Lagerstyring til din webshop

Med e-conomics lagerløsning, Lager af Rackbeat, kan du nemt optimere arbejdsprocesserne i din shop og sikre dine kunder en god oplevelse.   

Med vores lagerløsning kan du:

 Automatisere genbestilling af varer
 Få overblik over leverandører i en samlet oversigt
 Oprette hyldelokationer og plukkelister

Se priser   Bliv ringet op og hør mere

 

Lagerstyring til din webshop

Med e-conomics lagerløsning, Lager af Rackbeat, kan du nemt optimere arbejdsprocesserne i din detail- og webshop og sikre dine kunder en god oplevelse.   

Med vores lagerløsning kan du:

 Automatisere genbestilling af varer
 Få overblik over leverandører i en samlet oversigt
 Oprette hyldelokationer og plukkelister

Se priser   Bliv ringet op og hør mere

 
 
 
 
 

Brugervenlig og effektiv lagerstyring

 

Med vores lagerløsning får du et præcist billede af din forretning. Du og dine ansatte får det fulde overblik over jeres lagerbeholdning i realtid, så du kan spare tid og sikre dine kunder en ekstraordinær oplevelse. 

Vores lagerløsning er fuldt integreret med dit regnskab i e-conomic, så dine data bliver overført automatisk, uden du skal taste de samme tal to steder. Derudover kan du skræddersy løsningen, så den passer til din virksomhed, branche og arbejdsgang ved at bruge vores specialiserede lagerfunktioner og integrere med relevante forretningssystemer.

 

Dedikeret lagerstyring
Et særskilt system til lager og forsyningskæde,
som taler sammen med regnskabet

Overblik og rapporter
Færre fejl og bedre indsigt giver
besparelser i tid og penge

Specialiseret lagersupport
Få svar på dine spørgsmål og hjælp
til at finde det helt rigtige set-up

 

Specialiserede lagerfunktioner til din webshop

 

Med vores lagerløsning får du adgang til en række specialiserede funktioner, som gør det nemt at holde overblik, styre dine varer, optimere din webshop og give dine kunder en god oplevelse.

 
 
 
 
 
 
 

Hyldelokationer og plukkelister, som effektiviserer arbejdet

 

Opdel dit varelager og gør det mere overskueligt med varer, som er nemme at tilgå. Du kan inddele lageret i flere lokationer, rum og hylder – alt efter dine specifikke lagerbehov og arbejdsgange. Derudover får du adgang til scanbare plukkelister, som gør plukke- og pakkearbejdet nemmere og hurtigere. Det betyder også, at du hurtigere kan sende dine ordrer afsted.

Se om din faktura er berettiget til Straksindbetaling

 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 
 
 

Automatiske påmindelser om bestilling af nye varer

 

Med vores lagerløsning kan du angive en minimumslagerbeholdning for alle dine varer. Det er en form for alarmklokke inde i systemet, som giver dig besked, når dit produkt er solgt i en mængde, som kræver, at der skal bestilles nye varer hjem. På den måde kan du altid imødekomme kundernes efterspørgsel på et bestemt produkt. Eksempelvis kunne din minimumslagerbeholdning for et produkt være på 50 stk. Når der kun er 50 stk. tilbage på lageret, vil du få en automatisk påmindelse om, at du skal genbestille produktet med et enkelt klik.

 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

Overskuelige oversigter over indkøb, lagerbeholdning og salg

 

Vores lagerløsning gør din forretning mere overskuelig. Under fanerne “Varer” og “Salg” modtager du nemlig live-opdateringer på dine igangværende ordrer. Du kan også tilgå de væsentligste oplysninger, såsom leveringsdatoer, leverandører, modtager, omkostninger og hvorvidt varerne er modtaget/sendt. Du kan også oprette nye ordrer i begge faner og trække gamle rapporter på dine indkøb og salg. I “Rapporteringsfanen” kan du også trække gamle rapporter samt se din lagerbeholdning og finanslagerværdi.

Modtag fakturaer elektronisk via EAN med Smart Inbox

 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 
 
 

Styr på alle indkøbsaftaler med en leverandøroversigt

 

En leverandøroversigt overskueliggør og effektiviserer din indkøbsproces. I oversigten tilgår du dine leverandøroplysninger og bestiller nye varer direkte fra leverandøren. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe eller skrive til dine leverandører, når du skal bestille en vare. Når du har en samlet oversigt over alle dine leverandører, bliver det også nemmere for dig at skifte en leverandør ud, hvis der opstår en prop i forsyningskæden.

 
 
 
 

Tilføj Lager af Rackbeat i e-conomic     Bliv ringet op og hør mere

 
 
 
 

Specialiserede lagerfunktioner der skaber værdi

 

Med vores lagerløsning får du adgang til en række specialiserede funktioner, som gør det nemt at holde overblik, styre dine varer, optimere din webshop og give dine kunder en god oplevelse.

 
 

Se om din faktura er berettiget til Straksindbetaling

 

Hyldelokationer og plukkelister som effektiviserer arbejdet

 

Opdel dit varelager og gør det mere overskueligt med varer, som er nemme at tilgå. Du kan inddele lageret i flere lokationer, rum og hylder – alt efter dine specifikke lagerbehov og arbejdsgange. Derudover får du adgang til scanbare plukkelister, som gør plukke- og pakkearbejdet nemmere og hurtigere. Det betyder også, at du hurtigere kan sende dine ordrer afsted.

 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 

Automatiske påmindelser om bestilling af nye varer

 

Med vores lagerløsning kan du angive en minimumslagerbeholdning for alle dine varer. Det er en form for alarmklokke inde i systemet, som giver dig besked, når dit produkt er solgt i en mængde, som kræver, at der skal bestilles nye varer hjem. På den måde kan du altid imødekomme kundernes efterspørgsel på et bestemt produkt. Eksempelvis kunne din minimumslagerbeholdning for et produkt være på 50 stk. Når der kun er 50 stk. tilbage på lageret, vil du få en automatisk påmindelse om, at du skal genbestille produktet med et enkelt klik.

 
 

Modtag fakturaer elektronisk via EAN med Smart Inbox

 

Overskuelige oversigter over indkøb, lagerbeholdning og salg

 

Vores lagerløsning gør din forretning mere overskuelig. Under fanerne “Varer” og “Salg” modtager du nemlig live-opdateringer på dine igangværende ordrer. Du kan også tilgå de væsentligste oplysninger, såsom leveringsdatoer, leverandører, modtager, omkostninger og hvorvidt varerne er modtaget/sendt. Du kan også oprette nye ordrer i begge faner og trække gamle rapporter på dine indkøb og salg. I “Rapporteringsfanen” kan du også trække gamle rapporter samt se din lagerbeholdning og finanslagerværdi.

 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 

Styr på alle indkøbsaftaler med en leverandøroversigt

 

En leverandøroversigt overskueliggør og effektiviserer din indkøbsproces. I oversigten tilgår du dine leverandøroplysninger og bestiller nye varer direkte fra leverandøren. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe eller skrive til dine leverandører, når du skal bestille en vare. Når du har en samlet oversigt over alle dine leverandører, bliver det også nemmere for dig at skifte en leverandør ud, hvis der opstår en prop i forsyningskæden.

 

Tilføj Lager af Rackbeat i e-conomic     Bliv ringet op og hør mere

 
 

"Det er en ny verden for os at have så meget orden i vores lager. Det har virkelig gjort vores arbejdsgange nemmere, mens det har fjernet en masse manuelle processer."

- A-hjort Smykkeforhandler

 
 
 

Kom godt i gang

 

Vi stræber efter at give dig en solid start og tilbyder derfor gratis fysiske og online læringsmuligheder. Vores events henvender sig både til dem, der er nye i systemerne, samt til dem, der overvejer, om e-conomic og vores lagerløsning er det rette valg for dem.

 
 

Fysiske kurser

 

På dette kursus viser vores produktspecialister,
hvordan e-conomic og vores lagerløsning,
Lager af Rackbeat fungerer sammen.

Vi viser dig samspillet mellem regnskabs- og
lagersystemet og gennemgår, hvordan du
bruger de to systemer til at holde styr på dit
regnskab og optimere din forretning -
uanset om du har mange eller
få varer på lager.

Tilmeld dig her

 

Live Q&A

 

To gange om ugen tilbyder vi et live webinar
hvor du har mulighed for at stille alle de
spørgsmål du måtte have til Lager af Rackbeat.

Her står vores lager-ekspert til rådighed til at
besvare hvordan Lager af Rackbeat fungerer,
og hvordan det kan effektivisere dit arbejde.

Samtidig får du også mulighed for at
få vist nogle af de mest anvendte arbejdsgange

Tilmeld dig her

 
 
 

Kom godt i gang

 

Vores specialiserede lagersupport sidder altid klar til at hjælpe dig godt i gang med vores lagerløsning, Lager af Rackbeat.

 
 

Support og Helpdesk

 

Vores lager-eksperter er trænede i at
besvare spørgsmål til systemet og rådgive
dig, når du skal i gang med Lager af Rackbeat.

Kontakt supporten:
Mandag-fredag kl. 9-14 på +45 71 92 75 00
eller skriv til support@rackbeat.com

Vi har også en Helpdesk, hvor du finder et
stort kartotek af hjælpeartikler og -videoer.

Gå til Helpdesk

 

Fysiske kurser

 

På dette kursus viser vores produktspecialister,
hvordan e-conomic og vores lagerløsning,
Lager af Rackbeat fungerer sammen.

Vi viser dig samspillet mellem regnskabs- og
lagersystemet og gennemgår, hvordan du
bruger de to systemer til at holde styr på dit
regnskab og optimere din forretning -
uanset om du har mange eller
få varer på lager.

Tilmeld dig her

 
 
 
 
 
 

Priser på Lager af Rackbeat

For at sikre, at du får de funktioner, som passer bedst til dine behov, kan du vælge mellem to priser og en række tillægsmoduler.

 

Lager af Rackbeat
Basis

Til kunder med mindre virksomheder, simple arbejdsgange og uden behov for at arbejde med bl.a. styklister og produktion. 

199,-
/måned
/bruger
 
 

 

  • * Forbeholdt e-conomic kunder
  • Lagerprincip: Gennemsnitlig kostpris
  • Det fulde lageroverblik i varefanen
  • Ordrestyring og indkøbsstyring
  • Rabatstyring
  • Rapportering
  • Genbestillingsanbefalinger
  • Flyt varer mellem lokationer
  • Importer og eksporter CSV-filer
  • Hurtig pluk og pak med mulighed for at scanne
  • Dropshipping
  • Mulighed for at filtrere oversigter
  • Integration til e-conomic


     

Lager af Rackbeat
Premium

Til kunder med større virksomheder og behov for funktionaliteter som optimerer deres lagerarbejde.

399,-
/måned
/bruger

 

  • Indeholder alle funktioner fra Basis-pakken samt:
  • Flere lagerprincipper: Gennemsnitlig kostpris + FIFO
  • Styklister
  • Produktionsordrer
  • Brugerdefinerede felter
  • Opdel dit lager i underlokationer
  • Mulighed for at kvalitetssikre dine produkter ved varemodtagelse
  • Unit converter
  • Ubegrænset antal Rackbeat-integrationer*




    *Integration til flere webshops i samme system koster 100 kr./pr. ekstra integration
 
 
 

Tilføj Lager af Rackbeat i e-conomic     Bliv ringet op og hør mere

 
 
 
 
 
 
 

Lad os fortælle dig mere om vores lagerløsning

 

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi dig op til en snak om vores lagerløsning og dine lagerbehov.
Vi ringer mandag-torsdag (09.00-16.30) og fredag (09.00-16.00).

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

 
 
 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

 
 
Illustration, mand med computer