e-conomic + Minuba
Få en samlet håndværker-løsning
e-conomic og Minuba er en komplet løsning til regnskab og sagsstyring. Så kan I nemt holde styr på timer og materialer, fakturere korrekt og få det overført til bogføringen automatisk.

fordele
Brug tiden på håndværk i stedet for administration
e-conomic og Minuba giver jer det administrative overblik, der skal til for at drive en professionel håndværkervirksomhed. Når I har fuld kontrol over timer, materialer, medarbejdere og bogføring, kan I tage flere opgaver ind og løse dem mere effektivt. Det er nøglen til at øge jeres omsætning og bevare en høj kvalitet.
det siger kunderne
Nemmere drift og planlægning
Introduktion til Minuba
Minuba giver dig overblikket, så du kan sikre fortjenesten
Minuba gør det nemt at drive en håndværkervirksomhed med flere medarbejdere. Alt kan nemt registreres og planlægges i appen, så svende og administration får det fulde overblik. Samtidig kan Minuba og e-conomic integreres med få klik, så de automatisk taler sammen.
Materiale og tidsregistrering
Med Minuba kan alle medarbejdere nemt registrere materialer og timer på de enkelte sager på mobilen, så I får det hele med. Samtidig kan administrationen se timerne fordelt på de enkelte sager og styre forbruget.
Planlægning og arbejdssedler
Med Minuba kan I altid se, hvornår medarbejdere er ledige og tildele nye sager direkte på mobilen. Samtidig kan I samle al dokumentation på de enkelte sager digitalt, så I slipper for Excel-ark og løse papirer.
Effektiv entreprisestyring
Med Minubas entreprisestyring kan I nemt holde styr på entreprisesager, fakturere ud fra fremdrift og sende stadeopgørelser. Så har I fuldt overblik over økonomien og kan nemt håndtere aconto- og slutfakturering.

video
Få mere tid til kunderne med én samlet løsning
Se vores produktspecialist, Mikkel, demonstrere, hvordan I kan øge jeres omsætning ved nemt at integrere Minuba og e-conomic. Når systemerne taler sammen, får I nemlig et samlet overblik og slipper for en masse manuelt arbejde.
Avanceret
ekskl. moms
Priser for posteringer pr. regnskabsår
Som ny kunde, starter du med at betale for op til 1.000 posteringer. Bruger du flere posteringer, justeres din pris automatisk. Og du får selvfølgelig besked når det sker – ligesom du kan holde øje med dine posteringer inde i e-conomic.
Op til 1.000 posteringer | +0,- kr./md |
Op til 2.000 posteringer | + 200,- kr./md |
Op til 5.000 posteringer | + 450,- kr./md |
Op til 10.000 posteringer | + 700,- kr./md |
Op til 25.000 posteringer | + 1100,- kr./md |
Pr. ekstra 25.000 posteringer | + 220,- kr./md |
Over 1 million posteringer? | Alle priser er ekskl. moms. |
Hvad er en postering?
En postering dækker over kontobevægelser i regnskabet. En kontobevægelse kunne være en postering på en udgifts- eller indtægtskonto, en postering på en momskonto og en postering på en bankkonto. Det vil sige, at du ca. vil have 3 posteringer pr. bilag eller bevægelse.
- Kernefunktioner
- Bankintegration
- Fri adgang til integrationer (API)
- Ordrer, tilbud og rykkere
- Autoforslag i bankafstemning
- Automatisk bilagshåndtering
- Udvidet bilagsgodkendelse
- Flere dimensionslag
- Abonnement til holdingselskab
- Ekstra bruger
Kernefunktioner
Med kernefunktioner mener vi alle de funktioner, som er nødvendige for at føre regnskab. Det inkluderer bl.a.:
- Finansbogholderi
- Momsregnskab
- Rapportering
- Årsafslutning
- Kundestyring
- Valutahåndtering
- Adgang for revisor
- Mobilapp
- Elektronisk fakturering
- Bilagsgodkendelse
Bankintegration
Forbind din bank og dit regnskab direkte i e-conomic. Herefter bliver dine kontobevægelser automatisk overført fra bank til e-conomic, så du altid har opdaterede tal. På denne måde, kan du afstemme dit regnskab uden at importere CSV-filer. Vi integrerer til alle banker i Danmark.
Fri adgang til integrationer (API)
Få alle dine systemer til at tale sammen eller udvid e-conomic med nye funktioner via vores åbne API. Vi har integrationer til over 200 af de førende IT-systemer på markedet, og du kan med få klik forbinde disse til e-conomic og sikre at dine tal altid er synkroniseret på tværs af systemer.
Ordrer, tilbud og rykkere
Få en effektiv ordre- og tilbudshåndtering i e-conomic og klar salget både fra kontoret og -- med vores gratis mobilapp -- direkte fra firmabilen.
Ordrer og tilbud kan sendes til kunden via e-mail, PDF eller et online link.
Når det kommer til rykkere, får du et overblik over de kunder, der ikke har betalt fakturaer til tiden. Funktionen giver dig mulighed for at kontakte kunderne, informere om vilkår, renter og gebyrer.
Autoforslag i bankafstemning
Hvis du bogfører ud fra dine bankbevægelser, vil du også få glæde af intelligente konteringsforslag i e-conomic. Du modtager nemlig de automatiske forslag til bogføring, når du overfører posteringer fra banken til kassekladden.
Denne funktion er en del af Smart Bank.
Automatisk håndtering af bilag
Få funktioner, der tager hånd om dine bilag fra start til slut, så du undgår stress over krøllede kvitteringer og ubetalte fakturaer. Ligesom at automatiseringen af bilagshåndteringen sparer dig tid og manuelt tastearbejde og minimerer fejl.
-Aflæsning af bilag: e-conomic kan scanne og indlæse informationer fra dine bilag og kvitteringer. Det giver dig et klart overblik over, hvilke bilag du allerede har behandlet, og hvilke der er klar til bogføring.
-Bilagsmatch: Slip for manuelt at organisere og vedhæfte dine bilag til den korrekte postering. Bilagsmatch scanner dine bilag og sammenligner dem med dine posteringer for at finde og parre dem, der matcher.
-Automatiske konteringsforslag: Modtag automatiske forslag til, hvordan dine bilag skal bogføres ud fra din tidligere bogføring. Du modtager konteringsforslag, efter systemet har aflæst dine bilag, og du står over for at oprette en ny postering. Du skal blot godkende bilaget.
-Automatisk bilagshåndtering: Opsæt dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres. Du bestemmer bl.a., om der er bilag fra en specifik leverandør, der altid skal godkendes, eller om bilag under en vis beløbsgrænse automatisk skal føres direkte til kassekladden. Automatisk bilagshåndtering kaldes for "Workflow".
Udvidet bilagsgodkendelse
Skal dit bilag godkendes af flere, kan du med Udvidet bilagsgodkendelse få op til tre godkendere på et bilag.
Du vælger selv, hvilke kriterier bilaget skal opfylde for at blive sendt til godkendelse, og om du ønsker, at dine 2-3 godkendere skal godkende bilaget i en særlig rækkefølge.
I godkendelsesloggen kan du få det fulde overblik over, hvilke bilag der mangler godkendelse og fra hvilke godkendere.
Flere dimensionslag
Med Avanceret-pakken kan du lave op til tre regnskabsdimensioner i e-conomic, som du kan bruge i din bogføring. Du kan frit navngive dimensionerne, så de passer til din virksomhed. Under hver dimension kan du desuden lave så mange dimensionsværdier, som du har behov for.
Abonnement til holdingselskab
Hold styr på regnskabet i både drifts- og holdingselskab med et ekstra abonnement til dit holdingselskab. Abonnementet inkluderer alle funktionerne fra Avanceret-pakken og 250 posteringer.
Ekstra bruger
Tilføj en ekstra bruger til dit regnskab i e-conomic, og få mulighed for at samarbejde om regnskabet på tværs af virksomheden. Har du brug for at tilføje flere brugere, kan disse tilkøbes.
avanceret-pakken
Hold styr på regnskabet med e-conomic
Med Avanceret-pakken i e-conomic får I en fuld regnskabsløsning med alle de funktioner, jeres bogholderi har brug for. I kombination med Minuba vil det styrke samarbejdet og automatisere jeres bogføring, bilagshåndtering, godkendelse og rapportering.
Med Avanceret-pakken i e-conomic får I:
- Specialiserede regnskabsfunktioner til jeres behov
- Automatisk overførsel af data fra Minuba til e-conomic
- Automatisering af bilagshåndtering og bankafstemning.