Smart Inbox

Intelligent, automatisk bogføring.

 Nem håndtering af dine dokumenter
 Automatisk bilagshåndtering
 Modtag dine leverandørfakturaer elektronisk
 

Læs mere om Smart Inbox

 

Smart Inbox er inkluderet i pakken Smart

 

Med Smart Inbox får du intelligent, automatisk bogføring i din virksomhed
 

Smart Inbox gør det nemt

Med Smart Inbox i e-conomic bliver din håndtering og bogføring af bilag nemmere end nogensinde. Dine fakturaer modtages elektronisk og aflæses automatisk. Så skal du kun godkende posteringerne, inden de bogføres.

 
 

Få en nem håndtering af dine bilag med Smart Inbox

Nem håndtering

Upload, godkend, kategorisér og kombinér dokumenter med få klik

Læs mere

Med Smart Inbox får du automatisk aflæsning af dine fakturaer

Automatisk aflæsning

Fakturaer aflæses automatisk,
så de nemt kan bogføres

Læs mere

Modtag fakturaer elektronisk via EAN

Modtag elektronisk

Få alle dine leverandørfakturaer
elektronisk via EAN 

Læs mere

 
 
 
 

Det kan du med Smart Inbox

 
 

Nem håndtering

I Smart Inbox kan du gemme dine bilag i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også samle flere bilag til en fil og kopiere eller slette dem.

Du har også adgang til Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, og som nemt giver dig et overblik over hvilke posteringer der mangler bilag. Herefter kan du, nemt og hurtigt, sende en anmodning afsted.

Se om din faktura er berettiget til Straksindbetaling

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 

Automatisk aflæsning

I Smart Inbox bliver dine fakturaer og kvitteringer aflæst automatisk, så du kan godkende og bogføre med ganske få klik. Du kan også nemt se, hvilke bilag du har åbnet og hvilke, der er klar til at blive bogført. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.

Modtag elektronisk

Med Smart Inbox kan du modtage alle dine leverandørfakturaer elektronisk via dit gratis EAN-nummer. På den måde slipper du for manuel indtastning og håndtering. Samtidig er du sikker på, at ingen fakturaer bliver beskadiget eller forsvinder.

Bemærk: For at få et gratis EAN-nummer, skal din virksomhed have under 20 medarbejdere. Er I mere end 20 ansatte, skal du selv leje et EAN/GLN-nummer. Det kan du gøre, gennem webshoppen hos standardiseringsorganisationen GS1

Læs mere om EAN-numre

 

Modtag fakturaer elektronisk via EAN med Smart Inbox

Nem godkendelse af bilag med Smart Inbox

 
 

Nem godkendelse

Du kan vælge, at fakturaer og kvitteringer skal godkendes før de kan behandles i Smart Inbox. Du vælger selv én eller flere godkendere, som automatisk modtager en godkendelsesmail, de skal tage stilling til. På den måde sikrer du, at alle bilag i Smart Inbox tilhører din virksomhed.

 

Automatisér din bilagshåndtering

Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres - og det letter arbejdsbyrden og sparer dig tid i hverdagen. På den måde kan du nemlig automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.
 

Upload nemt alle dine bilag med Smart Inbox

Upload nemt alle dine bilag med Smart Inbox

 
 

Upload alle dine bilag

Du kan nemt uploade de fakturaer og kvitteringer, som du ikke har modtaget elektronisk med “drag-and-drop”, ved at tage et billede med vores gratis mobilapp eller ved at sende bilagene til e-conomic via e-mail. 

Med knappen Bilagsmatch kan du desuden få matchet dine bilag med de rette posteringer automatisk. Du godkender selv, inden bilagene vedhæftes, så du bevarer kontrollen, men slipper for detektivarbejdet.

Her goes the Title

Here goes text

Her goes a link button
 

 

 

 

Bilagsanmodning

Få overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag, og send hurtigt en anmodning afsted. Fra vores gratis mobilapp kan modtageren nemt tage et billede af bilaget og sende det retur. 

 

Bilagsanmodning er inkluderet i Smart Inbox

 
 

Smart Inbox er en del af Smart-pakken — til dig som ønsker en automatiseret og tidsbesparende arbejdsgang.

 

Se alle pakker i e-conomic

 
 
 

Få et effektivt samarbejde om manglende bilag

 

Med Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, er det blevet meget nemmere at indsamle manglende bilag til regnskabet. Som regnskabsansvarlig kan du anmode andre brugere om manglende bilag direkte fra en postering i e-conomic. Og som bruger modtager du anmodningen i vores gratis mobilapp, så du nemt kan tage et billede af det manglende bilag og sende det retur.

 
 
 
 
 Få et nemmere samarbejde om virksomhedens regnskab
 
 Få overblik over hvilke 
posteringer der mangler bilag
 
 Slip for telefonopkald og
påmindelser på e-mail
 
 Få nemt og hurtigt de korrekte
bilag til regnskabet
 

 

 

Læs mere om Bilagsanmodning

Får besked ved nyt bilag

 
 
 
 

Opret gratis Bilagsindsendere

Skal dine medarbejdere sende bilag til e-conomic eller besvare bilagsanmodninger, uden at have adgang til hele regnskabet? Så kan du gratis oprette dem som Bilagsindsendere. 

Bilagsindsendere kan besvare bilagsanmodninger og sende bilag via mobilappen, men har ikke adgang til andre dele af dit regnskab i e-conomic.

Sådan opretter du Bilagsindsendere

 
 
 
 
 
 

Vil du også gerne automatisere dine processer?

Få en guidet tur i Smart Inbox og oplev alle fordelene ved at få håndteret dine bilag automatisk. På en lille time viser vi dig de mange muligheder du får med Smart Inbox, så du fremover kan arbejde smartere med dine bilag.

Kom på gratis kursus i Smart Inbox

 
 

Eller læs om vores Academy kursus i automatisering af arbejdsgange, hvor du lærer at arbejde endnu smartere og udnytte mulighederne i e-conomic.
Kurset koster DKK 1.799,- ekskl. moms. I prisen er der inkluderet forplejning i løbet af dagen.

Automatisér dit regnskab

 
 
 
 
 
 
 

Det siger kunderne om Smart Inbox

 
 
 
  • Claus Pedersen og Campaya sparer meget tid med Smart Inbox
    Claus Pedersen
    CEO, Campaya
    Modulet er kun blevet bedre og bedre til at genkende information på de bilag, vi sender ind. Det har betydet, at vores bogholder sparer rigtig meget tid, fordi hun ikke længere skal indtaste alt manuelt og eksempelvis finde kreditoren. Derudover har vi mindsket risikoen for tastefejl, fordi vi ikke længere skal indtaste data for en masse bilag.
  • Julie Christensen udtaler at Smart Inbox har gjort processerne mere enkle hos Simple Solution
    Julie Christensen
    Accounting & Finance, Simple Solution
    Før Smart Inbox brugte jeg meget tid på papirarbejde, som skulle igennem flere lag i organisationen. Med Smart Inbox er processen blevet langt mere strømlinet og enkel. Og det skyldes i høj grad den automatiserede og brugervenlige overflade, som følger med programmet.
  • Hos Blacksnow sparer de både tid og tastearbejde med Smart Inbox, udtaler Christian Harboe
    Christian Harboe
    CEO & Founder, Blacksnow
    Smart Inbox har virkelig gjort, at vi sparer en masse tid på tastearbejde, og det fungerer sindssygt godt. Vores arbejde med fakturaer er langt lettere, og så er det mere driftssikkert, fordi der ikke laves tastefejl. Det mest smarte er grupperingsfunktionen. Her kan man kategorisere de enkelte bilag i indbakken, hvilket giver et dejligt overblik.