Lagerstyring til din engroshandel

Med e-conomics lagerløsning, Lager af Rackbeat, får du fuldt overblik over din forsyningskæde. På den måde kan du effektivisere indkøb og salg - og styre din forretning mod succes.

Med vores lagerløsning kan du:

 Samle dine leverandører i én oversigt
 Automatisere genbestilling af varer
 Tilbyde særlige rabatter til specifikke kunder

Se priser   Book en præsentation

 

Lagerstyring til din engroshandel

Med e-conomics lagerløsning, Lager af Rackbeat, får du fuldt overblik over din forsyningskæde. På den måde kan du effektivisere indkøb og salg - og styre din forretning mod succes.

Med vores lagerløsning kan du:

 Samle dine leverandører i én oversigt
 Automatisere genbestilling af varer
 Tilbyde særlige rabatter til specifikke kunder

Se priser   Book en præsentation

 
 
 
 
 

Effektiv lagerstyring i et brugervenligt system

 

Med vores lagerløsning får du det fulde overblik over dine indkøbs- og salgssled, så du nemt kan overskue hele din forsyningskæde. På den måde kan du spare tid og penge samt sikre kvalitet og punktlighed overfor dine kunder — lige fra indkøbsproces til salg og levering.

Vores lagerløsning er fuldt integreret med dit regnskab i e-conomic, så dine data bliver overført automatisk, uden du skal taste de samme tal to steder. Derudover kan du skræddersy løsningen, så den passer til din virksomhed, branche og arbejdsgang ved at bruge vores specialiserede lagerfunktioner og integrere med relevante forretningssystemer.

 

Dedikeret lagerstyring
Et særskilt system til lager og forsyningskæde,
som taler sammen med regnskabet

Overblik og rapporter
Færre fejl og bedre indsigt giver
besparelser i tid og penge

Specialiseret lagersupport
Få svar på dine spørgsmål og hjælp
til at finde det helt rigtige set-up

 

Specialiserede lagerfunktioner til engroshandel

 

Få specialiserede lagerfunktioner, som giver dig fuldstændig styr på de vigtigste hv'er i din arbejdsdag med produktet i centrum, nemlig: hvilke, hvor mange, hvem, hvorhenne og hvornår. På den måde effektiviserer du din forretning og sikrer, at dine varer altid kommer frem til tiden.

 
 
 
 
 
 
 

Automatiske påmindelser om bestilling af nye varer

 

Med vores lagerløsning kan du angive en minimumslagerbeholdning for alle dine varer. Det er en form for alarmklokke inde i systemet, som giver dig besked, når dit produkt er solgt i en mængde, som kræver, at der skal bestilles nye varer hjem. På den måde kan du altid imødekomme kundernes efterspørgsel på et bestemt produkt. Eksempelvis kunne din minimumslagerbeholdning for et produkt være på 50 stk. Når der kun er 50 stk. tilbage på lageret, vil du få en automatisk påmindelse om, at du skal genbestille produktet med et enkelt klik. 

Se om din faktura er berettiget til Straksindbetaling

 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 
 

Overskuelige oversigter over indkøb, lagerbeholdning og salg

 

Vores lagerløsning gør din forretning mere overskuelig. Under fanerne “Varer” og “Salg” modtager du nemlig live-opdateringer på dine igangværende ordrer. Du kan også tilgå de væsentligste oplysninger, såsom leveringsdatoer, leverandører, modtager, omkostninger og hvorvidt varerne er modtaget/sendt. Du kan også oprette nye ordrer i begge faner og trække gamle rapporter på dine indkøb og salg. I “Rapporteringsfanen” kan du også trække gamle rapporter samt se din lagerbeholdning og finanslagerværdi.

 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

Styr på alle indkøbsaftaler med en leverandøroversigt

 

En leverandøroversigt overskueliggør og effektiviserer din indkøbsproces. I oversigten tilgår du dine leverandøroplysninger og bestiller nye varer direkte fra leverandøren. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe eller skrive til dine leverandører, når du skal bestille en vare. Når du har en samlet oversigt over alle dine leverandører, bliver det også nemmere for dig at skifte en leverandør ud, hvis der opstår en prop i forsyningskæden.


Modtag fakturaer elektronisk via EAN med Smart Inbox

 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 
 
 

Mulighed for at sende tilbud til specifikke kunder

 

Optimér dit salg og skab endnu bedre kunderelationer med muligheden for at sende skræddersyede tilbud til dine kunder. De særlige rabatter kan medvirke til et større køb fra kundens side, ligesom det styrker dine kunders loyalitet. Når du har sendt et tilbud, får du automatisk besked, når og hvis kunden accepterer det. Takker kunden ja til tilbuddet, bliver der også oprettet en salgsordre automatisk.

 
 
 
 

Book en personlig præsentation     Tag en guidet tour

 
 
 
 

Specialiserede lagerfunktioner til engroshandel

 

Få specialiserede lagerfunktioner, som giver dig fuldstændig styr på de vigtigste hv'er i din arbejdsdag med produktet i centrum, nemlig: hvilke, hvor mange, hvem, hvorhenne og hvornår. På den måde effektiviserer du din forretning og sikrer, at dine varer altid kommer frem til tiden.

 
 

Se om din faktura er berettiget til Straksindbetaling

 

Automatiske påmindelser om bestilling af nye varer

 

Med vores lagerløsning kan du angive en minimumslagerbeholdning for alle dine varer. Det er en form for alarmklokke inde i systemet, som giver dig besked, når dit produkt er solgt i en mængde, som kræver, at der skal bestilles nye varer hjem. På den måde kan du altid imødekomme kundernes efterspørgsel på et bestemt produkt. Eksempelvis kunne din minimumslagerbeholdning for et produkt være på 50 stk. Når der kun er 50 stk. tilbage på lageret, vil du få en automatisk påmindelse om, at du skal genbestille produktet med et enkelt klik.  

 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 

Overskuelige oversigter over indkøb, lagerbeholdning og salg

 

Vores lagerløsning gør din forretning mere overskuelig. Under fanerne “Varer” og “Salg” modtager du nemlig live-opdateringer på dine igangværende ordrer. Du kan også tilgå de væsentligste oplysninger, såsom leveringsdatoer, leverandører, modtager, omkostninger og hvorvidt varerne er modtaget/sendt. Du kan også oprette nye ordrer i begge faner og trække gamle rapporter på dine indkøb og salg. I “Rapporteringsfanen” kan du også trække gamle rapporter samt se din lagerbeholdning og finanslagerværdi.

 
 

Modtag fakturaer elektronisk via EAN med Smart Inbox

 

Styr på alle indkøbsaftaler med leverandøroversigt

 

En leverandøroversigt overskueliggør og effektiviserer din indkøbsproces. I oversigten tilgår du dine leverandøroplysninger og bestiller nye varer direkte fra leverandøren. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe eller skrive til dine leverandører, når du skal bestille en vare. Når du har en samlet oversigt over alle dine leverandører, bliver det også nemmere for dig at skifte en leverandør ud, hvis der opstår en prop i forsyningskæden.

 
 

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 

Mulighed for at sende tilbud til specifikke kunder

 

Optimér dit salg og skab endnu bedre kunderelationer med muligheden for at sende skræddersyede tilbud til dine kunder. De særlige rabatter kan medvirke til et større køb fra kundens side, ligesom det styrker dine kunders loyalitet. Når du har sendt et tilbud, får du automatisk besked, når og hvis kunden accepterer det. Takker kunden ja til tilbuddet, bliver der også oprettet en salgsordre automatisk.

 

Book en personlig præsentation     Tag en guidet tour

 
 

"Vi kan arbejde med forskellige valutakonti, forskellige sprogkoder og integrere til e-conomic, som løfter det tunge regnskabsarbejde, mens Rackbeat tager sig af logistikken: Varestyring, vareflow, indkøbs generering, fakturering med mere."

- Melia Food Trade

 
 
 

Kom godt i gang

 

Vi stræber efter at give dig en solid start og tilbyder derfor gratis fysiske og online læringsmuligheder. Vores events henvender sig både til dem, der er nye i systemerne, samt til dem, der overvejer, om e-conomic og vores lagerløsning er det rette valg for dem.

 
 

Fysiske kurser

 

På dette kursus viser vores produktspecialister,
hvordan e-conomic og vores lagerløsning,
Lager af Rackbeat fungerer sammen.

Vi viser dig samspillet mellem regnskabs- og
lagersystemet og gennemgår, hvordan du
bruger de to systemer til at holde styr på dit
regnskab og optimere din forretning -
uanset om du har mange eller
få varer på lager.

Tilmeld dig her

 

Live Q&A

 

To gange om ugen tilbyder vi et live webinar
hvor du har mulighed for at stille alle de
spørgsmål du måtte have til Lager af Rackbeat.

Her står vores lager-ekspert til rådighed til at
besvare hvordan Lager af Rackbeat fungerer,
og hvordan det kan effektivisere dit arbejde.

Samtidig får du også mulighed for at
få vist nogle af de mest anvendte arbejdsgange

Tilmeld dig her

 
 
 

Kom godt i gang

 

Vores specialiserede lagersupport sidder altid klar til at hjælpe dig godt i gang med vores lagerløsning, Lager af Rackbeat.

 
 

Support og Helpdesk

 

Vores lager-eksperter er trænede i at
besvare spørgsmål til systemet og rådgive
dig, når du skal i gang med Lager af Rackbeat.

Kontakt supporten:
Mandag-fredag kl. 9-14 på +45 71 92 75 00
eller skriv til support@rackbeat.com

Vi har også en Helpdesk, hvor du finder et
stort kartotek af hjælpeartikler og -videoer.

Gå til Helpdesk

 

Gratis online kursus

 

Lær at bruge Lager af Rackbeat i e-conomic —
uanset om du allerede har tilvalgt eller overvejer
at tilvælge lagerstyringen i din e-conomic aftale.
Med dette kursus får vi dig godt fra start
med dit nye lager.

Kurset fokuserer på opsætning i Rackbeat,
lageråbning, købsflow (indkøb og lagerregistrering)
samt salgsflow (fakturering og lagerbevægelser).
 

Se kurset

 
 
 
 
 
 

Priser på Lager af Rackbeat

For at sikre, at du får de funktioner, som passer bedst til dine behov, kan du vælge mellem to priser og en række tillægsmoduler.

 

Lager af Rackbeat
Basis

Til kunder med mindre virksomheder, simple arbejdsgange og uden behov for at arbejde med bl.a. styklister og produktion. 

199,-
/måned
/bruger
 
 

 

  • * Forbeholdt e-conomic kunder
  • Lagerprincip: Gennemsnitlig kostpris
  • Det fulde lageroverblik i varefanen
  • Ordrestyring og indkøbsstyring
  • Rabatstyring
  • Rapportering
  • Genbestillingsanbefalinger
  • Flyt varer mellem lokationer
  • Importer og eksporter CSV-filer
  • Hurtig pluk og pak med mulighed for at scanne
  • Dropshipping
  • Mulighed for at filtrere oversigter
  • Integration til e-conomic


     

Lager af Rackbeat
Premium

Til kunder med større virksomheder og behov for funktionaliteter som optimerer deres lagerarbejde.

399,-
/måned
/bruger

 

  • Indeholder alle funktioner fra Basis-pakken samt:
  • Flere lagerprincipper: Gennemsnitlig kostpris + FIFO
  • Styklister
  • Produktionsordrer
  • Brugerdefinerede felter
  • Opdel dit lager i underlokationer
  • Mulighed for at kvalitetssikre dine produkter ved varemodtagelse
  • Unit converter
  • Ubegrænset antal Rackbeat-integrationer*




    *Integration til flere webshops i samme system koster 100 kr./pr. ekstra integration
 
 
 

Tilføj Lager af Rackbeat i e-conomic     Bliv ringet op og hør mere

 
 
 
 
 
 
 
 

Lad os fortælle dig mere om vores lagerløsning

 

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi dig op til en snak om vores lagerløsning og dine lagerbehov.
Vi ringer mandag-torsdag (09.00-16.30) og fredag (09.00-16.00).


Ønsker du i stedet at få en personlig præsentation af selve systemet, kan du booke den lige her.  

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

 
 
 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

 
 
Illustration, mand med computer