automatiseret fakturahåndtering

Parcel Feeder har sparet dyre mandetimer med automatisering 

Læs hvordan Parcel Feeder har optimeret deres arbejdsgange og sparet mandetimer med e-conomic regnskabsprogram og FarPay.

Parcel Feeder kundehistorie
 

Om parcel feeder

Effektivisering af arbejdsgange

Parcel Feeder er en dansk transport- og logistikvirksomhed, der er specialiserede inden for fragt, warehousing og ordrehåndtering. Parcel Feeder hjælper webshops med alt det praktiske og tilbyder både fragt af ordrer, samt at håndtere den fulde løsning, der både omfatter opbevaring, behandling, forsendelse og returnering af varer.

Parcel Feeder har med fakturerings- og betalingsappen FarPay automatiseret håndteringen af alle fakturaer og betalingsløsninger. Tidligere havde Parcel Feeder en bogholder ansat på fuld tid, som udarbejdede alle fakturaer manuelt og brugte en masse tid på at fakturere, rykke dårlige betalere, afstemme kassekladder, tjekke banken mm. Ved at integrere FarPay med e-conomic, optimerede Parcel Feeder den proces, så al fakturahåndtering nu er automatiseret, hvilket har sparet virksomheden en fuldtidsbogholder.

 

 

En illustration af en computer med et logo og et flueben

Automatisk betaling 
af fakturaer

 

 

Totalt overblik over alle sendte 
og modtagne fakturaer

Et papir med tal

Automatisk kontering og udligning af betalte fakturaer i e-conomic

 

 
Parcel Feeder kundehistorie

mulighed for fleksibilitet

Integrationen mellem e-conomic og FarPay giver værdi til forretningen

Parcel Feeders hovedfokus er pluk & pak, lagerhotel og fulfillment services samt nationale- og internationale pakkeløsninger og kurérservice til hele verden. Gennem forskellige samarbejdspartnere har Parcel Feeder etableret et verdensomspændende pakke- og speditionsnetværk. De fleste af Parcel Feeders kunder betaler via Leverandørservice, men har med FarPay-platformen mulighed for at vælge mellem flere forskellige betalingsløsninger, herunder også Visa, MasterCard, FI-kort, MobilePay m.fl. Med e-conomic kan det hele integreres i en samlet løsning, så arbejdsgangene bliver nemmere, hvilket sparer Parcel Feeder for mange timers arbejde hver uge.

 
Parcel Feeder logo

Jakob Bang Jensen

Medejer, Parcel Feeder

“Med FarPay-løsningen har vi lagt alt ud i skyen og hele betalingsflowet er automatiseret. Det har bl.a. betydet, at vi i dag har nedlagt vores fuldtidsbogholderi og udliciteret det til ekstern bogholder, og det sparer os for rigtig mange penge."

Bliv kontaktet

Vil du også arbejde smartere?

Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen. Ring til os på 78 79 19 55 eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

Skriv dit navn her
Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.