Simple Solution

e-conomic + Smart Inbox

 

Hør om vores introtilbud     Download Smart Inbox guide

 
 
 

Med tillægsmodulet Smart Inbox er kunderne altid sikret en førsteplads

Hos Simple Solution bliver der skabt unikke digitale oplevelser for tusindvis af kunder. Men med mange kunder følger endnu flere fakturaer. Og det kan være en tidskrævende proces at holde styr på, når man befinder sig i en travl hverdag. Simple Solution har valgt e-conomics tillægsmodul: Smart Inbox. En beslutning, som har skabt mere frirum og plads til kunderne. 

 

 

”Jeg fik anbefalet Smart Inbox af min revisor og kunne hurtigt mærke, at jeg sparede tid. Pludselig fik det hele en samhørighed: bilagshåndteringen blev meget nemmere og jeg synes, at Smart Inbox gør vedhæftning af bilag til eksisterende bilagsnumre meget lettere. ”

Julie Christensen, Accounting and Finance, Simple Solution P/S

Hør om vores introtilbud

 

Hvorfor er det smart?

Med Smart Inbox har Simple Solution skabt overblik og struktur over, hvad der førhen var en bunke af uoverskuelige mængder af fysiske fakturaer og bilag. Især automatiseringen i modulet har vist sig at være en stor gevinst, som har optimeret arbejdsprocesserne både internt i virksomheden, men også for kunderne.

”Før Smart Inbox brugte jeg meget tid på papirarbejde, som skulle igennem flere lag i organisationen. Med tillægsmodulet Smart Inbox er processen blevet langt mere strømlinet og enkel. Og det skyldes i høj grad den automatiserede og brugervenlige overflade, som følger med programmet.”
Julie Christensen, Accounting & Finance, Simple Solution P/S

Foruden tidsbesparelser er Julie glad for den måde Smart Inbox også kan spille sammen med andre tillægsmoduler i e-conomic. Brugervenligheden og integrationsmulighederne gør hele arbejdsgangen lettere, da programmet kan vokse i takt med virksomhedens størrelse og behov.

De største fordele for Simple Solution

  • Effektivisering af arbejdsgang med machine learning
  • Langt færre tastefejl
  • Mere frirum og tid til kunderne
  • Automatisk aflæsning af bilag
  • Automatisk aflæsning af betalingsoplysninger

Om Simple Solution P/S

Simple Solution er specialiserede indenfor avanceret webudvikling både frontend og backend,  fokus består i at skabe forretningsoptimerede digitale løsninger. Deres ekspertise ligger indenfor PHP, Laravel og React.js. De leverer forretningskritiske IT løsninger til danske og internationale virksomheder, de er specialiserede indenfor IT-outsourcing, infrastruktur og drift samt cloud-services og sikkerhed. De er med til at fremskynde den digitale transformation.

Læs mere omkring Simple Solution

 

En intelligent alt-i-én regnskabsløsning

e-conomic regnskabsprogram passer til alle slags virksomheder, uanset jeres regnskabsbehov. Med e-conomic + Smart Inbox får du en alt-i-én regnskabsløsning, der nemt kan skræddersyes til din virksomheds behov, og som kan udvides i takt med at din virksomhed vokser. Samtidig får du en nem bogføring og godkendelsesproces med Smart Inbox, der gør dit regnskab endnu mere automatiseret og overskueligt. 

Fortæl mig mere

 
 
 

Introtilbud: Sign op til e-conomic regnskabsprogram inden årsskiftet
og få Smart Inbox gratis med

Uanset om du i dag bruger et andet regnskabsprogram eller slet ikke har noget regnskabsprogram endnu, så hjælper vi dig nemt, hurtigt og sikkert igang med e-conomic. Udfyld kontaktformularen herunder, så ringer vi dig op og sørger for, at du kommer godt igang med e-conomic og Smart Inbox,
som du får med gratis frem til 30. juni.

Vi bruger kun dine persondata til at kontakte dig. Læs mere om, hvordan e-conomic behandler dine persondata her.