Beskrivelse
Oplev, hvordan Severa og e-conomic arbejder sammen for at skabe en gnidningsfri proces mellem projektstyring og økonomistyring. Med vores integration kan du spare tid, reducere fejl og få et fuldt overblik i realtid over dine projekter og økonomien på disse. Severa hjælper dig med at styre din salgspipeline, planlægge og udføre dine projekter og sikre, at alt faktureres korrekt. Med denne integration strømlines processerne – fra CRM og kundeoprettelse til automatisk fakturering og bogføring. Når en kunde oprettes i Severa, overføres alle relevante data til e-conomic, så manuelt dobbeltarbejde undgås. Salgsfakturaer oprettes i Severa ud fra registrerede timer og udgifter og sendes automatisk til e-conomic, hvor bogføring sker. Leverandørfakturaer knyttes til projekter via projektnumre, hvilket giver et komplet realtidsbillede af projektøkonomien.
Det kan du
- Undgå dobbeltindtastninger og spar tid
- Altid opdaterede kunde- og faktureringsdata
- Overblik over projekternes økonomi i realtid
- Forbedret samarbejde mellem projekt- og økonomiafdelinger
- Få styr på dine projekter og ressource allokeringen, så de rigtige folk arbejder på de rigtige projekter
- Gør brug af det store rapporteringsværktøj og skab værdifulde rapporter til både ledelsen og projektmedarbejdere / ledere
- Opret specifikke KPI’er for jeres projekter direkte i systemet.
Pris
Kontakt partner for prisFordele
Udvikler
- Exsitec
- Dusager 2
- 8200 Aarhus N
- +45 31 15 44 00
- info@exsitec.dk
- https://www.exsitec.dk/