsdatoer, leverandører, hvorvidt varerne er modtaget/sendt, modtageren, omkostningerne m.m. Ligesom du også kan oprette nye ordrer og trække gamle rapporter på dine indkøb og salg. Under fanen "Rapporter" kan du også trække gamle rapporter samt se din lagerbeholdning og finanslagerværdi.

Modtag fakturaer elektronisk via EAN med Smart Inbox

 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 
 
 

Styr på alle indkøbsaftaler med en leverandøroversigt

 

En leverandøroversigt overskueliggør og effektiviserer din indkøbsproces. I oversigten tilgår du dine leverandøroplysninger og bestiller nye varer direkte fra leverandøren. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe eller maile til dine leverandører, når du skal bestille en vare. Når du har en samlet oversigt over alle dine leverandører, bliver det også nemmere for dig at skifte en leverandør ud, hvis der opstår en prop i forsyningskæden.

 
 
 
 

Tilføj Lager af Rackbeat til din aftale    Lad os tage en snak om dit lager

 
 
 
 

Specialiserede lagerfunktioner der skaber værdi

 

Få specialiserede lagerfunktioner, som giver dig fuldstændig styr på de vigtigste hv'er i din arbejdsdag med produktet i fokus, nemlig: hvilke, hvor mange, hvem, hvorhenne og hvornår. På den måde effektiviserer du din forretning og sikrer, at dine varer altid kommer over målstregen til tiden.

 
 

Se om din faktura er berettiget til Straksindbetaling

 

Hyldelokationer og plukkelister som effektiviserer arbejdet

 

Opdel dit varelager og gør det mere overskueligt med varer, som er nemme at tilgå. Du kan inddele lageret i flere lokationer, rum og hylder – alt efter dine specifikke lagerbehov og arbejdsgange. Derudover får du adgang til scanbare plukkelister, der effektiviserer dit plukkearbejde og gør plukke- og pakkearbejdet lettere og hurtigere for dine medarbejdere og dig selv. Det betyder også, at du hurtigere kan sende dine ordrer afsted.

 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 

Automatiske påmindelser om bestilling af nye varer

 

Med Lager af Rackbeat kan du angive en minimumslagerbeholdning for alle dine varer. Funktionen i systemet giver dig besked, når et produkt er solgt i en mængde, som kræver, at der skal bestilles nye varer hjem. På den måde kan du altid imødekomme kundernes efterspørgsel på et bestemt produkt. Fx hvis du angiver et minimum for et produkt på 50 stk., så får du en automatisk påmindelse om, at du skal genbestille produktet, når der kun er 50 stk. tilbage på lageret – som genbestilles ved tryk på en knap.

 
 

Modtag fakturaer elektronisk via EAN med Smart Inbox

 

Klare oversigter over indkøb, lagerbeholdning og salg

 

Lager af Rackbeat gør din forretning mere overskuelig. I fanerne “Varer” og “Salg” modtager du nemlig live-opdateringer på dine igangværende ordrer. Her tilgår du også de væsentligste oplysninger såsom: leveringsdatoer, leverandører, hvorvidt varerne er modtaget/sendt, modtageren, omkostningerne m.m. Ligesom du også kan oprette nye ordrer og trække gamle rapporter på dine indkøb og salg. Under fanen "Rapporter" kan du også trække gamle rapporter samt se din lagerbeholdning og finanslagerværdi.

 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 

Styr på alle indkøbsaftaler med en leverandøroversigt

 

En leverandøroversigt overskueliggør og effektiviserer din indkøbsproces. I oversigten tilgår du dine leverandøroplysninger og bestiller nye varer direkte fra leverandøren. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe eller maile til dine leverandører, når du skal bestille en vare. Når du har en samlet oversigt over alle dine leverandører, bliver det også nemmere for dig at skifte en leverandør ud, hvis der opstår en prop i forsyningskæden.

 

Tilføj Lager af Rackbeat til din aftale    Lad os tage en snak om dit lager

 
 

"Det er en ny verden for os at have så meget orden i vores lager. Det har virkelig gjort vores arbejdsgange nemmere, mens det har fjernet en masse manuelle processer."

- A-hjort Smykkeforhandler

 
 
 
 
 

Kom godt i gang med Lager af Rackbeat

 

Den personlige kontakt til vores kunder er en af de vigtigste værdier for os. Og supporten til Lager af Rackbeat er ingen undtagelse. Du får en særskilt specialiseret lagersupport, som er klar til at hjælpe, støtte, undervise og sørge for at du får mest muligt ud af din lagerløsning.

 
 

Specialiseret support og Helpdesk

Vores lagereksperter er trænede i at hjælpe med spørgsmål til systemet, ligesom de kan rådgive dig i valget af den bedste og mest værdiskabende løsning til din virksomhed.
Supporten er åben alle ugens dage mellem kl. 9 og 15
og kan kontaktes på:  +45 71 92 75 00.

Er du mere til selvhjælp, får du adgang til et stort kartotek af artikler og videoer i Rackbeats Helpdesk. Det er, som du kender det fra
e-conomics e-copedia, og er en god hjælp – særligt hvis du sidder med spørgsmål udenfor supportens åbningstid.

Dybdegående gratis online kurser

Søger du et dybere indblik i systemet, inviterer vi dig til at se vores gratis online kursus. Her får du råd og bliver guidet i at optimere dit lagerflow og effektivisere dit lagerarbejde mest muligt.

Hver mandag kl. 10.30 afholder vi et ‘kom godt i gang’ webinar for dig med en e-conomic aftale. Her gennemgår en lagerekspert systemets opsætning, giver gode tips og besvarer spørgsmål.

Tilmeld dig lige her

 
 
 
 
 

Flytning fra Lager til Lager af Rackbeat

 

Har du allerede vores gamle modul Lager? Så ved du måske, at det lukker ved udgangen af i år – helt konkret d. 31/12-2023. Derfor opfordrer vi dig til at flytte dine data til den nye løsning Lager af Rackbeat – eller en anden løsning, som passer din virksomhed – i god tid inden lukkedatoen. På den måde få du ro til at lære systemet at kende og blive fortrolig med dine nye arbejdsgange. 
 

Gratis flytningswebinar

Det er ikke en nem beslutning at flytte lagersystem, og vi forstår, at du kan sidde med en del spørgsmål. Derfor inviterer vi til et gratis webinar om overgangen fra det gamle til det nye Lager. Webinaret afholdes hver tirsdag kl. 11 og varer 30 minutter. Her gennemgår vi:

1. Flytteprocessen 
2. Det du får med Lager af Rackbeat, som du ikke havde før
3. Hvordan du arbejder i to systemer

Ligesom du også får rig mulighed for at stille spørgsmål direkte til vores lagereksperter.

Tilmeld dig webinaret

Tjekliste inden flytningen

Da flytningen af data ikke kan fortrydes, har vi udarbejdet en uddybende tjekliste med punkter, som skal sikres inden flytningen gennemføres. Generelt kan du dog forvente de samme funktionaliteter – og mere til – i det nye Lager af Rackbeat. Vær f.eks. opmærksom på: 

1. Særlige funktionaliteter
2. Integrationer 
3. Behovet for en evt. lageroptælling

Læs mere om flytningen til Lager af Rackbeat og find den fulde tjekliste i e-copedia. 

Se den fulde tjekliste

Automatisk synkronisering

Når beslutningen er truffet, og du tilføjer Lager af Rackbeat til din e-conomic aftale, får du mulighed for at gennemgå en automatisk synkronisering. Synkroniseringen varer ca. 30 minutter og sikrer overførslen af de vigtigste data til det nye Lager af Rackbeat.

Det er data såsom kunder, leverandører, produkter, medarbejdere, betalingsbetingelser og layout, der flyttes som en del af synkroniseringen. Når synkroniseringen er afsluttet, kan du gå i gang med at arbejde i dit nye lagersystem.
 

Guide til installation af Lager af Rackbeat

Gratis assisteret flytning

Foretrækker du personlig kontakt i flytningsprocessen, kan du booke en gratis assisteret flytning. Vi ringer dig op og tager en god snak om dit nuværende lager, hvordan du bruger det, og hvilke behov du har i din arbejdsdag. Inden vi slipper dig, aftaler vi næste opkald og trin i processen. Vi aftaler også et tidspunkt hvor vi sikkert flytter dine data til det nye Lager af Rackbeat. 

Vi sørger for, at du bliver hjulpet i gang med, at opsætte din lagerløsning, så den passer til dine behov. Vigtigst i denne proces er, at du føler dig tryg og kommer godt fra start med at bruge Lager af Rackbeat. 

Book en assisteret flytning

 
 
 

Lad os tage en snak om dit lagerbehov

Udfyld formularen, og vi ringer dig op for at tage en dialog om dine lagerbehov og Lager af Rackbeat.
Vi ringer mandag-torsdag (09.00-16.30) og fredag (09.00-16.00).

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

 
 
 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

 
 
Illustration, mand med computer