MIH VVS & EL

e-conomic + Ordrestyring

Svendene dropper papiret – alt styres via mobiler og tablets

To et halvt år. Så lang tid brugte Rasmus Bork-Nielsen fra MIH VVS & El på at finde det rigtige administrations- og økonomisystem til sin virksomhed. Undervejs testede han en del, før han fandt det rigtige match, der skulle afløse et dyrt og unødigt avanceret system. Valget faldt på Ordrestyring til håndtering af den daglige sagsstyring og e-conomic til bogføring.

”Det kører bare med de to systemer. Mine bogholdere bruger e-conomic, mens jeg bruger Ordrestyring til at styre den daglige økonomi på sagerne. Vi skiftede til Ordrestyring og e-conomic samtidig – og det kan jeg kun anbefale. Det gør det muligt for os at organisere os langt bedre. I dag er vi næsten papirløse – og så har vi øget vores omsætningshastighed.”

Rasmus Bork-Nielsen, MIH VVS og El

Fejlrisikoen minimeret

Når Rasmus Bork-Nielsen fakturerer i Ordrestyring, ryger en kopi af fakturaen automatisk videre over i e-conomic. Den automatiske overførsel af data mellem de to systemer betyder, at fejlrisikoen er minimeret betragteligt.

”Vi har droppet de daglige arbejdssedler. I dag udfylder svendene deres arbejdssedler via mobilen, og når de klikker send, så lander det i systemet under de rigtige sagsnumre. Det giver svendene frihed og fleksibilitet, samtidig med, at det er tidsbesparende og effektivt for alle.”
Rasmus Bork-Nielsen, MIH VVS og El

Rasmus Bork-Nielsen understreger, at e-conomic er et lettilgængeligt regnskabsprogram, der til fulde dækker virksomhedens behov. Prisen er gennemsigtig, og abonnementet kan 'vokse' med virksomheden. Og med Ordrestyring håndteres både de små og store sager nemt og smidigt. Da MIH VVS og EL fik systemet, var der 20 ansatte. I dag er der 65, og væksten håndteres uden problemer.

Fordelene for MIH VVS & EL

  • Integration mellem Ordrestyring.dk og e-conomic
  • Online adgang til alle data 24/7
  • Ingen binding
  • Ingen investering i dyre servere
  • Overblik over den samlede økonomi
  • Styr på aftaler og ordrer
  • Ingen tabte timer eller materialer
  • Alle dokumenter er gemt på ordren
  • Integreret kvalitetssikring

Vil du også arbejde smartere?

Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen. Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til branche@e-conomic.com eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.