
Amero online billet- og medlemsløsning
Beskrivelse
Med integrationen mellem Ameros online billet- og medlemsløsning og e-conomic får I et brugervenligt system til håndtering af billettyper, medlemsskaber, events - og som automatisk bogføres i e-conomic. Billet- og medlemsløsningen er til museer, forlystelser og lignende, som gerne vil have mulighed for at sælge billetter og medlemsskaber online via deres hjemmeside. Løsningen integreres med en POS-løsning fra Amero, som sikrer dine kunder en god og sikker oplevelse. I POS-løsningen kan du tilgå din backend, hvorfra du har mulighed for at administrere billetter, medlemsskaber, events m.m. Med integrationen til e-conomic udveksles der kontinuerligt data mellem systemerne. På denne måde sikrer du et konstant opdateret overblik over omsætningen på jeres salg af billetter og medlemsskaber, en automatiseret bogføring og en stor reducering af manuelt tastearbejde. Det understøttes af direkte kontering i billet- og medlemsløsningen, så du er fri for at rette i dit regnskab efterfølgende.
Det kan du
- Håndter bogføringen hurtigt - mulighed for automatisk bogføring
- Automatisk overførsel af omsætning til e-conomic
- Direkte kontering i billet- og medlemsløsning
Pris
Kontakt partner for prisForudsætninger
- For at bruge integrationen skal du have vores online billet- og medlemsløsning
Fordele
Kontakt
E-mail: support@amero.dk
Telefon: +45 7734 3480
Udvikler
- Amero ApS
- Ved Lunden 9
- 8230 Åbyhøj
- +45 7734 3480
- info@amero.dk
- https://amero.dk/