TimeGuru

Hero sub title: 
Moderne tidsregistrering og fakturering til PC og mobil
App bedømmelse
5 hjerter (1 brugere)

Fordele ved denne app

  • Brugervenlig guide til hurtig opsætning og dansk support
  • Styr på kunder og medarbejdere i en løsning
  • Alle moduler tilgængelige på pc, tablet og mobil

Denne app kræver

  • TimeGuru-abonnement
  • e-conomic-aftale

Hvad kan du med TimeGuru appen?

TimeGuru tilbyder en samlet løsning til at styre virksomhedens ressourcer. Lige fra intern registrering af arbejdstid, ferie og fravær til time/sag på kunder og projekter.

Har din virksomhed brug for at kalenderplanlægge medarbejdere og opgaver, er dette selvfølgelig fuldt integreret i ugesedlen. Alt hænger sammen og kan tilknyttes en fælles prisstruktur, som giver overblik og gør datobestemte prisreguleringer til en leg.

Optimér fremtidige opgaver ved at sammenligne planlagt tid og økonomi med udført arbejde. Alle rapporter kan tilpasses og eksporteres.

Løsningen indeholder desuden API og integrationer til populære løn- og økonomisystemer.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

TimeGuru A/S
Møllehaven 8
4040 Jyllinge
Denmark

Sådan fungerer appen fra TimeGuru:

Medarbejderen logger ind på løsningen for at registrere sit forbrug via pc, tablet eller mobil. I ugesedlen kan medarbejderen registrere tid, ferie, kørsel og udlæg samt se og færdigmelde planlagte opgaver. Yderligere er det muligt at fratrække pauser i samme arbejdsgang, hvilket gør det endnu nemmere at registrere en fuld arbejdsdag med komme/gå tid.

Er der behov for kørselsregistrering, forudfyldes adresser og afstand beregnes automatisk. Alt sammen i et brugervenligt skærmbillede, hvor du selv kan tilpasse indholdet til din virksomhed. Et eksempel på tilpasning kunne være, at der skal vælges en kunde og skrives en kommentar ved tidsregistrering, men at projekter er skjult. Ud over ugesedlen vil medarbejderen typisk benytte sit Cockpit, der indeholder status på flekstid, ferie, optjente kørepenge og meget mere. Cockpittet kan brugertilpasses, så det viser relevante data.

Løsningen synkroniserer følgende data med e-conomic:

  • Kunder (send/hent/synkroniser)
  • Projekter (send/hent)
  • Produkter (send/hent)
  • Produktgrupper (hent)
  • Fakturaer (send)
  • Enheder (send/hent)

Lisa Larsen

| Dit Regnskab ApS

5
Din bedømmelse: 5
14. JUNI 2019
Dit Regnskab ApS udfører løn og regnskabsopgaver for små og mellemstore virksomheder. Vi anvender TimeGuru til planlægning af opgaver og medarbejdere, tidsregistrering, ferie/fravær, kørsel og løbende automatisk fakturering. For os betyder det, at vi altid har styr på vores aftaler med kunderne og hurtigt ser flaskehalse, inden de opstår. Yderligere sparer vi meget tid med automatisk fakturakørsel af både fastpris aftaler og medgået tid. Alle fakturaer overføres til e-conomic. Endelig er det rart, at hele systemet også virker på ipad og iphone. Vi kan varmt anbefale TimeGuru da det er nemt at anvende samtidig med at det billigt.

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Illustration, mand med computer
E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.