Beskrivelse
au2office er et webbaseret kundestyringssystem til frie autoværksteder i Danmark. Systemet integrerer alle værkstedets centrale funktioner såsom planlægning, ordrebehandling, dækhotel, dokumentation, connected car, økonomisystem (e-conomic regnskabsprogram), webkatalog m.v. Med au2office opretter du nemt og enkelt dine kunder og kundernes biler via tlf.nr./cvr-nr. og bilens registreringsnr. Herefter kan du hurtigt oprette arbejdskort og via integrationen med au2parts webkatalog hente bestilte varer. Når arbejdet på bilen er udført, så klikker du blot bogfør på arbejdskortet, hvorefter dette bogføres direkte i e-conomic regnskabsprogram og fakturaen er klar til kunden. au2office er også integreret med au2cloud - connected car-løsningen. Her kan du se hvis din kundes bil nærmer sig service eller kører rundt med en fejl. Når en bil nærmer sig service eller har en fejl, kan du nemt og enkelt oprette et arbejdskort på bilen og indkalde kunden via beskedmodulet.
Det kan du
- Spar tid på administration
- Få nem adgang til bilens sygejournal
- Integration til au2cloud - connected car løsningen
Pris
Kontakt partner for prisForudsætninger
- Licens til au2office
- e-conomic-aftale
Fordele
Kontakt
+45 87 45 44 00
hotline@cac.dk
Udvikler
- au2parts
- Sintrupvej 12
- 8220 Brabrand
- +45 87 45 44 00
- au2parts@au2parts.dk
- https://au2parts.dk/