Smart Inbox i e-conomic

Intelligent, automatisk bogføring

  • Nem håndtering af dine dokumenter
  • Automatisk bilagshåndtering
  • Modtag dine leverandørfakturaer elektronisk

Smart Inbox er inkluderet i pakkerne Smart og Avanceret
 

Læs mere om Smart Inbox

mand sidder ved skærm og kigger på smart inbox
 

Om Smart Inbox

Smart Inbox gør det nemt

Med Smart Inbox i e-conomic bliver din håndtering og bogføring af bilag nemmere end nogensinde. Dine fakturaer modtages elektronisk og aflæses automatisk. Så skal du kun godkende posteringerne, inden de bogføres.

 

En illustration, som skal forestille et dokument, der bliver uploadet

Nem håndtering

Upload, godkend, kategorisér og 
kombinér dokumenter med få klik

Læs mere

En illustration af en laptop og to tandhjul i orange og mørkeblå

Automatisk aflæsning

Fakturaer aflæses automatisk,
så de nemt kan bogføres

Læs mere

En illustration, der skal forestille en laptop og et dokument

Modtag e-fakturaer

Få alle dine leverandørfakturaer
elektronisk

Læs mere

 

Funktionerne

Det kan du med Smart Inbox



 

Et screenshot af Inboxen i e-conomic

Nem håndtering

I Smart Inbox kan du gemme dine bilag i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også samle flere bilag til en fil og kopiere eller slette dem.
 

Du har også adgang til Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, og som nemt giver dig et overblik over hvilke posteringer der mangler bilag. Herefter kan du, nemt og hurtigt, sende en anmodning afsted.

 

Automatisk aflæsning

I Smart Inbox bliver dine fakturaer og kvitteringer aflæst automatisk, så du kan godkende og bogføre med ganske få klik. Du kan også nemt se, hvilke bilag du har åbnet, og hvilke der er klar til at blive bogført. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.

visualisering af digitale bilag
 
e-conomic applikationen under smart inbox og modtag e-faktura

Modtag e-fakturaer

Når du modtager en leverandørfaktura elektronisk i Smart Inbox, så aflæser Smart Inbox selv informationerne på fakturaen, og du skal bare godkende, at oplysningerne er rigtige for at bogføre. Du sparer dig selv for manuel indtastning og sikrer samtidig, at du lever op til kravene om digitale bilag i den nye bogføringslov.

Læs mere om modtagelse af e-fakturaer

 

Nem godkendelse

Du kan vælge, at fakturaer og kvitteringer skal godkendes før de kan behandles i Smart Inbox. Du vælger selv én eller flere godkendere, som automatisk modtager en godkendelsesmail, de skal tage stilling til. På den måde sikrer du, at alle bilag i Smart Inbox tilhører din virksomhed.

start bilags workflow godkendelse automatisk
 
En illustration af e-conomics Bilag Workflows

Automatisér din bilagshåndtering

Du kan nemt opsætte dine egne automatiseringsregler for, hvordan og af hvem bilag skal håndteres - og det letter arbejdsbyrden og sparer dig tid i hverdagen. På den måde kan du nemlig automatisere dit bogførings- og godkendelsesflow i Inboxen.

 

Upload alle dine bilag

Du kan nemt uploade de fakturaer og kvitteringer, som du ikke har modtaget elektronisk med “drag-and-drop”, ved at tage et billede med vores gratis mobilapp eller ved at sende bilagene til e-conomic via e-mail. 

Med knappen Bilagsmatch kan du desuden få matchet dine bilag med de rette posteringer automatisk. Du godkender selv, inden bilagene vedhæftes, så du bevarer kontrollen, men slipper for detektivarbejdet.

mobilversion af applikationen e-conomic
 
mobilversion af applikationen e-conomic med bilagsanmodning

Bilagsanmodning

Få overblik over, hvilke posteringer der mangler bilag, og send hurtigt en anmodning afsted. Fra vores gratis mobilapp kan modtageren nemt tage et billede af bilaget og sende det retur. 

 

Smart Inbox er en del af pakkerne Smart og Avanceret — til dig som ønsker en automatiseret og tidsbesparende arbejdsgang.

 

Bilagsanmodning

Få et effektivt samarbejde om manglende bilag

Med Bilagsanmodning, som er tilgængelig i alle vores pakker, er det blevet meget nemmere at indsamle manglende bilag til regnskabet. Som regnskabsansvarlig kan du anmode andre brugere om manglende bilag direkte fra en postering i e-conomic. Og som bruger modtager du anmodningen i vores gratis mobilapp, så du nemt kan tage et billede af det manglende bilag og sende det retur.


 

Flueben

Samarbejde

 Få et nemmere samarbejde om virksomhedens regnskab

Flueben

Overblik

 Få overblik over, hvilke 
posteringer der mangler bilag

Flueben

Effektivitet

 Slip for telefonopkald og
påmindelser på e-mail

Flueben

Styr på sagerne

 Få nemt og hurtigt de korrekte
bilag til regnskabet

 

Bilagsindsendere

Opret gratis Bilagsindsendere

Skal dine medarbejdere sende bilag til e-conomic eller besvare bilagsanmodninger, uden at have adgang til hele regnskabet? Så kan du gratis oprette dem som Bilagsindsendere.
 

Bilagsindsendere kan besvare bilagsanmodninger og sende bilag via mobilappen, men har ikke adgang til andre dele af dit regnskab i e-conomic.

Sådan opretter du gratis Bilagsindsendere

 

Udtalelser

Det siger kunderne om Smart Inbox


 

Et portrætbillede af en mand

Claus Pedersen

CEO, Campaya

“Modulet er kun blevet bedre og bedre til at genkende information på de bilag, vi sender ind. Det har betydet, at vores bogholder sparer rigtig meget tid, fordi hun ikke længere skal indtaste alt manuelt og eksempelvis finde kreditoren. Derudover har vi mindsket risikoen for tastefejl, fordi vi ikke længere skal indtaste data for en masse bilag."

Et portrætbillede af en kvinde

Julie Christensen

Accounting & Finance, Simple Solution

“Før Smart Inbox brugte jeg meget tid på papirarbejde, som skulle igennem flere lag i organisationen. Med Smart Inbox er processen blevet langt mere strømlinet og enkel. Og det skyldes i høj grad den automatiserede og brugervenlige overflade, som følger med programmet."

Et portrætbillede af en mand

Christian Harboe

CEO & Founder, Blacksnow

“Smart Inbox har virkelig gjort, at vi sparer en masse tid på tastearbejde, og det fungerer sindssygt godt. Vores arbejde med fakturaer er langt lettere, og så er det mere driftssikkert, fordi der ikke laves tastefejl. Det mest smarte er grupperingsfunktionen. Her kan man kategorisere de enkelte bilag i indbakken, hvilket giver et dejligt overblik.