...Den største nyhed siden regnearket

”Vi står over for et stort skridt opad i udviklingen, hvor en række af de
mere ensformige bogføringsopgaver vil kunne blive løst automatisk” 

- Anette Sand, Stifter, Regnskabsskolen

 

 
 

Gør din arbejdsdag nemmere med Smart Inbox

Slip for manuel indtastning og kontering af bilag med Smart Inbox til e-conomic. Du sparer størstedelen af det manuelle arbejde ved bogføring, minimerer risikoen for fejl og manglende bilag samt adgang til økonomisk overblik når som helst. Resultat: Overskud til at fokusere på den del af dit arbejde, der skaber størst værdi.

Fordele for

Revisorer

 
Dine fordele som 

Revisor

Meget af det indledende, manuelle bogføringsarbejde forsvinder med Smart Inbox til e-conomic. Det betyder mindre risiko for fejl. Du kan i stedet bruge din ekspertise på at hjælpe dine kunder på områder, de virkelig vil værdsætte.

Kunderne har behov for opdaterede budgetter, analyser og rapporter, som kan danne grundlag for fremtidige økonomiske beslutninger. Her bliver din indsigt og viden som revisor guld værd. Det vil styrke din position som økonomisk medspiller yderligere.

  Læs mere om smart inbox
Fordele for

Bogholdere

 
Dine fordele som

Bogholder

En stor del af det manuelle arbejde, du har lavet gennem årene, bliver enklere eller forsvinder helt med Smart Inbox. Især hvis dine kunder selv scanner deres bilag løbende, og går over til e-fakturaer.

Du vil få tid til at udnytte din sans for detaljer og økonomi. Du kan hjælpe dine kunder med at budgettere, og give dem et solidt grundlag for fremtidige økonomiske beslutninger. Du vil skabe større værdi, end du har kunnet mens selve bogføringen fyldte så meget hos dig.

  Læs mere om smart inbox

 

 

Ta' et tjek på fremtiden

Kan du lide, hvad du ser?
Bogholderens og revisorens hverdag er under kraftig forandring. Nogle opgaver bliver større, andre mindre. Hvad forventer du? Sker forandringerne lige nu eller senere?

Svar på 5 korte spørgsmål og få vores bud på fremtiden:

 
 

 

1. Indsamling og sortering af bilag

Indsamling og sortering af bilag vil blive både hurtigere og enklere. Hvornår tror du det sker?
 

lige nu senere

1. Indsamling og sortering af bilag

Dit svar: Sker lige nu

Ja, digitaliseringen gør opgaven med indsamling og sortering af bilag lettere. Især når dine kunder selv scanner bilag med deres smartphone. Og at de får e-faktura, som letter papirgangene betydeligt. 

1. Indsamling og sortering af bilag

Dit svar: Sker senere

Er det manuelle arbejde en stor del af din indtjening i dag, så forbered dig på at den del nu bliver 60% mindre. Dine kunder kan allerede i dag scanne bilag med deres smartphone. Nu kan de også modtage e-fakturaer direkte i e-conomic.

 

2. Indtastning og kontering af bilag bliver meget lettere. 

Indtastning og kontering af bilag bliver meget lettere. Hvornår tror du det sker?
 

lige nu senere

2. Indtastning og kontering af bilag bliver meget lettere

Dit svar: Sker lige nu

De færreste synes, at indtastning er særligt spændende. Kunderne vil i hvert fald gerne spare udgiften. Ved hjælp af OCR kan tekst på bilag indlæses i systemet, så skal du kun godkende konteringerne. Det bliver en stor lettelse i hverdagen.

2. Indtastning og kontering af bilag bliver meget lettere

Dit svar: Sker senere

Nogle synes manuel indtastning er hyggelig. Andre finder det for tidskrævende. Måske vil dine kunder ikke betale for det i længden. Men nu kan du spare tid med OCR, der læser tekst på bilag. Og så glæd dig over, at du stadig skal god­kende konteringer.

 

3. Indhentning af manglende bilag og information

Du kommer til at bruge mindre tid på at indhente manglende bilag og information. Hvornår tror du det sker?
 

lige nu senere

3. Indhentning af manglende bilag og information

Dit svar: Sker lige nu

De fleste kunder har smartphones i dag. Når de opdager, hvor let det er at bruge den til at scanne bilag løbende, så bliver risikoen for at miste bilag mindre. Og den kedelige opgave med at rykke for manglende bilag forsvinder næsten helt.

3. Indhentning af manglende bilag og information

Dit svar: Sker senere

En smartphone er en fast del af de flestes hverdag. Når dine kunder nu kan bruge den til at scanne bilag med løbende, så er risikoen for at miste bilag mindre. Og du slipper nu for at bruge tid på at rykke for manglende bilag.

 

4. Afstemning

Afstemning med kontoudtog fra bank bliver lettere. Hvornår tror du det sker?
 

lige nu senere

4. Afstemning

Dit svar: Sker lige nu

En integration af bank og e-conomic gør opgaven med bank­afstemning op til 60% mindre. Den tid kan du bruge på at skabe værdi for dine kunder på andre, og vigtigere, områder.

4. Afstemning

Dit svar: Sker senere

En integration mellem bank og e-conomic vil fjerne op til 60% af den tid, du bruger på opgaven i dag. Så fremover får du mulighed for at skabe værdi for dine kunder på andre, og vigtigere, områder. 

 

5. Arbejdsgang

Bogførings­­delen ændres fra en masse manuelt arbejde til overordnet kontrol. Hvornår tror du det sker?
 

lige nu senere

5. Arbejdsgang

Dit svar: Sker lige nu

Det skarpe øje for detaljen er stadig vigtigt. Med automatiseringen af flere bogførings­opgaver slipper du for bruge energi på det meste af det manuelle arbejde. Du kan i stedet koncentrere dig om at færdiggøre kontering og godkende. Altså sikre kvaliteten af det arbejde, du leverer. Det vil dine kunder sætte pris på.

5. Arbejdsgang

Dit svar: Sker senere

Når man bogfører, er det vigtigt at have sans for detaljer. Med den automati­sering af bogføringsopgaver der nu kommer, slipper du for det mest manuelle arbejde. I stedet kan du koncentrere dig om at færdiggøre kontering og godkende. Altså sikre kvaliteten af det, du leverer. Det vil dine kunder sætte pris på.

Nu har du set ind i fremtiden

Fremtiden er nu, ikke senere. Med Smart Inbox til e-conomic bliver din hverdag lettere med OCR, der læser tekst på bilag og e-fakturering der letter papirgangene, sammen med AutoBank og autoforslag, hvor du bare skal godkende konteringer. Hverdagen bliver mere interessant, fordi du kan forbedre kundernes budgettering, hjælpe dem med skattelovgivningen og sikre at de altid har overblik over deres økonomi. Med mindre manuelt og mere værdiskab­ende arbejde vil du styrke din position. 

Læs her, hvorfor Anette Sand ser lyst på fremtiden inden for automatiseret bogføring
Læs også mere om Smart Inbox til e-conomic herunder og bestil udvidelsen, så din fremtid er sikret.

 
 

Se hvordan Smart Inbox fungerer

Få detaljerne om hvordan Smart Inbox til e-conomic forbedrer din hverdag - skridt for skridt. Du kan også tilmelde dig vores gratis online kursus, hvor du kan lære mere om fordelene ved at arbejde med Smart Inbox.

 
 
 
 
 
 
 

Alle bilag ét sted

Smart Inbox samler alle bilag og fakturaer ét sted. De modtages enten som en elektronisk faktura via et EAN-nummer, som følger gratis med Smart Inbox – ved at skanne bilag med mobil-appen, “drag-and-drop” fra computeren eller sende via e-mail til e-conomic.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Nem håndtering

I Smart Inbox kan bilag helt enkelt gemmes i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også vælge at samle bilag i én fil og kopiere dem – eller slette dem.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning

Med Smart Inbox aflæses teksten på bilag automatisk (OCR-scanning), så de er klar til at blive bogført. Du kan endda bogføre alle samtidigt, ligesom systemet lærer af konteringerne, så du efter lidt tid bare skal godkende. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.

 

 
 
 
 




 
 
 
 
 

Færre fejl og mangler

Når bilag i stigende grad bliver elektroniske og sendes direkte til Smart Inbox, vil antallet af manglende bilag reduceres markant. Samtidig vil automatisk aflæsning og autoforslag til kontering betyde langt færre fejl, som ofte er tidskrævende at finde.

Har du en e-conomic-aftale kan du tilslutte Smart Inbox med få klik.  
Er du endnu ikke kunde, kan du prøve e-conomic gratis og uforpligtende i 14 dage.

 
 
 
 

Smart Inbox automatiserer 60% af bogføringsprocessen

Når du har Smart Inbox til e-conomic, automatiseres en stor del af bogføringsflowet. Se her hvor og hvordan du kan spare tid.

 

Uden Smart Inbox

  •  

    Indsamling af bilag

    Proces forsvinder:
    Alle bilag vil kunne scannes med smartphone. Leverandør-
    fakturaer sendes som e-fakturaer direkte til din Smart Inbox.
  •  

    Sortering af bilag

    Proces forsvinder:
    Når alle bilag ender elektronisk i Smart Inbox er der ikke behov for at sortere dem – det sker automatisk.
  •  

    Indtastning og kontering

    Proces forsvinder:
    Med Smart Inbox aflæses alle bilag automatisk og e-conomic lærer efterhånden hvilke konti du bruger.
  •  
    Finde manglende bilag og information
    Proces forsvinder:
    Når kunden scanner bilag og leverandør-fakturaer sendes direkte, ligger næsten alt i Smart Inbox. Det er slut med mangellister og søgen efter forsvundne bilag.
  •  
    Afstemme
    med kontoudtog fra bank

    Proces reduceres:
    Tilvælger du AutoBank kan du også spare 60% af arbejdet med kontoafstemning.
  •  
    Bogføre (færdiggøre kontering og godkende)

    Proces forbliver:
    Den vigtige kontering er dit ansvar. Men med Smart Inbox lærer e-conomic efterhånden hvilke konti, du plejer at bruge.
  •  
    Moms-rapportering og årsafslutning

    Proces forbliver:
    Moms og årsafslutning er stadig din opgave, hvor kunderne har brug for din ekspertise og rådgivning.
  •  
    Analysere, rapportere & rådgive

    Proces forbliver:
    Med Smart Inbox får du tid til at levere værdifuld økonomisk rådgivning til dine kunder.

Med Smart Inbox

 

  • Proces forbliver
  • Proces forsvinder
  • Proces reduceres
  •  

    Indsamling af bilag

    Proces forsvinder:
    Alle bilag vil kunne scannes med smartphone. Leverandør-
    fakturaer sendes som e-fakturaer direkte til din Smart Inbox.
  •  

    Sortering af bilag

    Proces forsvinder:
    Når alle bilag ender elektronisk i Smart Inbox er der ikke behov for at sortere dem – det sker automatisk.
  •  

    Indtastning og kontering

    Proces forsvinder:
    Med Smart Inbox aflæses alle bilag automatisk og e-conomic lærer efterhånden hvilke konti du bruger.
  •  
    Finde manglende bilag og information
    Proces forsvinder:
    Når kunden scanner bilag og leverandør-fakturaer sendes direkte, ligger næsten alt i Smart Inbox. Det er slut med mangellister og søgen efter forsvundne bilag.
  •  
    Afstemme
    med kontoudtog fra bank

    Proces reduceres:
    Tilvælger du AutoBank kan du også spare 60% af arbejdet med kontoafstemning.
  •  
    Bogføre (færdiggøre kontering og godkende)

    Proces forbliver:
    Den vigtige kontering er dit ansvar. Men med Smart Inbox lærer e-conomic efterhånden hvilke konti, du plejer at bruge.
  •  
    Moms-rapportering og årsafslutning

    Proces forbliver:
    Moms og årsafslutning er stadig din opgave, hvor kunderne har brug for din ekspertise og rådgivning.
  •  
    Analysere, rapportere & rådgive

    Proces forbliver:
    Med Smart Inbox får du tid til at levere værdifuld økonomisk rådgivning til dine kunder.
 


 

 
 

Det siger brugerne:

 
 

"Vi har anvendt indscanning af bilag en del år hos vores kunder og elsker det. Smart inbox giver nye muligheder for at få overblik i de mange indscannede filer, samtidig med at vi nu får elektronisk genkendelse direkte inde i
e-conomic. Det vil spare os tid, og vi slipper for opslidende indtastning.

- Jesper Holm-Pedersen, Ejer, Einfach

 
 
 

”Vi oplever en pæn tids- og omkostningsbesparelse med Smart Inbox. Det er en stor fordel for os at benytte EAN-nr. - samtidig med den nemme leverandøraktivering e-conomic tilbyder. Alt i alt giver det os mere værdi at arbejde ud fra bilag end ud fra banken."

- Mikael Behnke, Regnskabskonsulent, MB60 Consult ApS

 
 
 

Kom i gang med Smart Inbox

Tilslut nemt og hurtigt Smart Inbox - følg de 5 trin herunder og vælg Smart Inbox-tillægsmodulet på en eller flere af dine kundeaftaler. Prisen er 99-149 kr. pr. aftale pr. måned.

 

log ind i e-conomic 

 ELLER køb e-conomic (hvis du ikke allerede er kunde)

 

Klik på "Alle indstillinger",
når du er logget ind på den ønskede kundeaftale

Klik på "Abonnement" i
venstre side af skærmen

Klik på "Tilføj" ved "Smart Inbox"
under "Tillægsmoduler"

Sæt flueben i "Adgang"
og klik "Gem"

 

Du kan også udfylde formularen herunder, så kontakter vi dig for en snak om dine muligheder med Smart Inbox og eventuelt oprettelse af en demo-aftale.

Har du spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen
til at ringe til os på:

78 79 19 59

Vi sidder klar ved telefonerne alle hverdage
kl. 9:00-14:00.

Du kan også kontakte os via email
på a-team@e-conomic.com.

 
 

Se hvordan Smart Inbox fungerer

Få detaljerne om hvordan Smart Inbox til e-conomic forbedrer din hverdag - skridt for skridt. Du kan også tilmelde dig vores gratis online kursus, hvor du kan lære mere om fordelene ved at arbejde med Smart Inbox.

Lad mig se
 

 

 

 
 
 
 

Alle bilag ét sted

Smart Inbox samler alle bilag og fakturaer ét sted. De modtages enten som en elektronisk faktura via et EAN-nummer, som følger gratis med Smart Inbox – ved at skanne bilag med mobil-appen, “drag-and-drop” fra computeren eller sende via e-mail til e-conomic.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nem håndtering

I Smart Inbox kan bilag helt enkelt gemmes i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også vælge at samle bilag i én fil og kopiere dem – eller slette dem.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Automatisk aflæsning

Med Smart Inbox aflæses teksten på bilag automatisk (OCR-scanning), så de er klar til at blive bogført. Du kan endda bogføre alle samtidigt, ligesom systemet lærer af konteringerne, så du efter lidt tid bare skal godkende. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.

 

 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 

Færre fejl og mangler

Når bilag i stigende grad bliver elektroniske og sendes direkte til Smart Inbox, vil antallet af manglende bilag reduceres markant. Samtidig vil automatisk aflæsning og autoforslag til kontering betyde langt færre fejl, som ofte er tidskrævende at finde.