apps og integrationer

Minuba

Af: Minuba
Beskrivelse

Med Minuba får du overblik over hele driften af din forretning! Alle arbejdsprocesser som tilbudsafgivelse, ordrehåndtering, dokumentation, kvalitetssikring, timeregistrering og fakturering bliver samlet i ét system! Det betyder at du altid kan følge med i dine sager – fra tilbud til fakturering. Du får en nemmere hverdag uden alle papirbunkerne på dit skrivebord og mindre tastearbejde! Minuba giver dig overblik over dækningsbidraget på de enkelte sager og du kan hurtigt se, hvilke sager det er du tjener dine penge på! Du effektiviserer din drift, letter det administrative arbejde, sikrer en øget likviditet og kan hurtigt se hvor, hvornår og hvordan din virksomhed reelt tjener penge! Du forøger dit overskud med en ny indsigt, og får mulighed for at effektivisere din virksomhed igennem hele værdikæden. Du får altså mulighed for at vækste din virksomhed med fakta og ikke kun talent, fornuft og mavefornemmelser!

Det kan du
  • Hurtig oprettelse af både tilbud og ordrer
  • Fakturer dine kunder nemt og hurtigt
  • Få et samlet overblik over økonomien
  • Registrér materialer direkte og nemt via appen eller stregkodescanner
  • Planlæg dine medarbejderes tid og udnyt ressourcerne optimalt
  • Tilpas din kvalitetssikring, så dine medarbejdere altid udfører arbejdet som ønsket
Pris
Kontakt partner for pris
Forudsætninger
  • Minuba abonnement
Fordele
Certificeret partner
Nem installation
Visma produkt
Findes i Market
Kontakt

+45 70 70 20 37
support@minuba.dk

Udvikler