Om Smart Inbox
Smart Inbox gør det nemt
Med Smart Inbox i e-conomic bliver din håndtering og bogføring af bilag nemmere end nogensinde. Dine fakturaer modtages elektronisk og aflæses automatisk. Så skal du kun godkende posteringerne, inden de bogføres.
Funktionerne
Det kan du med Smart Inbox

Nem håndtering
I Smart Inbox kan du gemme dine bilag i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også samle flere bilag til en fil og kopiere eller slette dem.
Du har også adgang til Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, og som nemt giver dig et overblik over hvilke posteringer der mangler bilag. Herefter kan du, nemt og hurtigt, sende en anmodning afsted.
Automatisk aflæsning
I Smart Inbox bliver dine fakturaer og kvitteringer aflæst automatisk, så du kan godkende og bogføre med ganske få klik. Du kan også nemt se, hvilke bilag du har åbnet, og hvilke der er klar til at blive bogført. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.


Modtag e-fakturaer
Når du modtager en leverandørfaktura elektronisk i Smart Inbox, så aflæser Smart Inbox selv informationerne på fakturaen, og du skal bare godkende, at oplysningerne er rigtige for at bogføre. Du sparer dig selv for manuel indtastning og sikrer samtidig, at du lever op til kravene om digitale bilag i den nye bogføringslov.
Nem godkendelse
Du kan vælge, at fakturaer og kvitteringer skal godkendes før de kan behandles i Smart Inbox. Du vælger selv én eller flere godkendere, som automatisk modtager en godkendelsesmail, de skal tage stilling til. På den måde sikrer du, at alle bilag i Smart Inbox tilhører din virksomhed.


Automatisér din bilagshåndtering
Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres - og det letter arbejdsbyrden og sparer dig tid i hverdagen. På den måde kan du nemlig automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.
Upload alle dine bilag
Du kan nemt uploade de fakturaer og kvitteringer, som du ikke har modtaget elektronisk med “drag-and-drop”, ved at tage et billede med vores gratis mobilapp eller ved at sende bilagene til e-conomic via e-mail.
Med knappen Bilagsmatch kan du desuden få matchet dine bilag med de rette posteringer automatisk. Du godkender selv, inden bilagene vedhæftes, så du bevarer kontrollen, men slipper for detektivarbejdet.


Bilagsanmodning
Få overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag, og send hurtigt en anmodning afsted. Fra vores gratis mobilapp kan modtageren nemt tage et billede af bilaget og sende det retur.
Smart Inbox er en del af pakkerne Smart og Avanceret — til dig som ønsker en automatiseret og tidsbesparende arbejdsgang.
Bilagsanmodning
Få et effektivt samarbejde om manglende bilag
Med Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, er det blevet meget nemmere at indsamle manglende bilag til regnskabet. Som regnskabsansvarlig kan du anmode andre brugere om manglende bilag direkte fra en postering i e-conomic. Og som bruger modtager du anmodningen i vores gratis mobilapp, så du nemt kan tage et billede af det manglende bilag og sende det retur.

Bilagsindsendere
Opret gratis Bilagsindsendere
Skal dine medarbejdere sende bilag til e-conomic eller besvare bilagsanmodninger, uden at have adgang til hele regnskabet? Så kan du gratis oprette dem som Bilagsindsendere.
Bilagsindsendere kan besvare bilagsanmodninger og sende bilag via mobilappen, men har ikke adgang til andre dele af dit regnskab i e-conomic.
Udtalelser
Det siger kunderne om Smart Inbox