e-copedia
Om budget123
Hvad er budget123?
budget123 er et effektivt budgetteringsværktøj, der præsenterer dig for et overskueligt layout, der giver dig et gennemarbejdet budget for drift, likviditet, balance og moms. Dette kan altid sammenlignes med dine realiserede tal, hentet direkte fra e-conomic. Alle disse oplysninger præsenteres i overskuelige og professionelle rapporter, der kombinerer tal og grafer.
- Hvad kan jeg gøre med budget123?
- Hvordan kan jeg dele oplysningerne?
Kom godt i gang med budget123
Først skal du oprette din virksomhed i budget123 og forbinde den med dit regnskab i e-conomic. Dette vil importere alle dine konti, afdelinger og regnskabstal. Nu kan du starte din budgetlægning baseret på eksisterende data. Løbende vil de nyeste bogførte tal i e-conomic blive hentet ind, så dine rapporter altid viser en opdateret situation.
Brug budget123 til rapportering
budget123 gør det nemt at følge op på dit budget, da det automatisk henter bogførte tal. Dette gør det nemt at lave effektive rapporter til ledelsen og bestyrelsen. Du kan også nemt og hurtigt lave budgetter for drift, likviditet, balance og moms, samt opbygge scenarier, lave prognoser og simuleringer.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?