Smart Inbox

Intelligent, automatisk bogføring

 
 
 
 

Nem håndtering

Upload, kategorisér og kombinér dokumenter med få klik
 

 

Automatisk aflæsning

Fakturaer aflæses automatisk, så de nemt kan bogføres
 

 

Modtag elektronisk

Få alle dine leverandørfakturaer elektronisk via EAN
 

kom i gang med Smart InboX 

Slip for al besværet

Med Smart Inbox til e-conomic bliver din håndtering og bogføring af bilag nemmere end nogensinde. Dine fakturaer modtages elektronisk og aflæses automatisk. Så skal du kun godkende posteringerne, inden de bogføres. 

 
 

 

Prøv Smart InboX GRATIS

 
 

Sådan fungerer det

I guiden nedenfor kan du se, hvordan Smart Inbox ser ud i e-conomic. Du kan også tilmelde dig vores gratis online kursus om Smart Inbox og blive klædt helt på til at optimere dine arbejdsprocesser. 

 
 
 
 
 
 

Modtag elektronisk

Med Smart Inbox kan du modtage alle dine leverandørfakturaer elektronisk via dit gratis EAN-nummer. På den måde er slipper du for manuel indtastning og håndtering. Samtidig er du sikker på, at ingen fakturaer bliver beskadiget eller forsvinder.
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Upload alle dine bilag

Du kan nemt uploade de fakturaer og kvitteringer, som du ikke har modtaget elektronisk. Du kan enten uploade bilag fra din computer med “drag-and-drop”, tage et billede af dine bilag med din Smart Phone eller sende dine bilag til e-conomic via email.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning

I Smart Inbox bliver dine fakturaer og kvitteringer aflæst automatisk, så du kan godkende og bogføre med ganske få klik. Du kan også nemt se, hvilke bilag du har åbnet og hvilke, der er klar til at blive bogført. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.
 

 
 
 
 




 
 
 
 
 

Nem håndtering

I Smart Inbox kan du gemme dine bilag i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også samle flere bilag til en fil og kopiere eller slette dem. 

Så meget tid sparer du

Se, hvor meget manuelt arbejde Smart Inbox klarer for dig.
 

 

Uden Smart Inbox

  •  
    Gemme fakturaer og kvitteringer

    Proces reduceres:
    Alle dine bilag modtages elektronisk eller uploades nemt i din Smart Inbox.
  •  

    Betale fakturaer

    Proces forbliver:
    Du betaler dine fakturaer i din netbank, som du plejer.
  •  
    Aflevere
    bilag til bogholder eller revisor

    Proces forsvinder:
    Din revisor eller bogholder har adgang til alle dine bilag direkte i e-conomic.
  •  

    Indtastning og kontering

    Proces forsvinder:
    Dine bilag bliver aflæst automatisk, så du kan oprette posteringer med ganske få klik.
  •  
    Finde manglende bilag

    Proces forsvinder:
    Alle dine fakturaer og bilag ligger gemt i din Smart Inbox, så du altid kan finde dem.
  •  

    Aflevere fundne bilag

    Proces forsvinder:
    Din revisor eller bogholder har allerede adgang til alle dine bilag, så du slipper for den ekstra køretur.
  •  
    Afstemme kontoudtog fra bank

    Proces reduceres:
    Tilvælger du tillægsmodulet AutoBank, sparer du også 60% af arbejdet med din bankafstemning.
  •  
    Kontere, godkende og bogføre

    Proces forbliver:
    Du kontrollerer selv informationerne på dine posteringer, godkender konti og trykker “opret ny postering”.
  •  

    Momsafregning og årsafslutning

    Proces forbliver:
    Momsopgørelse og årsregnskab klares langt hurtigere, fordi alle dine bilag allerede er gemt og bogført.

Med Smart Inbox

 

  • Proces forbliver
  • Proces forsvinder
  • Proces reduceres
  •  
    Gemme fakturaer og kvitteringer

    Proces reduceres:
    Alle dine bilag modtages elektronisk eller uploades nemt i din Smart Inbox.
  •  

    Betale fakturaer

    Proces forbliver:
    Du betaler dine fakturaer i din netbank, som du plejer.
  •  
    Aflevere
    bilag til bogholder eller revisor

    Proces forsvinder:
    Din revisor eller bogholder har adgang til alle dine bilag direkte i e-conomic.
  •  

    Indtastning og kontering

    Proces forsvinder:
    Dine bilag bliver aflæst automatisk, så du kan oprette posteringer med ganske få klik.
  •  
    Finde manglende
    bilag

    Proces forsvinder:
    Alle dine fakturaer og bilag ligger gemt i din Smart Inbox, så du altid kan finde dem.
  •  

    Aflevere fundne bilag

    Proces forsvinder:
    Din revisor eller bogholder har allerede adgang til alle dine bilag, så du slipper for den ekstra køretur.
  •  
    Afstemme kontoudtog fra bank

    Proces reduceres:
    Tilvælger du tillægsmodulet AutoBank, sparer du også 60% af arbejdet med din bankafstemning.
  •  
    Kontere, godkende og bogføre

    Proces forbliver:
    Du kontrollerer selv informationerne på dine posteringer, godkender konti og trykker “opret ny postering”.
  •  

    Momsafregning og årsafslutning

    Proces forbliver:
    Momsopgørelse og årsregnskab klares langt hurtigere, fordi alle dine bilag allerede er gemt og bogført.
 

 

Det siger testkunderne

 
 

”…Ikke svært……….Bare nemmere. Det tog 1 time at lære den nye bogføringsproces, og herefter kørte det bare”
- Testkunde 1, AO

 
 

”Efter vi har fået AutoBogfør bruger vi ca. 60% mindre tid på bogføring. Den tid kan vi i stedet bruge til at rådgive kunderne”
- Testkunde 2, AO

 
 

”Vi var bange for om vores kunder ville lave arbejdet med selv at scanne bilag og lade e-conomic automatisk bede deres leverandører sende en e-faktura. Men kunderne kan sagtens se fordele ved at slippe for fysiske bilag”
- Testkunde 3, AO

Kom i gang med Smart Inbox nemt og hurtigt

Følg trinnene for at tilvælge Smart Inbox, hvis du allerede har en e-conomic-aftale. Prisen er 99-149 kr./md. 
Hvis du ikke er e-conomic-kunde, kan du prøve e-conomic og Smart Inbox gratis i 14 dage. Demoen er helt uforpligtende og udløber automatisk efter 14 dage.

 

log ind i e-conomic 

 

Klik på "Alle indstillinger",
når du er logget ind

Klik på "Abonnement" i
venstre side af skærmen

Sæt flueben i "Smart Inbox"
under "Tillægsmoduler"

Sæt flueben i "Adgang"
og klik "Gem"

 

Sådan fungerer det

I guiden nedenfor kan du se, hvordan Smart Inbox ser ud i e-conomic.

Vis mig, hvordan det fungerer

 

 

 

 
 
 
 

Modtag elektronisk

Med Smart Inbox kan du modtage alle dine leverandørfakturaer elektronisk via dit gratis EAN-nummer. På den måde er slipper du for manuel indtastning og håndtering. Samtidig er du sikker på, at ingen fakturaer bliver beskadiget eller forsvinder.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Upload alle dine bilag

Du kan nemt uploade de fakturaer og kvitteringer, som du ikke har modtaget elektronisk. Du kan enten uploade bilag fra din computer med “drag-and-drop”, tage et billede af dine bilag med din Smart Phone eller sende dine bilag til e-conomic via email.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning

I Smart Inbox bliver dine fakturaer og kvitteringer aflæst automatisk, så du kan godkende og bogføre med ganske få klik. Du kan også nemt se, hvilke bilag du har åbnet og hvilke, der er klar til at blive bogført. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.
 

 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 

Nem håndtering

I Smart Inbox kan du gemme dine bilag i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også samle flere bilag til en fil og kopiere eller slette dem.