apps og integrationer

Officebot

Af: Officebot
 
Beskrivelse

Arbejd mere effektivt med Officebot, der har udviklet robotter, der automatisk løser opgaver for dig i e-conomic. I kan få standardrobotter til automatisk håndtering af specifikke opgaver, som skal løses stort set overalt i regnskabssystemet e-conomic. Officebot har udviklet standard bogholderrobotter til opgaver, som foregår både i Regnskabsmodulet, Salgsmodulet, Projektmodulet, Lagermodulet og Rapportmodulet. Vælg om du ønsker en robot til Kundeindbetaling, Kassekladde, November First, Proaktiv momskontrol, Proaktiv beløbskontrol, Rykkerstyring, Kundesaldo, Dropshipping, Tidsregistrering, Budgetkontrol på projekter, Indkøbsordre, Gamle varer på lager, Kontrol af dækning ved varesalg eller Kommissionskontrol.

Det kan du
  • Driftssikkerhed, samt mere indsigt i udførte opgaver
  • Undgå oplæring, kontrol og ledelse vedrørende rutinearbejde
  • Høj skalerbarhed og sparede omkostninger
  • Få opgaver løst med højere frekvens
  • Kvalitetsforbedringer og færre fejl
  • Få højere medarbejdertilfredshed ved at fjerne det trivielle arbejde
  • Få højere kundetilfredshed, fordi opgaverne altid bliver løst som forventet
Pris
  • Pris fra 199 kr./md.
Forudsætninger
  • e-conomic-aftale
Fordele
Certificeret partner
Nem installation
Visma produkt
Findes i Market
Kontakt

info@officebot.dk

Udvikler