Lagerstyring til din engroshandel
e-conomics lagerstyringssystem Lager af Rackbeat giver dig det fulde overblik over din forsyningskæde. Det støtter dig i at effektivisere indkøb og salg i din forretning — og dermed styre den mod succes.
Med Lager af Rackbeat kan du:
Samle dine leverandører i én oversigt
Automatisere genbestilling af varer
Tilbyde særlige rabatter til specifikke kunder
Om flytningen til Lager af Rackbeat
Effektiv lagerstyring i et brugervenligt system
Med et digitalt lagerstyringssystem af høj kvalitet, ser du ind i en arbejdsdag med færre tidskrævende administrative opgaver og et godt overblik over din forretning. Det effektiviserer dit arbejde, sikrer kvalitet og punktlighed overfor dine kunder, og sparer dig både tid og penge. Lager af Rackbeat samler nemlig begge indkøbs- og salgsled i en overskuelig oversigt og forsyner dig med et 360 graders indblik i din forsyningskæde — lige fra indkøbsproces til salg og leveringen hos kunden.
Du skræddersyer lige den løsning, som passer til din virksomhed, branche og arbejdsgange, ved bl.a. at sammensætte lager- og økonomistyring med de øvrige tredjepartsløsninger, du bruger dagligt.

Fleksibilitet
Tilpas funktioner og system til din arbejdsdag
— ikke omvendt

Overblik
Færre fejl giver
besparelser i tid og penge

Rapporter
Indsigt i muligheder, som
optimerer og strømliner
"Vi kan arbejde med forskellige valutakonti, forskellige sprogkoder og integrere til e-conomic, som løfter det tunge regnskabsarbejde, mens Rackbeat tager sig af logistikken: Varestyring, vareflow, indkøbs generering, fakturering med mere."
- Melia Food Trade
Kom godt i gang med Lager af Rackbeat
Den personlige kontakt til vores kunder er en af de vigtigste værdier for os. Og supporten til Lager af Rackbeat er ingen undtagelse. Du får en særskilt specialiseret lagersupport, som er klar til at hjælpe, støtte, undervise og sørge for, at du får mest muligt ud af din lagerløsning.
Specialiseret support og Helpdesk
Vores lagereksperter er trænede i at hjælpe med spørgsmål til systemet, ligesom de kan rådgive dig i valget af den bedste og mest værdiskabende løsning til din virksomhed.
Supporten er åben alle ugens dage mellem kl. 9 og 15
og kan kontaktes på: +45 71 92 75 00.
Er du mere til selvhjælp, får du adgang til et stort kartotek af artikler og videoer i Rackbeats Helpdesk. Det er, som du kender det fra
e-conomics e-copedia, og er en god hjælp – særligt hvis du sidder med spørgsmål udenfor supportens åbningstid.
Dybdegående gratis online kurser
Søger du et dybere indblik i systemet, inviterer vi dig til at se vores gratis online kursus. Her får du råd og bliver guidet i at optimere dit lagerflow og effektivisere dit lagerarbejde mest muligt.
Hver mandag kl. 10.30 afholder vi et ‘kom godt i gang’ webinar for dig med en e-conomic aftale. Her gennemgår en lagerekspert systemets opsætning, giver gode tips og besvarer spørgsmål.
Flytning fra Lager til Lager af Rackbeat
Har du allerede vores gamle modul Lager? Så ved du måske, at det lukker ved udgangen af i år – helt konkret d. 31/12-2023. Derfor opfordrer vi dig til at flytte dine data til den nye løsning Lager af Rackbeat – eller en anden løsning, som passer din virksomhed – i god tid inden lukkedatoen. På den måde få du ro til at lære systemet at kende og blive fortrolig med dine nye arbejdsgange.

Gratis flytningswebinar
Det er ikke en nem beslutning af flytte lagersystem, og vi forstår, at du kan sidde med en del spørgsmål. Derfor inviterer vi til et gratis webinar om overgangen fra det gamle til det nye Lager. Webinaret afholdes hver tirsdag kl. 11 og varer 30 minutter. Her gennemgår vi:
1. Flytteprocessen
2. Det du får med Lager af Rackbeat, som du ikke havde før
3. Hvordan du arbejder i to systemer
Ligesom du også får rig mulighed for at stille spørgsmål direkte til vores lagereksperter.

Tjekliste inden flytningen
Da flytningen af data ikke kan fortrydes, har vi udarbejdet en uddybende tjekliste med punkter, som skal sikres inden flytningen gennemføres. Generelt kan du dog forvente de samme funktionaliteter – og mere til – i det nye Lager af Rackbeat. Vær eks. opmærksom på:
1. Særlige funktionaliteter
2. Integrationer
3. Behovet for en evt. lageroptælling
Læs mere om flytningen til Lager af Rackbeat og find den fulde tjekliste i e-copedia.

Automatisk synkronisering
Når beslutningen er truffet, og du tilføjer Lager af Rackbeat til din e-conomic aftale, får du muligheden for at gennemgå en automatisk synkronisering. Synkroniseringen varer ca. 30 minutter og sikrer overførslen af de vigtigste data til det nye Lager af Rackbeat.
Det er data såsom kunder, leverandører, produkter, medarbejdere, betalingsbetingelser og layout, der flyttes som en del af synkroniseringen. Når synkroniseringen er afsluttet, kan du gå i gang med at arbejde i dit nye lagersystem.

Gratis assisteret flytning
Foretrækker du personlig kontakt i flytningsprocessen, kan du booke en gratis assisteret flytning. Vi ringer dig op og tager en god snak om dit nuværende lager, hvordan du bruger det, og hvilke behov du har i din arbejdsdag. Inden vi slipper dig, aftaler vi næste opkald og trin i processen. Vi aftaler også et tidspunkt hvor vi sikkert flytter dine data til det nye Lager af Rackbeat.
Vi sørger for, at du bliver hjulpet i gang med, at opsætte din lagerløsning, så den passer til dine behov. Vigtigst i denne proces er, at du føler dig tryg og kommer godt fra start med at bruge Lager af Rackbeat.