Smart Inbox:
Den største nyhed siden regnearket

”Vi står over for et stort skridt mod udviklingen, hvor en række af de mere ensformige bogføringsopgaver vil kunne blive løst automatisk”

- Anette Sand, Stifter, Regnskabsskolen

 

Se alle funktioner i e-conomic

 

Med Smart Inbox får du intelligent, automatisk bogføring i din virksomhed
 
 
 
 
 
 

Gør din arbejdsdag nemmere med Smart Inbox

Med Smart Inbox til e-conomic slipper du for manuel indtastning, kontering af bilag og besværet med at indsamle manglende bilag til regnskabet. Du klarer bogføringen hurtigere, minimerer risikoen for fejl og får overskud til at fokusere på den del af dit arbejde, der skaber størst værdi.

 

Fordele for revisorer

 
  • Meget manuelt bogføringsarbejde forsvinder med Smart Inbox
  • Minimér risikoen for fejl
  • Brug din ekspertise og hjælp dine kunder på essentielle områder
  • Styrk din position yderligere, som økonomisk medspiller

Fordele for bogholdere

 
  • Manuelt arbejde formindskes, hvis dine kunder vælger e-fakturaer
  • Få tid til at udnytte din sans for detaljer og økonomi
  • Hjælp dine kunder med fremtidige økonomiske beslutninger
  • Få endnu mere tid til at pleje dine kunderelationer
 
 
 
 
 
 
 

Sådan fungerer Smart Inbox 

Se hvordan Smart Inbox til e-conomic forbedrer din hverdag - skridt for skridt. Du kan også tilmelde dig vores gratis online kursus, hvor du kan lære mere om fordelene ved at arbejde med Smart Inbox.

Alle bilag ét sted

Smart Inbox samler alle bilag og fakturaer ét sted. De modtages enten som en elektronisk faktura via et EAN-nummer, som følger gratis med Smart Inbox - og ellers kan de uploades fra computeren med “drag-and-drop”, scannes med vores gratis mobilapp eller sendes til e-conomic via e-mail.

Ligesom du, med funktionen Bilagsanmodning, får et overblik over hvilke posteringer der mangler bilag, så du hurtigt kan sende en anmodning afsted. 

 

Alle bilag er samlet et sted med Straksindbetaling

Nem godkendelse af bilag med Smart Inbox

 
 

Nem godkendelse

Du kan vælge, at fakturaer og kvitteringer skal godkendes før de kan behandles i Smart Inbox. Du vælger selv én eller flere godkendere, som automatisk modtager en godkendelsesmail, de skal tage stilling til. På den måde sikrer du, at alle bilag i Smart Inbox tilhører din kunde.

 

 

Nem håndtering

I Smart Inbox kan bilag helt enkelt gemmes i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også vælge at samle flere bilag til en fil og kopiere eller slette dem.

Med knappen Bilagsmatch kan du desuden få matchet alle bilag med de rette posteringer automatisk. Du godkender selv, inden bilagene vedhæftes, så du bevarer kontrollen, og undgår detektivarbejdet.

 

Nem håndtering af bilag i Smart Inbox

Automatisk aflæsning af fakturaer i Smart Inbox

 
 
 

Automatisk aflæsning

Med Smart Inbox aflæses teksten på bilag automatisk (OCR-scanning), så de er klar til at blive bogført. Du kan endda bogføre alle samtidig, ligesom systemet lærer af konteringerne, så du efter lidt tid bare skal godkende. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.

 

 
 
 
 

Færre fejl og mangler

Når bilag i stigende grad bliver elektroniske og sendes direkte til Smart Inbox, vil antallet af manglende bilag reduceres markant. Samtidig vil automatisk aflæsning og autoforslag til kontering betyde langt færre fejl, som ofte er tidskrævende at finde.

 

Med Smart Inbox få du færre fejl i din bogføring

 
 

Med pakken Smart, får du Smart Inbox og sparer tid ved at automatisere de tidskrævende opgaver.
Er du endnu ikke kunde, kan du prøve e-conomic gratis og uforpligtende i 14 dage.

Log ind og se priser     Prøv gratis demo af Smart Inbox

 
 
 
 
 
 

Det siger andre om Smart Inbox

 
 
 
  • Claus Pedersen og Campaya sparer meget tid med Smart Inbox
    Claus Pedersen
    CEO, Campaya
    Smart Inbox er kun blevet bedre og bedre til at genkende information på de bilag, vi sender ind. Det har betydet, at vores bogholder sparer rigtig meget tid, fordi hun ikke længere skal indtaste alt manuelt og eksempelvis finde kreditoren. Derudover har vi mindsket risikoen for tastefejl, fordi vi ikke længere skal indtaste data for en masse bilag.
  • Julie Christensen udtaler at Smart Inbox har gjort processerne mere enkle hos Simple Solution
    Julie Christensen
    Accounting & Finance, Simple Solution
    Før Smart Inbox brugte jeg meget tid på papirarbejde, som skulle igennem flere lag i organisationen. Med Smart Inbox er processen blevet langt mere strømlinet og enkel. Og det skyldes i høj grad den automatiserede og brugervenlige overflade, som følger med programmet.
  • Hos Blacksnow sparer de både tid og tastearbejde med Smart Inbox, udtaler Christian Harboe
    Christian Harboe
    CEO & Founder, Blacksnow
    Smart Inbox har virkelig gjort, at vi sparer en masse tid på tastearbejde, og det fungerer sindssygt godt. Vores arbejde med fakturaer er langt lettere, og så er det mere driftssikkert, fordi der ikke laves tastefejl. Det mest smarte er grupperingsfunktionen. Her kan man kategorisere de enkelte bilag i indbakken, hvilket giver et dejligt overblik.
 
 

Har du spørgsmål? Lad os tage en snak

Du kan også udfylde formularen herunder eller kontakt os direkte,
så tager vi en snak om dine muligheder med Smart Inbox og eventuelt oprettelse af en demo-aftale.

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

 
 

Har du spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen
til at ringe til os på:

78 79 19 59

Vi sidder klar ved telefonerne alle hverdage
kl. 9:00-14:00.

Du kan også kontakte os via email
på a-team@e-conomic.com.