apps og integrationer

Acubiz Expense Management

Af: ACUBIZ A/S
App video: Acubiz Expense Management
App screenshot: Acubiz Expense Management
App screenshot: Acubiz Expense Management
App screenshot: Acubiz Expense Management
App screenshot: Acubiz Expense Management
 
Beskrivelse

Acubiz sætter strøm til processen omkring medarbejderudgifter – lige fra registrering til godkendelse og bogføring. Dine brugere får en lettere hverdag, hvor registrering og godkendelse af udgifter, kørsel og tid håndteres via mobil-appen, Acubiz One. I finansafdelingen får du bedre overblik, mere kontrol og øget indsigt i medarbejdernes udgifter. Du vil også opleve markante besparelser i administrationstid - håndtering af udgifter, udlæg og rejseafregninger har aldrig været nemmere.

Det kan du
  • Håndtér alle typer af medarbejder-relaterede udgifter
  • Klar alt på farten - tidsbesparende og nemt
  • Godkendt til mere end 50 forskellige kreditkort
  • Alle godkendte afregninger synkroniseres direkte fra Acubiz til e-conomic
Pris
Kontakt partner for pris
Forudsætninger
  • Abonnement hos Acubiz
  • e-conomic-aftale
Fordele
Certificeret partner
Nem installation
Visma produkt
Findes i Market
Kontakt

+45 70 214 215
support@acubiz.com

Udvikler