Lagerstyring til din webshop
Velkommen til e-conomics nye lagerstyringssystem Lager af Rackbeat
– en skræddersyet lagerløsning, som optimerer arbejdsprocesserne
i din shop og sikrer dine kunder gode oplevelser.
Med Lager af Rackbeat kan du:
Automatisere genbestilling af varer
Samle dine leverandører i en samlet oversigt
Oprette hyldelokationer og plukkelister
Om flytningen til Lager af Rackbeat
Brugervenlig og effektiv lagerstyring
Bevar og styrk din forretnings gode omdømme og dine kunderelationer med et digitalt lagerstyringssystem af høj kvalitet.
Med Lager af Rackbeat ser du ind i en arbejdsdag med et præcist overblik over din forretning. Den fleksible og brugervenlige platform giver dig og dine ansatte direkte adgang til en altid opdateret lagerbeholdning. Derudover bliver flere tidskrævende opgaver automatiseret, som frigiver tid til at udvikle forretningen – eller til at give dine kunder en ekstraordinær oplevelse.
Du skræddersyer lige den løsning, som passer til din forretning, branche og arbejdsgang, ved bl.a. at sammensætte lager- og økonomistyring med de øvrige tredjepartsløsninger, du bruger dagligt.

Fleksibilitet
Tilpas funktioner og system til din arbejdsdag
— ikke omvendt

Overblik
Færre fejl giver
besparelser i tid og penge

Rapporter
Indsigt i muligheder, som
optimerer og strømliner
"Det er en ny verden for os at have så meget orden i vores lager. Det har virkelig gjort vores arbejdsgange nemmere, mens det har fjernet en masse manuelle processer."
- A-hjort Smykkeforhandler
Kom godt i gang med Lager af Rackbeat
Den personlige kontakt til vores kunder er en af de vigtigste værdier for os. Og supporten til Lager af Rackbeat er ingen undtagelse. Du får en særskilt specialiseret lagersupport, som er klar til at hjælpe, støtte, undervise og sørge for at du får mest muligt ud af din lagerløsning.
Specialiseret support og Helpdesk
Vores lagereksperter er trænede i at hjælpe med spørgsmål til systemet, ligesom de kan rådgive dig i valget af den bedste og mest værdiskabende løsning til din virksomhed.
Supporten er åben alle ugens dage mellem kl. 9 og 15
og kan kontaktes på: +45 71 92 75 00.
Er du mere til selvhjælp, får du adgang til et stort kartotek af artikler og videoer i Rackbeats Helpdesk. Det er, som du kender det fra
e-conomics e-copedia, og er en god hjælp – særligt hvis du sidder med spørgsmål udenfor supportens åbningstid.
Dybdegående gratis online kurser
Søger du et dybere indblik i systemet, inviterer vi dig til at se vores gratis online kursus. Her får du råd og bliver guidet i at optimere dit lagerflow og effektivisere dit lagerarbejde mest muligt.
Hver mandag kl. 10.30 afholder vi et ‘kom godt i gang’ webinar for dig med en e-conomic aftale. Her gennemgår en lagerekspert systemets opsætning, giver gode tips og besvarer spørgsmål.
Flytning fra Lager til Lager af Rackbeat
Har du allerede vores gamle modul Lager? Så ved du måske, at det lukker ved udgangen af i år – helt konkret d. 31/12-2023. Derfor opfordrer vi dig til at flytte dine data til den nye løsning Lager af Rackbeat – eller en anden løsning, som passer din virksomhed – i god tid inden lukkedatoen. På den måde få du ro til at lære systemet at kende og blive fortrolig med dine nye arbejdsgange.

Gratis flytningswebinar
Det er ikke en nem beslutning at flytte lagersystem, og vi forstår, at du kan sidde med en del spørgsmål. Derfor inviterer vi til et gratis webinar om overgangen fra det gamle til det nye Lager. Webinaret afholdes hver tirsdag kl. 11 og varer 30 minutter. Her gennemgår vi:
1. Flytteprocessen
2. Det du får med Lager af Rackbeat, som du ikke havde før
3. Hvordan du arbejder i to systemer
Ligesom du også får rig mulighed for at stille spørgsmål direkte til vores lagereksperter.

Tjekliste inden flytningen
Da flytningen af data ikke kan fortrydes, har vi udarbejdet en uddybende tjekliste med punkter, som skal sikres inden flytningen gennemføres. Generelt kan du dog forvente de samme funktionaliteter – og mere til – i det nye Lager af Rackbeat. Vær f.eks. opmærksom på:
1. Særlige funktionaliteter
2. Integrationer
3. Behovet for en evt. lageroptælling
Læs mere om flytningen til Lager af Rackbeat og find den fulde tjekliste i e-copedia.

Automatisk synkronisering
Når beslutningen er truffet, og du tilføjer Lager af Rackbeat til din e-conomic aftale, får du mulighed for at gennemgå en automatisk synkronisering. Synkroniseringen varer ca. 30 minutter og sikrer overførslen af de vigtigste data til det nye Lager af Rackbeat.
Det er data såsom kunder, leverandører, produkter, medarbejdere, betalingsbetingelser og layout, der flyttes som en del af synkroniseringen. Når synkroniseringen er afsluttet, kan du gå i gang med at arbejde i dit nye lagersystem.

Gratis assisteret flytning
Foretrækker du personlig kontakt i flytningsprocessen, kan du booke en gratis assisteret flytning. Vi ringer dig op og tager en god snak om dit nuværende lager, hvordan du bruger det, og hvilke behov du har i din arbejdsdag. Inden vi slipper dig, aftaler vi næste opkald og trin i processen. Vi aftaler også et tidspunkt hvor vi sikkert flytter dine data til det nye Lager af Rackbeat.
Vi sørger for, at du bliver hjulpet i gang med, at opsætte din lagerløsning, så den passer til dine behov. Vigtigst i denne proces er, at du føler dig tryg og kommer godt fra start med at bruge Lager af Rackbeat.