
Smart Inbox:
Den største nyhed
siden regnearket
”Vi står over for et stort skridt opad i
udviklingen, hvor en række af de mere ensformige
bogføringsopgaver vil kunne blive løst automatisk”
- Anette Sand, Stifter, Regnskabsskolen
Gør din arbejdsdag nemmere med Smart Inbox
Slip for manuel indtastning og kontering af bilag med Smart Inbox til e-conomic. Du sparer størstedelen af det manuelle arbejde ved bogføring, minimerer risikoen for fejl og manglende bilag samt adgang til økonomisk overblik når som helst. Resultat: Overskud til at fokusere på den del af dit arbejde, der skaber størst værdi.
Revisorer
Revisor
Meget af det indledende, manuelle bogføringsarbejde forsvinder med Smart Inbox til e-conomic. Det betyder mindre risiko for fejl. Du kan i stedet bruge din ekspertise på at hjælpe dine kunder på områder, de virkelig vil værdsætte.
Kunderne har behov for opdaterede budgetter, analyser og rapporter, som kan danne grundlag for fremtidige økonomiske beslutninger. Her bliver din indsigt og viden som revisor guld værd. Det vil styrke din position som økonomisk medspiller yderligere.
Læs mere om smart inboxBogholdere
Bogholder
En stor del af det manuelle arbejde, du har lavet gennem årene, bliver enklere eller forsvinder helt med Smart Inbox. Især hvis dine kunder selv scanner deres bilag løbende, og går over til e-fakturaer.
Du vil få tid til at udnytte din sans for detaljer og økonomi. Du kan hjælpe dine kunder med at budgettere, og give dem et solidt grundlag for fremtidige økonomiske beslutninger. Du vil skabe større værdi, end du har kunnet mens selve bogføringen fyldte så meget hos dig.
Læs mere om smart inbox
Se hvordan Smart Inbox fungerer
Få detaljerne om hvordan Smart Inbox til e-conomic forbedrer din hverdag - skridt for skridt. Du kan også tilmelde dig vores gratis online kursus, hvor du kan lære mere om fordelene ved at arbejde med Smart Inbox.
Alle bilag ét sted
Smart Inbox samler alle bilag og fakturaer ét sted. De modtages enten som en elektronisk faktura via et EAN-nummer, som følger gratis med Smart Inbox – ved at skanne bilag med mobil-appen, “drag-and-drop” fra computeren eller sende via e-mail til e-conomic.
Nem godkendelse
Du kan vælge, at fakturaer og kvitteringer skal godkendes før de kan behandles i Smart Inbox. Du vælger selv én eller flere godkendere, som automatisk modtager en godkendelsesmail, de skal tage stilling til. På den måde sikrer du, at alle bilag i Smart Inbox tilhører din kunde.
Nem håndtering
I Smart Inbox kan bilag helt enkelt gemmes i forskellige kategorier med “drag-and-drop”, så de er nemme at holde styr på. Du kan også vælge at samle bilag i én fil og kopiere dem – eller slette dem.
Automatisk aflæsning
Med Smart Inbox aflæses teksten på bilag automatisk (OCR-scanning), så de er klar til at blive bogført. Du kan endda bogføre alle samtidigt, ligesom systemet lærer af konteringerne, så du efter lidt tid bare skal godkende. På den måde slipper du for en masse tastearbejde.
Færre fejl og mangler
Når bilag i stigende grad bliver elektroniske og sendes direkte til Smart Inbox, vil antallet af manglende bilag reduceres markant. Samtidig vil automatisk aflæsning og autoforslag til kontering betyde langt færre fejl, som ofte er tidskrævende at finde.
Har du en e-conomic-aftale kan du tilslutte Smart Inbox med få klik.
Er du endnu ikke kunde, kan du prøve e-conomic gratis og uforpligtende i 14 dage.
Det siger brugerne:

"Vi har anvendt indscanning af bilag en del år hos vores kunder og elsker det. Smart inbox giver nye muligheder for at få overblik i de mange indscannede filer, samtidig med at vi nu får elektronisk genkendelse direkte inde i
e-conomic. Det vil spare os tid, og vi slipper for opslidende indtastning.
- Jesper Holm-Pedersen, Ejer, Einfach

”Vi oplever en pæn tids- og omkostningsbesparelse med Smart Inbox. Det er en stor fordel for os at benytte EAN-nr. - samtidig med den nemme leverandøraktivering e-conomic tilbyder. Alt i alt giver det os mere værdi at arbejde ud fra bilag end ud fra banken."
- Mikael Behnke, Regnskabskonsulent, MB60 Consult ApS
Kom i gang med Smart Inbox
Tilslut nemt og hurtigt Smart Inbox på en eller flere af dine kundeaftaler direkte fra e-conomic. Prisen er 99-149 kr. pr. aftale pr. måned. Husk, at du skal være logget ind på den aftale du ønsker at tilføje modulet på.
ELLER køb e-conomic (hvis du ikke allerede er kunde)
Du kan også udfylde formularen herunder, så kontakter vi dig for en snak om dine muligheder med Smart Inbox og eventuelt oprettelse af en demo-aftale.
Har du spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen
til at ringe til os på:
78 79 19 59
Vi sidder klar ved telefonerne alle hverdage
kl. 9:00-14:00.
Du kan også kontakte os via email
på a-team@e-conomic.com.