
FTZ+ kundestyring
Beskrivelse
Med FTZ+ får du et brugervenligt program, så du kan få mere tid til det, der er vigtigt for dig. Når du vælger FTZ+, sparer du nemlig tid og sikrer dig et økonomiske overblik. FTZ+ er et gennemtestet program med en fast bemandet hotline, så du aldrig går forgæves, hvis du støder på udfordringer. FTZ tilbyder dig uddannelse i systemet via FTZ Akademi, og alle løsninger sættes i gang ude på dit værksted - og ikke via fjernsupport. I FTZ+ får du samlet alle oplysninger på dine kunder, data og info på alle biler, tidsregistering på dine medarbejdere, opgaveplanlægning, kalenderoverblik for sager og medarbejdere, arbejdssager linket direkte til FTZ webkatalog, data på dækhotel med alle informationer på opbevarede dæk, samt MobilePay integration. Du får tillige mulighed for at tilpasse systemet specielt til dit behov via forskellige tilkøbsmoduler. Problemfri kundeservice starter med FTZ+.
Det kan du
- Følg kunden fra oprettelse i systemet til fakturering og bogføring af opgaven
- Spar tid på administration
- Få direkte overførsel af fakturaer mellem FTZ og e-conomic
- Hold styr på udlåns- og lejebiler
Pris
Kontakt partner for prisForudsætninger
- Licens til FTZ+
- e-conomic-aftale
Fordele
Kontakt
+45 65 65 40 00
ftz@ftz.dk
Udvikler
- FTZ Autodele & Værktøj A/S
- Hvidkærvej 21
- 5250 Odense SV
- +45 65 65 40 00
- ftz@ftz.dk
- https://www.ftz.dk/