
ELO faktura- og dokumentløsning
Beskrivelse
ELOs fakturaløsning sikrer automatisk håndtering af leverandørfakturaer, afløftning af data på linjeniveau, godkendelses-flows i flere niveauer, dublettjek, verificering af fakturadata og kontering før bogføring i e-conomic. Bilagene registreres til kassekladder i e-conomic og arkiveres automatisk i en mappestruktur års opdelt under kreditornavn. Alle regnskabsbilag opbevares sikkert og tilgængeligt for relevante medarbejdere og revisor, så bogføringslovens regler om digital opbevaring overholdes. Rettighedsstyring og styring af slettefrister sikrer overholdelse af GDPR-reglerne. I det indbyggede faktura-dashboard fås et visuelt overblik over hvert enkelt procestrin. Integration med Microsoft 365 muliggør arkivering af e-mails og samarbejde om dokumenter fra Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint). Tilkøb af kontraktmodulet sikrer fuld kontrol med opsigelsesfrister og forpligtelser (fx leasingaftaler).
Det kan du
- Aflæsning og validering af fakturadata på linjeniveau
- Automatik arkivering af bilag i foruddefineret struktur
- Avanceret søgefunktionalitet
- Indbyggede godkendelsesflows med mulighed for flere godkendere
- Dashboard med processtatus for alle bilag i real-tid
- Kommunikation om bilag samlet ét sted
- Mulighed for automatisk arkivering af e-mails
- Mulighed for tilkobling af kontraktstyringsmodul
Pris
Kontakt partner for prisForudsætninger
- e-conomic-aftale
Fordele
Kontakt
support@elonordic.com
Udvikler
- ELO Digital Nordic
- Åbogade 15
- 8200 Aarhus N
- +45 70 26 43 44
- info@elonordic.com
- https://elonordic.com/