
Microbizz
Beskrivelse
Microbizz er en fleksibel platform til opgave-, projekt- og kvalitetsstyring. Den gør det muligt for virksomheder at digitalisere deres arbejdsgange og skabe sammenhæng i driften – hele vejen fra planlægning og udførelse til fakturering og rapportering. Løsningen anvendes typisk af virksomheder med kørende medarbejdere – eksempelvis inden for Facility Management, Bygge & Anlæg, Service & Vedligeholdelse samt Forsyning. Via app’en har medarbejderne altid et opdateret overblik over dagens opgaver og kan registrere tid, foretage kvalitetskontrol, indberette afvigelser og registrere materialeforbrug m.m. Når Microbizz er integreret med e-conomic, overføres data automatisk mellem drift og økonomi. Det betyder et opdateret og komplet fakturagrundlag, hurtigere fakturering – uden fejl eller forglemmelser, tættere kobling mellem økonomi og drift, større gennemsigtighed og et stærkere beslutningsgrundlag. Microbizz skaber 100 % papirløs drift, mindre administration, stærk kvalitetsstyring, højere produktivitet – og øget lønsomhed.
Det kan du
- Tilbudsgivning og projektering
- Opgavestyring fra A til Z
- Projektstyring
- Kvalitetssikring og dokumentation
- Kørselsoptimering
- Ekstranet med 24/7 adgang for kunder
- Håndtering, booking og tracking af udstyr
- Fakturering og EDI
- Rapportering og integration til Power BI
Pris
Kontakt partner for prisForudsætninger
- Et log-in til Microbizz
Fordele
Kontakt
+45 7023 5323
support@microbizz.dk
Udvikler
- Microbizz by Ventu A/S
- Lergravsvej 59, 3
- 2300 København S
- +45 70 23 53 23
- info@ventu.dk
- https://microbizz.dk/