360 Business Tool til e-conomic

Sub title

Lynhurtigt CRM-system integreret med e-conomic
App bedømmelse
4.5 hjerter (2 brugere)

Fordele ved denne app

  • Hurtigt i brug, ingen ventetider
  • Integrerer med e-conomic og Microsoft Office
  • Kompetent support på telefon, chat og e-mail inkluderet.

Denne app kræver

  • e-conomic abonnement

Lynhurtigt CRM-system integreret med e-conomic

360 Business Tool er et CRM-system og et værktøj, du ikke kan undvære, hvis du har sælgere, servicemedarbejdere eller marketing som en del af din virksomhed. 360 Business Tool inkluderer: CRM, salg, marketing, service, kundekartotek, helpdesk, nyhedsbreve, kalender, aktiviteter, udgifter, time/sag, tidsregistrering, tilbudsgivning, budgettering, fakturering, dokumenthåndtering etc. Systemet er modulopbygget, så du kan starte simpelt og slå flere moduler til, efterhånden som din forretning modnes.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

360 Business Tool
Tigervej 27
4600 Køge
Denmark

Sådan fungerer 360 Business Tool:

360 Business Tool er en komplet software-løsning som effektivt hjælper dig med at styre din virksomhed. Med 360 Business Tool får du overblik og fuld kontrol over alle dine aktiviteter, så du kan træffe bedre beslutninger i alle områder af din virksomhed. Fortsæt med at gøre, hvad du er bedst til - systemet tager sig af resten. 360 Business Tool synkroniserer alt relevant data mellem 360 Business Tool og e-conomic: kontoplan, produkter, kunder, leverandører, ordrer, indgående fakturaer, udgående fakturaer. Med e-conomic og 360 Business Tool har du alt der skal til, for at holde styr på din forretning.

Systemet arbejder for dig

360 Business Tool understøtter og optimerer alle kunderelaterede processer i virksomheden.

Eksporter til e-conomic og få det bedste af to verdener!

Koster fra 249 kr. pr. måned.

Kim Lentz-Greve

4
Din bedømmelse: 4
03. AUGUST 2015
360 giver et veldokumenteret overblik med opgaver, estimater, tidsforbrug og faktureret beløb pr. opgave og kunde. Takket være simpel administration opnås forbedret likviditet via løbende fakturering fremfor månedsvise opgørelser. Simpel integration til e-conomic, så bogføringen bliver let, dobbelt-indtastninger undgås og manuelle fejl elimineres.

Lennart Garbarsch

5
Din bedømmelse: 5
17. JULI 2015
Super system til CRM delen, men i ligeså høj grad til opsamling af fakturerbar tid, logning af klippekort og aktiviteter på en sag/kunde. Vi anvender desuden 360 til at sikre ensartede tilbud, ordre og kontraktdokumenter i hele virksomhed

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis