
apps og integrationer
Acubiz Expense Management
Af:
ACUBIZ A/S
Beskrivelse
Acubiz sætter strøm til processen omkring medarbejderudgifter – lige fra registrering til godkendelse og bogføring. Dine brugere får en lettere hverdag, hvor registrering og godkendelse af udgifter, kørsel og tid håndteres via mobil-appen, Acubiz One. I finansafdelingen får du bedre overblik, mere kontrol og øget indsigt i medarbejdernes udgifter. Du vil også opleve markante besparelser i administrationstid - håndtering af udgifter, udlæg og rejseafregninger har aldrig været nemmere.
Det kan du
- Håndtér alle typer af medarbejder-relaterede udgifter
- Klar alt på farten - tidsbesparende og nemt
- Godkendt til mere end 50 forskellige kreditkort
- Alle godkendte afregninger synkroniseres direkte fra Acubiz til e-conomic
Pris
Kontakt partner for prisForudsætninger
- Abonnement hos Acubiz
- e-conomic-aftale
Fordele
Certificeret partner
Nem installation
Visma produkt
Findes i Market
Kontakt
+45 70 214 215
support@acubiz.com
Udvikler
- ACUBIZ A/S
- Bregnerødvej 133C
- 3460 Birkerød
- +45 70 214 215
- info@acubiz.com
- https://acubiz.com/