automatiseret fakturahåndtering
Parcel Feeder har sparet dyre mandetimer med automatisering
Læs hvordan Parcel Feeder har optimeret deres arbejdsgange og sparet mandetimer med e-conomic regnskabsprogram og FarPay.
Om parcel feeder
Effektivisering af arbejdsgange
Parcel Feeder er en dansk transport- og logistikvirksomhed, der er specialiserede inden for fragt, warehousing og ordrehåndtering. Parcel Feeder hjælper webshops med alt det praktiske og tilbyder både fragt af ordrer, samt at håndtere den fulde løsning, der både omfatter opbevaring, behandling, forsendelse og returnering af varer.
Parcel Feeder har med fakturerings- og betalingsappen FarPay automatiseret håndteringen af alle fakturaer og betalingsløsninger. Tidligere havde Parcel Feeder en bogholder ansat på fuld tid, som udarbejdede alle fakturaer manuelt og brugte en masse tid på at fakturere, rykke dårlige betalere, afstemme kassekladder, tjekke banken mm. Ved at integrere FarPay med e-conomic, optimerede Parcel Feeder den proces, så al fakturahåndtering nu er automatiseret, hvilket har sparet virksomheden en fuldtidsbogholder.
mulighed for fleksibilitet
Integrationen mellem e-conomic og FarPay giver værdi til forretningen
Parcel Feeders hovedfokus er pluk & pak, lagerhotel og fulfillment services samt nationale- og internationale pakkeløsninger og kurérservice til hele verden. Gennem forskellige samarbejdspartnere har Parcel Feeder etableret et verdensomspændende pakke- og speditionsnetværk. De fleste af Parcel Feeders kunder betaler via Leverandørservice, men har med FarPay-platformen mulighed for at vælge mellem flere forskellige betalingsløsninger, herunder også Visa, MasterCard, FI-kort, MobilePay m.fl. Med e-conomic kan det hele integreres i en samlet løsning, så arbejdsgangene bliver nemmere, hvilket sparer Parcel Feeder for mange timers arbejde hver uge.
Jakob Bang Jensen
Medejer, Parcel Feeder
“Med FarPay-løsningen har vi lagt alt ud i skyen og hele betalingsflowet er automatiseret. Det har bl.a. betydet, at vi i dag har nedlagt vores fuldtidsbogholderi og udliciteret det til ekstern bogholder, og det sparer os for rigtig mange penge."
Bliv kontaktet
Vil du også arbejde smartere?
Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen. Ring til os på 78 79 19 55 eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.